استخر پیش ساخته گرد فریمی با پمپ تصفیه 110 ولت

bestway 56686

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد فریمی با پمپ تصفیه 110 ولت

استخر پیش ساخته گرد فریمی با ابعاد 457 در 107 سانتی متر به همراه پمپ تصفیه آب 110 ولتی از دیگر مدل های تولید شده 2018 از استخر های پیش ساخته گرد شرکت بست وی بوده که از کیفیت ساخت بسیار خوبی برای استفاده به همنظور تفریحات آبی در منزل و بخصوص فضای باز برخوردار می باشد. این استخر پیش ساخته گرد دارای بدنه ای ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی برزنتی بوده که ساختار بدنه سه لایه را ایجاد کرده است. بدنه ای مقاوم در برابر فشار و دمای آب ، ساییدگی های سطحی و همچنین قبرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب که نشان دهنده ساختار قوی جنس بدنه اصلی می باشد. این بدنه توسط پایه هایی از جنس آلومینیوم ضد زنگ راه اندازی شده که با وجود داشتن وزن سبک دارای تحمل فشار و تحمل وزن بالایی می باشند. روی بدنه دو دریچه مخصوص آب تعبیه شده که برای نصب انواع پمپ های تصفیه کاربرد خواهد داشت. همراه این کالا یک پمپ تصفیه آب فیلتری ، یک نردبان پیش ساخته ، درپوش و زیرانداز قرار داده شده تا از نظر داشتن لوازم های جانبی نیز کمبودی وجود نداشته باشد. این محصول به صورت روکار و یا توکار قابل راه اندازی بوده و شامل ضمانت و خدمات پس از فروش از سوی شرکت اینتکس خواهد شد.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته گرد فریمی با پمپ تصفیه 110 ولت

استخر پیش ساخته گرد فریمی 457 × 107 2018 با پمپ تصفیه 110 ولت را باید یک استخر پیش ساخته کامل و جذاب دانست که تمام امکانات یک استخر دیدنی را به صورت یکجا دارا می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این محصول هم از نظر نوع طراحی و ساختار و هم کیفیت و کارایی در کنار اقلام همراه و امکانات کاملی که دارد سبب شده تا مشتریانی که قصد خرید یک استخر پیش ساخته با ابعاد بزرگ تر از 4 متر را دارند به راحتی این محصول را به یک گزینه ایده آل برای خرید خود در نظر گرفته و خرید و استفاده از این محصول را در اولویت کار خود قرار دهند. در همین رابطه قطعا افرادی که آشنایی کافی با این محصول و ویژگی های آن ندارند سوالات متعددی را درون ذهن خود دارا هستند که در این مقاله سعی خواهیم کرد که به بررسی کامل و جامع این محصول پرداخته و ویژگی های بی نظیر این استخر پیش ساخته را در اختیار شما قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید.....

شیوه طراحی و ساختار محصول

در نخستین بخش از این مطلب باید عنوان کنیم که بحث مهمی که در هنگام خرید باعث خواهد شد تا افراد مختلف دست به خرید و انتخاب این محصول بزنند ، نوع طراحی و ساختار این استخر پیش ساخته است که قطعا با توجه به خصوصیات و ظاهری که دارد باعث می شود تا به بهترین شکل ممکن بتوانید این محصول را انتخاب نموده و اقدام به خرید آن بگیرید. در همین راستا در ابتدا باید بررسی ظاهری این محصول را در اولویت قرار دهیم تا با اگاهی از شیوه طراحی و ساختار و ظاهر این محصول سعی کنیم تا شما را به بهترین شکل ممکن با این استخر پیش ساخته آشنا کنیم.

اگر به دقت به تصاویر این محصول نگاه کنید متوجه خواهید شد که استخر گرد فریمی 457 × 107 2018 با پمپ تصفیه 110 ولت دارای یک ساختار گرد می باشد که از اتصال فریم های مختلف به یکدیگر به وسیله پایه ها وستون های موجود در کنار این محصول به بهترین شکل ممکن طراحی و تولید شده است. این گرد بودن محصول یکی از مهم ترین مزیت ها و ویژگی های این استخر پیش ساخته می باشد که سبب شده تا هر فردی بتواند به ساده ترین شکل ممکن از فضای داخلی این محصول بهره مند شده و از آن به راحتی استفاده کند. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که بخش بیرونی این استخر پیش ساخته نیز به صورت ساده و بخش های داخلی آن به صورت طرحدار شکل گرفته که این مزیت هم یکی دیگر از خصوصیات جذابی است که از نظر طراحی می توان در خصوص این استخر پیش ساخته مطرح کرد.

در تکمیل بحث قبل باید عنوان کنیم که بدنه اصلی استخر گرد فریمی 457 × 107 2018 با پمپ تصفیه 110 ولت دارای ساختاری یکدست آبی رنگ می باشد که این رنگ آبی در بخش های داخلی این محصول متفاوت خواهد بود. در واقع شما در داخل این استخر پیش ساخته می توانید ساختار چهار خانه را مشاهده کنید که خانه های این محصول به صورت یکی در میان از رنگ های سغید و آبی شکل گرفته که این نکته یکی دیگر از خصوصیات فوق العاده این استخر پیش ساخته به شمار می رود. هم چنین شرکت بست وی سعی کرده تا به بهترین شکل ممکن بر روی بدنه اصلی این محصول نام تجاری خود را حک کند که این امر نیز باعث شده تا مشتری در زمانی که قصد خرید و انتخاب این استخر پیش ساخته را دارد با خیالی راحت بتواند دست به انتخاب این محصول بزند.

امکانات و اقلام همراه استخر پیش ساخته

در کنار بحث ظاهری این محصول که به صورت کامل در خصوص آن صحبت کردیم حال باید به این نکته هم دقت داشته باشید که این محصول از نظر امکانات و اقلام همراه نیز دارای یک سری ویژگی مهم می باشد که این امر باعث شده تا افراد بتوانند با خیالی راحت دست به خرید این محصول بزنند. اولین نکته در خصوص امکانات این محصول بحث بهره مندی از نردبان در کنار این استخر است. اگر دقت کرده باشید این محصول با وجود این نردبان عبور و مرور ساده ای را برای مشتریان خود به وجود آورده است که این نکته باعث شده تا بتوانید با خیالی راحت به صورت خانوادگی از این محصول استفاده کرده و به داخل این محصول ورود و خروج آسانی داشته باشید.

در کنار این مسئله نکته دیگری که باید در خصوص این استخر پیش ساخته عنوان کنیم بحث بهره مندی از پمپ تصفیه آب بر روی این محصول می باشد. همان طور که می دانید برای تصفیه آب داخلی این محصول شما نیاز خواهید داشت که به بهترین شکل ممکن از یک پمپ تصفیه استفاده کنید. حال این استخر این مزیت را در اختیار شما قرار داده است که بدون نیاز به هزینه اضافی بتوانید یک پمپ تصفیه آب را در اختیار داشته باشید که به بهترین شکل ممکن آب داخلی این استخر تصفیه گردد. دیگر مزیت خوبی که این استخر داراست بحث بهره مندی از درپوش و زیرانداز می باشد. شما می توانید مشاهده کنید که در هنگام نصب و راه اندازی این استخر پیش ساخته ، به راحتی از زیرانداز این محصول استفاده نموده و در جهت راه اندازی صحیح و درست این محصول از آن بهره مند شوید. هم چنین از درپوش این استخر پیش ساخته نیز می توانید در زمانی استفاده کنید که قصد دارید تا از این استخر بهره مند نشده و از ورود حشرات و گرد و خاک بر روی آب استخر نیز جلوگیری کنید. در نتیجه هر دوی این ها قطعا باعث خواهد شد که به بهترین شکل ممکن از این محصول با امکانات ایده آل و کامل بهره مند شوید.

جمع بندی

با توجه به تمامی مواردی که در این مطلب به آن اشاره کردیم شما می توانید مشاهده کنید که استخر گرد فریمی 457 × 107 2018 با پمپ تصفیه 110 ولت یک استخر کامل و عالی برای خرید به شمار خواهد رفت. بهره مندی از جنس و کیفیت بدنه مقاوم و عالی در کنار ساختار مستحکم این محصول و امکانات کاملی که این استخر پیش ساخته دارد سبب شده تا بتوانید با خیالی راحت دست به خرید و انتخاب این محصول زده و به بهترین شکل ممکن از مزیت های این محصول بهره مند شوید. هم چنین فروشگاه مرکزی اینتکس نیز این استخر با دوام را با قیمتی ارزان به دست مشتریان خود می رساند که این مسئله سبب جلب رضایت مشتریان و همین طور فروش بیشتر این محصول شده است پس پیشنهاد داریم حتما قبل از خرید با مشاورین ما در شرکت اینتکس تماس گرفته تا مشورت های لازم را در این جهت به بهترین شکل ممکن دریافت نمایید.

نوعگرد
ظرفیت آب14970 لیتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 3028 لیتری 110 ولتی
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب و راه اندازی سریع
اقلام همراه دفترچه راهنما ، نردبان ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...