استخر پیش ساخته گرد فریمی بست وی با قطر 427

bestway 56598

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد فریمی بست وی با قطر 427

استخر پیش ساخته گرد فریمی بست وی با قطر 427 از سری محصولات جدید و در عین حال پر فروش این شرکت می باشد که در بدو ورود به بازار چشمان زیادی را به خود خیره کرد. این محصول که ساخته شده از بدنه آبی رنگ از جنس PVC می باشد در عین داشتن زیبایی و طراحی زیبا ، بسیار مقاوم بوده و به سادگی دچار اسیب دیدگی نخواهد شد. این محصول قابلیت استفاده در فضاهای باز و همین طور به عنوان استخر پرورش ماهی را دارا می باشد که جزو مزایای خوب ان به شمار میرود. هم چنین در کنار این محصول یک عدد پمپ تصفیه فیلتری هم قرار گرفته است که نیاز شما از بابت داشتن یک پمپ با کیفیت را برطرف کرده است. هم چنین این استخر دارای ضمانت بوده و در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید با مشاورین ما در شرکت تهران اینتکس تماس گرفته و مشکل را با ان ها در میان بگذارید تا در اسرع وقت به ان رسیدگی شود. تمامی این موارد باعث شده تا بتوانید با خیال راحت به این محصول اطمینان کرده و ان را از سایت نمایندگی فروش استخر پیش ساخته در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته گرد فریمی بست وی با قطر 427

استخر پیش ساخته گرد فریمی بست وی با قطر 427 یکی از با کیفیت ترین استخرهای پیش ساخته ای می باشد که در سال های اخیر به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است . این استخر پیش ساخته توسط برند محبوب بست وی روانه بازارهای جهانی شده است و جنس بدنه آن از پی وی سی برزنتی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید استخر پیش ساخته راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل استخر پیش ساخته گرد فریمی بست وی همراه ما باشید تا شما را با این محصول کاربردی بیشتر آشنا نماییم .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این استخر پیش ساخته به صورت گرد می باشد که از فضای ایده آلی را برای استفاده شما عزیزان فراهم می آورد . جنس رویه این استخر پیش ساخته از پی وی سی برزنتی و به صورت فریم های آبی رنگ می باشد که پایه های سفید رنگ جلوه ویژه ای را به آن داده اند . بر روی بدنه این استخر پیش ساخته لوگوی برند بست وی به زیبایی درج شده است که زیبایی منحصربفردی را به این محصول داده است . به همراه این استخر پیش ساخته یک عدد نردبان وجود دارد و همچنین می توانید لوازم جداگانه استخر پیش ساخته همانند پمپ تصفیه فیلتری و روپوش و زیر انداز را نیز از نمایندگی اینتکس در به صورت حضوری و یا اینترنتی دریافت نمایید .


جنس بدنه :

جنس بدنه این استخر پیش ساخته از  پی وی سی برزنتی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و به خوبی  می تواند فشار آب وارده بر روی خود را تحمل نماید . این استخر پیش ساخته دارای پایه هایی از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد که از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و می تواند فشار وارده را به خوبی مهار  نماید ، همچنین با توجه به خصوصیت این محصول می توانید از آن در شرایط مختلف آب و هوایی و با خیالی راحت استفاده نمایید .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد این استخر پیش ساخته به اندازه های ( قطر : 427 سانتی متر و ارتفاع : 84 سانتی متر ) می باشد که در مقایسه با سایر استخر های پیش ساخته گرد از ابعاد ایده آلی برخوردار است و از همین رو می تواند به عنوان استخر پررش ماهی نیز مورد استفاده قرار بگیرد . همچنین وزن این استخر پیش ساخته همراه با تمامی تجهیزات همراه و پمپ تصفیه 35.7 کیلو گرم می باشد . همچنین ظرفیت آب نیز یکی از فاکتورهای مهم می باشد که در هنگام خرید استخر پیش ساخته باید به آن توجه ویژه ای  داشته باشید ، ظرفیت آب این استخر پیش ساخته 10220 لیتر می  باشد که از حجم آب بسیار بالایی برخوردار می باشد . 

جمع بندی :

استخر پیش ساخته گرد فریمی بست وی با قطر 427 یکی از محبوب ترین نوع استخر های پیش ساخته گرد می باشد که توسط برند محبوب بست وی روانه بازار شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . این استخر پیش ساخته دارای بدنه ای از جنس پی وی سی برزنتی می باشد که از کیفیت و مقاوت بسیار بالایی برخوردار می باشد و به خوبی می تواند فشار وارده که توسط حجم آب ایجاد می شود را کنترل نماید . همچنین پایه های آلومینیومی استفاده شده در این استخر پیش ساخته ، ضد زنگ می باشد که از همین رو  این محصول را به یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در شرایط مختلف آب و هوایی تبدیل کرده است . استخر پیش ساخته گرد فریمی بست وی با قطر 427 با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصااویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

نوعگرد
ظرفیت آب10220 لیتر
قطر427 سانتی متر
ارتفاع84 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهالیاف ابریشمی برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابلیت نصب در مدت زمان کم
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای گارانتی
اقلام همراهDVD آموزشی، بسته تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...