استخر پیش ساخته گرد فریمی 122×488 طرح حصیری

Summer Waves 5

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
32,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد فریمی 122×488 طرح حصیری از زیبا ترین استخر های طراحی شده موجود در فروشگاه تهران اینتکس می باشد که با توجه به علاقه مندی مشتریان به داشتن استخر های زیبای پیش ساخته ، فروشگاه اینتکس نیز مدل های مختلفی را با طراحی لوکس به مانند استخر های طرح حصیری ، طرح چوب و طرح آجری را در فروشگاه موجود کرده است تا خریداران بتوانند با دستانی باز تر خرید خود را انجام دهند . استخر های پیش ساخته استخر هایی هستند که از قبل آماده شده و در ابعاد مختلفی عرضه شده اند که تنها بایستی آن را راه اندازی کرده تا استفاده نمایید . این استخر همانطور که از نامش مشخص است به صورت گرد طراحی شده و قطر آن به 488 سانتی متر می رسد ، همچنین عمق آن 122 سانتی متر می باشد که این استخر را به یک استخر شنا در جهت استفاده مصارف شخصی و خانگی فراهم نموده است . شما می توانید استخر را در کمتر از 1 ساعت نصب کنید . طراحی فریمی این استخر دوام زیادی را به آن بخشیده است و به شما اجازه خواهد داد تا آن را بر روی زمین نیز راه اندازی کنید . شما می توانید به منظور استفاده از استخر ، از نردبانی که در کنار محصول قرار گرفته است استفاده کنید . با توجه به حجم بالای استخر نیز پمپ تصفیه آب قرار گرفته است که می توانید با استفاده از آن مرتبا آب استخر را تصفیه نمایید . این محصول همچنین شامل لوازم جانبی دیگری همچون اتصالات ، نردبان ، زیرانداز ، توری می باشد که می توانید از آن ها استفاده نمایید .

مدل های بسیاری از استخر های پیش ساخته طراحی شده اند که یکی از مقاوم ترین آن ها استخر های فریمی می باشند . همانطور که از نام این استخر مشخص است ، پایه های آن به صورت فریمی بوده و قابلیت اتصال به یکدیگر را دارند ، از این رو در هنگام خرید ، شما استخر را در حالت بسته بندی شده در ابعاد بسیار کوچک مشاهده خواهید کرد ، این در حالی است که پس از سر هم کردن و نصب پایه ها به یکدیگر ، استخری بسیار بزرگ را مشاهده خواهید کرد که از نظر استحکام نیز فوق العاده است . زیرا استخر های فریمی با توجه به پایه هایی که از جنس فلز دارند و البته طراحی استاندارد و مهندسی شده آنها ، دوام استخر را چند برابر کرده است تا اگر مقدار زیادی آب را داخل استخر بریزید ، باز هم برای آن مشکلی ایجاد نشود . 

معمولا با راه اندازی نادرست است که پایه های استخر ممکن است آسیب ببیند و یا اگر برخورد محکمی با استخر داشته باشید و یا جسم سنگینی به آن ضربه بزند ، ممکن است به آن آسیب وارد کند ، ولی اگر به درستی از استخر پیش ساخته استفاده شود ، سال های متوالی می توانید از آن برای تفریحات آبی خود استفاده کنید . کیفیت بالای استخر های پیش ساخته حتی باعث شده است تا بسیاری از افراد از این محصولات در موارد صنعتی و شرکتی استفاده کنند . پس شما عزیزان نیز بدون نگرانی محصول را خریداری کنید . البته که توصیه اصلی فروشگاه تهران اینتکس این است که سعی داشته باشید استخر های پیش ساخته را از برند های معتبر بازار نظیر اینتکس و بست وی یا برند هایی همچون جیلانگ ، اینتایم و ایرتکس خریداری کنید .  

استخر پیش ساخته گرد فریمی 122×488 طرح حصیری ، از لوکس ترین و زیبا ترین استخر های طراحی شده به صورت پیش ساخته و آماده می باشد که برخلاف بسیاری از مدل های موجود در بازار دارای بدنه ای طرحدار بوده که محصول را بسیار زیبا و شیک کرده است تا اینچنین بتوانید با استفاده از آن ، محیط اطراف را زیبا تر و شیک تر کنید . با توجه به اینکه استخر پیش ساخته گرد فریمی 122×488 طرح حصیری بر روی زمین راه اندازی می شود ، داشتن بدنه خارجی طرحدار می تواند برای هر فردی جذاب و دوست داشتنی باشد . در راستای خرید استخر پیش ساخته فریمی طرح حصیری قصد داریم تا در ادامه مطلب به نقد و بررسی بیشتر محصول پرداخته و شما را با ویژگی ها و خصوصیات آن آشنا کنیم .

طراحی و ساخت استخر پیش ساخته گرد فریمی 122×488 طرح حصیری

با توجه به تصاویر و نام محصول می توان به این موضوع اشاره کرد که استخر پیش ساخته گرد فریمی 122×488 طرح حصیری دارای طراحی گرد بوده و ساختار آن به صورت دایره ای شکل است که ساختار فریمی و بدنه آن نیز به صورت گرد طراحی شده است . طراحی و ساخت این استخر همچنین به صورت فریمی بوده و برای تولید آن از تعداد زیادی پایه استفاده شده است که می توانید آن را نصب و استخر را بر روی پایه راه اندازی کنید . این ساختار به شما اجازه می دهد تا استخر پیش ساخته گرد فریمی 122×488 طرح حصیری را بر روی زمین راه اندازی کنید . همچنین بدنه استخر به صورت پارچه ای بوده و انعطاف پذیر است . در بدنه استخر تعدادی دریچه وجود دارد که می توانید از آن طریق برای تخلیه آب و همچنین نصب پمپ های تصفیه استفاده نمایید .

جنس استخر پیش ساخته گرد فریمی 122×488 طرح حصیری

در خرید استخر پیش ساخته و هر محصولی مهم ترین فاکتور برای انتخاب ، کیفیت بالای محصول است که در واقع جنس استخر است که کیفیت آن را مشخص می کند . با توجه و بررسی جنس استخر پیش ساخته گرد فریمی 122×488 طرح حصیری می توان گفت که برای ساخت آن از بهترین اجناس استفاده شده است که اغلب شرکت های سازنده استخر های پیش ساخته نیز از آن استفاده می کند . برای ساخت پایه های استخر از گالوانیزه استفاده شده است که کاملا مقاوم در برابر عوامل محیطی ، وزن آب ، رطوبت و ... می باشد ، همچنین بدنه محصول از لایه های لاستیکی پی وی سی و پارچه ضخیم و مقاوم پلی استر ساخته شده است که تا بدنه بسیار انعطاف پذیر ، مقاوم و ضد آب باشد .

لوازم جانبی همراه استخر پیش ساخته گرد فریمی 122×488 طرح حصیری

از ویژگی های بسیار عالی که استخر پیش ساخته گرد فریمی 122×488 طرح حصیری دارد می توان به داشتن لوازم و تجهیزات ضروری و مهم اشاره کرد که در کنار محصول قرار داده شده است و با خرید استخر پیش ساخته ، شما دارای یک پکیج کاملی خواهید شد که می توانید به بهترین شکل و بدون نیاز به وسیله دیگری از استخر پیش ساخته خود استفاده کنید . از جمله لوازم و تجهیزات جانبی می توان به داشتن زیرانداز و درپوش ، اتصالات ، نردبان و پمپ تصفیه آب اشاره کرد که مهم ترین آن ها پمپ تصفیه آب می باشد که برای استخر فوق استخر پیش ساخته فیلتری با توان 5678 لیتری قرار داده شده است که می تواند این مقدار آب را در کمترین زمان راه اندازی کند .

راه اندازی استخر پیش ساخته گرد فریمی 122×488 طرح حصیری

از ویژگی خهای خوب استخر های پیش ساخته می توان به راه اندازی ساده و آسان آن ها در زمان بسیار کم اشاره کرد که اگر راهنمایی های لازم را دیده باشی می توانید استخر پیش ساخته خود را در مدت زمان کمتر از 1 ساعت راه اندازی کنید که در دی وی دی های آموزشی به صورت کامل توضیحاتی ارائه شده است که می توانید آن را مشاهده کنید . همچنین شما می توانید برای راه اندای استخر پیش ساخته خود از فروشگاه تهران اینتکس کمک گرفته و استخر را در کمترین زمان به صورت اصولی راه اندازی کنید . برای راهنمایی های بیشتر و خرید استخر پیش ساخته خود می توانید با شماره تلفن های فروشگاه تماس بگیرید .

  • استخر پیش ساخته گرد فریمی 122×488 طرح حصیری
  • قطر: 488 سانتی متر
  • ارتفاع: 122 سانتی متر
  • ظرفیت : 19858 لیتر
  • جنس بدنه : PVC و پلی استر
  • جنس پایه : گالوانیزه
  • دارای پمپ تصفیه آب فیلتری
  • قدرت پمپ : 5678 لیتری
  • دارای نردبان پیش ساخته
  • مناسب برای استفاده در ویلا و منازل
  • دارای دریچه تخلیه آب
  • راه اندازی در کمتر از 1 ساعت
  • دارای DVD آموزشی
  • کد محصول:  Summer Waves 5

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...