استخر پیش ساخته گرد فریمی 457×122

bestway 56438

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد فریمی 457×122

استخر پیش ساخته فریمی گرد که با استفاده از جدید ترین الگوریتم های ساخت بست وی به سرانجام نشسته است. این محصول با قطر 457 و عمق 122 سانتی متر یکی از بهترین استخر های پیش ساخته از این حیث می باشد و استفاده از آن به همراه خانواده لذت فراوانی دارد. از مشخصه های اصلی این محصول می توان به پایه های فریمی آلومینیومی و لبه هایی از این جنس که به عنوان اسکلت بندی آن به کار گرفته شده اند اشاره کرد. بدنه اصلی نیز که حالتی مشابه برزنت دارد از ترکیب PVC برای ضد آب شدن استفاده کرده است.

در نظر داشته باشید که ضخامت لایه های استخر های پیش ساخته بسیار بیشتر از سایر محصولات بادی همچون، تخت، تشک و استخر بادی بوده و توانایی تحمل هزاران لیتر آب و ضربه های بسیار شدیدی را دارند. این محصول ظرفیتی معادل 16015 لیتر دارد و به همراه آن تمامی تجهیزات و لوازم جانبی از جممله زیر انداز، درپوش، نردبان و پمپ قرار داده شده تا تجربه بسیار کاملی از داشتن این محصول همراه شما باشد.

ویژگی های استخر پیش ساخته فریمی

ویژگی ها و خصوصیات استخر های پیش ساخته سبب شده است تا بسیاری از افراد که به دنبال ساخت یا احداث استخر ها هستند ، این محصولات پیش ساخته را انتخاب و از آن ها استفاده کنند . ویژگی های استخر پیش ساخته بسیار بالاست و همین موضوع نیز سبب محبوبیت بیشتر آن ها شده است . از مهم ترین ویژگی ها و خصوصیاتی که یک استخر پیش ساخته دارد می توان به پرتابل بودن آن ها اشاره کرد . یعنی شما می توانید در صورت نیاز استخر خود را جابجا کرده و در محلی جدید راه اندازی کنید . با توجه به این ویژگی و همچنین حجم بسته بندی کوچک این محصول به شما اجازه خواهد داد تا در برخی از ماه های سال مانند فصل زمستان استخر را جمع آوری کرده و در انباری و ... قرار دهید .

دوام استخر پیش ساخته فریمی چگونه است ؟

دوام استخر پیش ساخته به خصوص استخر های فریمی که برای ساخت آن ها از چارچوب و پایه های فلزی استفاده شده است بسیار بالاست . همانطور که در جدول مشخصات اشاره شده است این استخر پیش ساخته ظرفیتی 16015 لیتری دارد ، این حجم وزن بسیار بالایی نیز دارد که پایه های مقاوم این استخر به خوبی می تواند وزن آب را تحمل کند . البته شرکت بست وی سعی کرده است تا با مرغوب ترین فلزات همچون آلومینیوم استخر های پیش ساخته خود را ایجاد کنند تا دوام آن ها را افزایش دهند . توجه داشته باشید که این دوام بسیار خوب استخر است که به شما اجازه می دهد تا به صورت دائمی و سال های سال بدون اینکه استخر را تخلیه کنید از آن استفاده نمایید .

لوازم و تجهیزات جانبی استخر پیش ساخته فریمی

از ویژگی های خوبی که استخر پیش ساخته گرد فریمی فوق دارد می توان به داشتن لوازم و تجهیزات جانبی کامل اشاره کرد که دیگر شما را از خرید هر نوع وسیله و تجهیزات دیگری بی نیاز خواهد کرد . شما تنها با یک بار هزینه این استخر را با امکانات کامل خریداری خواهید کرد . در کنار این محصول لوازمی همچون پمپ تصفیه آب ، نردبان ، زیرانداز و درپوش قرار دارد که در رابطه با پمپ تصفیه آب توضیحات کاملی در بخش نقد و بررسی آورده شده است . اما از نردبان برای وارد شدن هر چه بهتر و ساده تر به استخر طراحی شده است و از درپوش می توانید برای جلوگیری از ورود هر شئ به داخل استخر جلوگیری کنید . زیرانداز نیز از کف استخر محافظت خواهد کرد .

موارد استفاده از استخر پیش ساخته فریمی

همانطور که در بخش دوام استخر پیش ساخته مطالعه کردید ، این استخر پیش ساخته دارای استحکام بسیار عالی می باشد که به شما اجازه خواهد داد تا در بسیاری از مصارف از این محصول استفاده نمایید . با توجه به ویژگی های این استخر از جمله پرتابل بودن و همچنین داشتن لوازم جانبی همراه سبب شده است تا بسیاری از خریداران از این محصولات برای مصارف شخصی خود استفاده کنند و محصول را در خانه و ویلا برای تفریحات آبی راه اندازی کنند . اما موارد استفاده از استخر پیش ساخته فریمی تنها به آن ختم نشده و شما می توانید از آن برای برخی از مصارف تجاری و صنعتی استفاده کنید که از مورد استقبال ترین ان ها می توان به صنعت کشاورزی همچون آبیاری مزارع و باغ ها ، پرورش ماهی و میگو اشاره کرد .

خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته فوق دارای خدمات پس از فروشی می باشد که توسط فروشگاه تهران اینتکس ارائه شده است ، از جمله خدمات ارائه شده می توان به نصب استخر در محل مورد نظر شما به وسیله نصاب های متخصص فروشگاه اینتکس اشاره کرد . در این صورت نیازی نیست که اصلا دی وی دی های آموزشی استخر را مشاهده کنید و یا نگران راه اندازی اصولی استخر باشید . شما می توانید لوازم جانبی دیگر این محصولات را به مانند فیلتر های تصفیه آب ؛ نردبان ، زیرانداز ، چسب تعمیرات ، هیتر آب ، جارو اسکیمر و ... را خریداری کنید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته گرد فریمی 457×122

استخر پیش ساخته گرد فریمی 457×122 مدلی جدید از سری استخر های پیش ساخته شرکتی می باشد که توسط برند بست وی که یک برندی آمریکایی است طراحی و تولید شده است . محصولات بست وی به عنوان برندی اصل و اورجینال شناخته می شود که فروشگاه تهران اینتکس نیز به دلیل کیفیت بالای این محصولات ، مدل های متنوعی از آن را موجود کرده است تا بتوانید آن را با ضمانت و قیمت ارزان خریداری کنید . استخر پیش ساخته فوق به صورت گرد طراحی شده و مناسب برای تمامی مصارف به ویژه مصارف خانگی می باشد . شما می توانید از این استخر زیبا و با دوام در خانه ، ویلا یا باغ استفاده کنید و یک بستر آبی دوست داشتنی را برای بازی ها و تفریحات خود ایجاد نمایید .

نوع طراحی و تولید استخر پیش ساخته

بست وی استخر پیش ساخته فوق را به صورت گرد طراحی کرده است که به دلخواه می توانید حتی مدل های مستطیلی را نیز خریداری کنید . نوع طراحی گرد و ... در این محصولات در کیفیت آن ها موثر نیست چرا که بست وی سعی کرده است تا تمامی مدل های خود را با دوام بسیار بالا تولید کند . این استخر نیز به صورت فریمی طراحی شده است که اغلب شرکت بست وی برای تولیدات استخر های پیش ساخته بزرگ خود از این نوع طراحی استفاده کرده است ، زیرا فریم ها در استخر های پیش ساخته باعث افزایش دوام استخر ها شده و شما را از داشتن دیواره ها و یا پایه های دیگر بی نیاز خواهد کرد .

جنس استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته فریمی فوق از دو بخش بدنه و فریم تشکیل شده است که بست وی برای تولید بدنه از جنس پی وی سی و برزنت استفاده کرده است . برزنت پارچه ای ضخیم و با دوام است که به خوبی می تواند وزن بالای آب را به خوبی تحمل کند و از درز آب به بیرون از استخر جلوگیری کند . این در حالی است که شرکت بست وی از یک لایه دیگر پی وی سی نیز برای عایق کردن بدنه استفاده کرده است که یکی از برترین مواد پلاستیکی طبیعی است که انعطاف پذیری بالایی نیز دارد . و اما برای ساخت فریم این محصول نیز از پایه های فلزی آلومینیومی استفاده کرده است که یکی از با دوام ترین و سبک ترین اجناس می باشد .

راه اندازی استخر پیش ساخته

این استخر در قطر 457 سانتی متر ساخته شده است که برای راه اندازی آن نیاز به قطری 6 متری و یا 6 متر مربع فضا دارید . برای راه اندازی این استخر نیاز است که زمینی صاف و هموار را انتخاب کنی ، زمین های شیبدار می تواند به پایه های استخر آسیب وارد کند . در کنار استخر ، زیراندازی وجود دارد که قبل از راه اندازی بایستی زمین را جارو کرده و زیرانداز را پهن کنید ، سپس استخر را بر روی آن راه اندازی کنید .

نکات ریز و درشت راه اندازی این استخر پیش ساخته در DVD های آموزشی به صورت تصویری آورده شده است که می توانید آن را مشاهده کنید . شما می توانید برای راه اندازی استخر های پیش ساخته و پمپ تصفیه آب خود از نصاب های فروشگاه تهران اینتکس کمک بگیرید . برای کسب اطلاعات کامل تر و خدمات پس از فروش این محصولات با شماره تلفن های فروشگاه تماس بگیرید .

پمپ تصفیه آب استخر

استخر های پیش ساخته بزرگی که حجم زیادی داشته و می تواند تا چندین هزار لیتر آب را در درون خود جای دهند نیاز دارند که برای پاکسازی این حجم بالای اب از پمپ های تصفیه استفاده شود تا دیگر نیازی به تعویض و هدر رفتن مقدار زیادی آب نباشد . به همین منظور شرکت بست وی برای استخر پیش ساخته گرد فوق پمپ تصفیه آبی از نوع فیلتری با توان 3028 لیتر آب را در یک ساعت تصفیه نماید . برای اتصال این پمپ به استخر پیش ساخته دریچه های ورود و خروجی طراحی شده است که می توانید پمپ را به استخر نصب کنید .

نوع
گرد
ظرفيت آب
16015 ليتر
قطر
457 سانتي متر
ارتفاع
122 سانتي متر
جنس پايه ها
آلومينيومي
جنس بدنه
برزنتی و PVC
پمپ تصفيه

نوع پمپ
فیلتری 3028 لیتری
درپوش

زيرانداز

شرکت سازنده
بست وی
ساير ويژگي ها
نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
داراي گارانتي
اقلام همراه
DVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...