استخر پیش ساخته گرد فریمی 457 × 122 2018 با پمپ تصفیه آب

bestway 56438

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد فریمی 457 × 122 2018 با پمپ تصفیه آب

استخر پیش ساخته گرد فریمی با ابعاد 457 در 122 سانتی متر با پمپ تصفیه آب فیلتری 220 ولتی مدل دیگر ازبهترین نوع استخر پیش ساخته و استخر های بزرگ گرد پیش ساخته 2018 شرکت بست وی بوده که دارای کیفیت ساخت بالا به همراه قیمتی بسیار مقرون به صرفه نسبت به استخر های بتنی و سنتی است. این استخر پیش ساخته با داشتن بدنه ای از جنس PVC برزنتی با ترکیبی از الیاف شمعی ساختار بدنه سه لایه را ایجاد کرده تا در برابر فشار و دمای آب ، ساییدگی های سطحی و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب مقاومت لازم را داشته باشد. همچنین قسمت دیگر از ساختار بدنه پایه های آلومینیومی ضد زنگ با وزن سبک بوده که به اصلی وصل می شوند. این استخر نه تنها برای تفریحات آبی بلکه برای پرورش ماهی نیز گزینه بسیار کاربردی خواهد بود. از دیگر قابلیت های این استخر می توان به نصب توکار و ثابت این استخر اشاره نمود. در صورت نصب و راه اندازی این محصول توسط فروشگاه اینتکس، شامل ضمانت و خدمات پس از فروش خواهد شد. گفتنی است که لوازم های جانبی همراه استخر مانند پمپ تصفیه آب فیلتری ، درپوش ، زیرانداز و نردبان پیش ساخته همگی دارای ضمانت خواهند بود.

تا به این لحظه سعی کردیم تا به اختصار شما را در رابطه با این استخر پیش ساخته و ویژگی های آن آشنا سازیم. نکته ای که بسیار مورد توجه خیلی از افراد می باشد بحث کیفیت و جنس یک استخر پیش ساخته است که باید سعی کنید تا با توجه به این مسئله یک محصول کاملا با دوام و فوق العاده را خریداری نمایید. در واقع اگر خیال شما از بابت کیفیت یک محصول راحت شود ، می توانید انتخابی عالی را تجربه کنید که سالیان سال قطعا از این حیث راحت بوده و یک محصول را برای استفاده های طولانی مدت خود در اختیار خواهید داشت. پیشنهاد میکنیم تا ادامه این مطلب را دنبال کنید تا به بررسی تمام ویژگی های این محصول و همین طور بررسی اقلام همراه این کالا بپردازیم تا با خیال راحت سعی کنید تا خرید این محصول را با آگاهی کامل انجام دهید.

ویژگی های طراحی و تولید محصول

قطعا در هنگامی که یک محصول قصد تولید و ساخت را دارد این نکته و سوال پیش می آید که ساختار محصول تولیدی دقیقا با چه الگوریتمی تولید شده و در تولید و ساخت این محصول سعی شده تا به چه مواردی توجه بیشتری شود؟ اولین بحث در این باره نیز به بحث ساختار کلی محصول تعلق می گیرد. در واقع باید به این نکته دقت کنید که این استخر با بهره گیری از چه ساختاری طراحی و تولید شده است؟ این محصول همان طور که در تصاویر مشخص است به صورت کاملا گرد طراحی و تولید گردیده است.

این گرد بودن ساختار این محصول مزایا و معایبی را داراست که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. در واقع اولین نکته در بحث ساختار این محصول این نکته است که بدنه اصلی و گرد این محصول دقیقا بر چه مبنایی استوار است؟ شما در طراحی بدنه این محصول می توانید مشاهده کنید که یک سری فریم ها به صورت به هم پیوسته و متصل به هم قرار گرفته اند که همین عامل نیز باعث شده تا با خیال راحت بتوانید ساختار این محصول را مشاهده کنید. در واقع بدنه اصلی این محصول متشکل از همین فریم ها می باشد که ویژگی فوق العاده ای را داراست. از نظر نوع رنگ بندی نیز باید عنوان کنیم که این بدنه به صورت یکدست از رنگ آبی طراحی و تولید شده است که یک رنگ پر طرفدار بوده و باعث شده تا پس از نصب و راه اندازی کامل این محصول شما با یک استخر پیش ساخته جذاب رو به رو شوید.

نکته مهم در خصوص بدنه این محصول بحث قسمت های بالایی این کالا می باشد. شما می توانید مشاهده نمایید که این بدنه دارای یک سری شیار بر روی خود می باشد که با استفاده از آن ها شما می توانید به راحتی پایه ها و فریم های این محصول را نصب و ساختار اصلی این استخر را شکل دهید. در بخش های پایینی این محصول هم به جز ستون ها و پایه های این محصول شما نواری را مشاهده می کنید که با استفاده از این بخش می توانید پایه ها را به صورت مقاوم به بدنه اصلی این محصول متصل نموده و با خیال راحت از این استخر پیش ساخته استفاده کنید.

علاوه بر این ها اگر بخواهیم به دیگر بخش های این محصول از دید طراحی و ساختار نگاه کنیم باید به بحث دارا بودن دریچه های تخلیه آب و همین طور دریچه مخصوص پمپ تصفیه آب این محصول هم اشاره کنیم. این دریچه ها به راحتی بر روی بدنه اصلی این استخر و بر روی فریم های آن نمایان می باشد که شما قادر خواهید بود تا به ساده ترین شکل ممکن این دریچه ها را مشاهده نموده و از آن ها در مواقع مورد نیاز استفاده کنید.

شیوه صحیح راه اندازی استخر

این دغدغه برای خیلی از افراد وجود دارد که به چه صورت می توان یک استخر پیش ساخته را در بهترین حالت ممکن راه اندازی نمود. در واقع باید به این نکته دقت کنید که برای راه اندازی صحیح و اصولی یک کالا شما باید به یک سری نکات مهم دقت کنید تا استخر در بهترین حالت خود راه اندازی شده و با خیال راحت و بدون نگرانی بتوانید از آن استفاده کنید. در ابتدا باید به این مسئله اشاره کنیم که این محصول دارای یک عدد دفترچه راهنما و هم چنین یک عدد DVD آموزشی می باشد. وجود این دو مورد باعث می شود تا شما برای نصب و راه اندازی این محصول کار سختی نداشته باشید و بتوانید در سریع ترین زمان ممکن این محصول را با دقت فراوان و آگاهی کامل راه اندازی کنید.

در بخش نخست بهتر است تمامی اقلام موجود در داخل بسته بندی این محصول را از خارج نموده و آن ها را بر روی زمین قرار دهید. پس از آن نیز شما می بایست سعی کنید تا به بهترین شکل ممکن اقلام مورد نیاز برای راه اندازی این محصول را در ابتدا جدا کنید. نخست می بایست سعی کنید تا فریم ها و بدنه اصلی این محصول را پیدا کرده و آن ها را جدا کنید. پس از این فرآیند جداسازی حال می بایست سعی کنید تا قطعات مربوط به پایه های این محصول و همین طور ستون های تشکیل دهنده این استخر را هم جدا کنید.

در گام بعد شما باید سعی کنید تا با توجه به این که بر روی فریم های این محصول یک سری حفره و فضا برای رد کردن ستون ها وجود دارد ، به راحتی ستون های این محصول را از این نقاط عبور داده و پس از آن نیز سعی کنید تا ساختار اصلی فریم ها را شکل دهید. در گام بعدی می بایست پایه هایی که از بدنه اصلی این محصول به زمین متصل می باشد را شناسایی نموده و آن ها را هم به صورت درست و اصولی نصب نمایید. در گام بعد هم تنها می توانید با محکم کردن این استخر و پایه های ان بر روی زمین و هم چنین تراز بندی کردن استخر بر روی زمین از این محصول در بهترین حالت ممکن بهره مند شوید.

البته باید به این مسئله هم اشاره کنیم که تمام این موارد برای نصب و راه اندازی این استخر به صورت روکار عنوان شده است. در واقع اگر شما قصد راه اندازی این محصول به صورت توکار را داشته باشید ممکن است فرآیند راه اندازی این محصول قطعا طولانی تر و سخت تر شود زیرا فضا سازی و حفاری زمین خود یک فرآیند پیچیده بوده که باید با اصول انجام گردد. هم چنین قرار دادن این استخر به شیوه صحیح و اصولی به گونه ای که این محصول آسیب نبیند هم قطعا یک نکته فوق العاده به شمار خواهد رفت که باید رعایت گردد.

در انتها نیز شما باید در داخل این استخر به اندازه ظرفیت موجود این محصول آب پر کنید که این کار با توجه به ظرفیت بالای این محصول قطعا طولانی خواهد بود و زمان زیادی را می خواهد. البته این عامل بسته به فشار آب شما می تواند متفاوت باشد اما در حالت کلی قطعا زمان بر خواهد بود. پس از این مسئله هم شما می توانید با اتصال پمپ تصفیه آب این استخر و همین طور نصب تجهیزات همراه این محصول نظیر نردبان این کالا به بهترین شکل ممکن از این استخر استفاده کنید.

کیفیت و جنس محصول و اقلام همراه استخر

در ارتباط با کیفیت این استخر هم نکاتی وجود دارد که باید به آن ها اشاره کنیم. مهم ترین نکته ای که در این بخش می توان عنوان کرد بحث کیفیت بدنه اصلی این استخر خواهد بود. قطعا در موقع خرید یکی از مهم ترین دغدغه های افراد همین بحث جنس و کیفیت کالای انتخابی خواهد بود به این صورت که شما باید با دقت کامل با توجه به هزینه ای که صرف خرید این محصول می کنید ، یک استخر فوق العاده را در سبد خرید خود جای دهید. همین عامل نیز سبب شده تا شرکت های تولید کننده استخر های پیش ساخته و فریمی با علم به این موضوع همواره محصولاتی با کیفیت را در اختیار مشتریان قرار دهند.

نکته ای که در این بخش بسیار حائز اهمیت می باشد بحث کیفیت بدنه اصلی این استخر است. این بخش تولید شده از نوع PVC برزنتی می باشد. این جنس همان طور که اطلاع دارید یک جنس رایج در میان استخر های اینتکس و بست وی می باشد که این استخر پیش ساخته فریمی هم از همین جنس بهره مند می باشد. این بدنه به صورت چند لایه و با بهره گیری از الیاف ابریشمی شکل گرفته است به این صورت که مقاومت فوق العاده ای را از خود به جای گذاشته است و در صورتی که یک سری نکات عمده را مورد توجه قرار دهید قطعا این محصول سالیان سال بدون کوچک ترین افت کیفیتی برای شما باقی خواهد ماند.

نکته بعدی در خصوص این جنس بحث عدم افت کیفیت و همین طور تغییر رنگ در مناطق مختلف خواهد بود. همان طور که می دانید برخی از شهر های کشور دارای آب و هوای گرم و خشک بوده و برخی دیگر نیز همواره سرد می باشند. این عامل باعث شده تا در هنگام خرید استخر به این نکات هم توجه شود. بحث اصلی در این زمینه این نکته است که این محصول در تمامی شرایط آب و هوایی قابلیت استفاده را دارا خواهد بود به این صورت که شما بدون هیچ گونه نگرانی از این محصول می توانید با خیال راحت در هر شرایطی اقدام به راه اندازی و استفاده از این محصول کنید. البته باید یک سری نکات را هم در هنگام استفاده از این استخر رعایت کنید که به آن ها هم خواهیم پرداخت.

نکته بعدی در خصوص این استخر به بحث کیفیت پایه ها ، فریم ها و همین طور بدنه اصلی نردبان این محصول تعلق می گیرد. تمامی فریم ها و پایه های این محصول تولید شده از نوع آلومینیومی می باشد. این جنس یک نوع با کیفیت از محصول است که هم دارای وزن کمتری نسبت به نمونه های آهنی و فولادی بوده و هم ساختار مقاوم تری دارد. در واقع شما با خیال راحت می توانید از این پایه ها و فریم ها استفاده نموده و آن ها را بر روی استخر نصب کنید. این بخش ها نیز همگی به صورت ضد زنگ طراحی و تولید شده اند که به هیچ عنوان نیز به راحتی افت کیفیت نخواهند داشت.

هم چنین نردبان این محصول نیز از همین جنس آلومینیومی شکل گرفته است که خیال شما از این بابت هم راحت خواهد بود. نکته مهمی که باید به آن اشاره کنیم جنس زیر انداز و همین طور درپوش این محصول می باشد. این بخش ها نیز معمولا به گونه ای شکل گرفته اند که شما نرمی و راحتی را احساس خواهید کرد. در واقع شما پس از قرار دادن زیرانداز این محصول در زیر استخر می توانید مشاهده کنید که کف استخر شما فوق العاده نرم و راحت خواهد بود و از این بابت قطعا خیالتان راحت است. درپوش این محصول هم با ضخامت عالی و کیفیت خوب در کنار این استخر قرار گرفته است به گونه ای که قطعا پس از قرار دادن این درپوش بر روی استخر شما یک استخر تمیز و پاکیزه را در اختیار خواهید داشت.

شیوه های صحیح مراقبت و اصول نگهداری

اگر بخواهیم به اختصار در خصوص شیوه های صحیح نگهداری از این محصول با شما صحبت کنیم باید عنوان کنیم که این استخر پیش ساخته فریمی معمولا از ساختار مقاومی برخوردار است اما با این وجود رعایت یک سری از نکات مهم خواهد بود. شما می بایست به این مسئله دقت کنید که از ضربه زدن به بدنه اصلی این استخر می بایست خودداری کنید. وارد کردن اشیا نوک تیز  نزدیک کردن اشیا داغ و هم چنین پرت کردن هرگونه وسیل به سمت این محصول می تواند باعث آسیب به بخش های مختلف این محصول شود.

هم چنین معمولا پیشنهاد می شود که اگر این استخر را در فضای باز راه اندازی می کنید ، در فصول سرد سال که قصد استفاده از آن را ندارید ، این محصول را جمع کرده و کنار بگذارید. این کار باعث می شود تا این محصول هم از آسیب های احتمالی در امان بوده و هم سالم و نو در اختیار شما باشد تا در فصل و زمان مناسب مجدد اقدام به راه اندازی و استفاده از آن کنید. هم چنین پیشنهاد می کنیم تا همین مراقبت را در رابطه با اقلام همراه این محصول هم انجام دهید تا دیگر نیازی به هزینه جداگانه برای این محصول نداشته باشید.

جمع بندی

استخر پیش ساخته گرد فریمی یک محصول کاملا با دوام و با کیفیت است که با توجه به ابعاد و اندازه های بزرگ و استانداردی که دارد برای مصارف شخصی ، تفریحی و هم چنین سنعتی یک گزینه مناسب به شمار می رود. هم چنین این استخر با بهره مندی از کیفیت عالی بدنه و هم چنین با دارا بودن اقلام همراه مورد نیاز به صورت کامل باعث شده تا شما از هزینه های اضافی بی نیاز بوده و یک استخر کامل با تجهیزات را در اختیار داشته باشید. ما نیز سعی کردیم تا در این مطلب شما را به صورت کامل با ویژگی های طراحی ، ساختار ، کیفیت و همین طور خصوصیات این استخر به صورت کامل آشنا سازیم.

پیشنهاد می کنیم اگر شما هم قصد خرید استخر پیش ساخته را دارید این محصول را مد نظر قرار داده و با توجه به معیار های خود اقدام به خرید یک استخر پیش ساخته کنید. فروشگاه تهران اینتکس نیز سعی کرده تا این محصول را با ضمانت و خدمات پس از فروش و هم چنین با قیمتی ارزان به دست مشتریان رسانده و هم چنین اگر نیاز به راهنمایی ، پشتیبانی و هم چنین نصاب داشته باشید می توانید به راحتی با مشاورین ما در شرکت تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید تا در سریع ترین زمان ممکن مشکل شما را رفع نمایند.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته گرد فریمی 457 × 122 2018 با پمپ تصفیه آب

استخر پیش ساخته گرد فریمی 457 × 122 از سری استخرهای پیش ساخته پر طرفدار و با کیفیت برند بست وی می باشد که روانه بازارهای جهانی شده است . برند بست وی با توجه به سابقه بلند بالایی که در زمینه تولید استخر های پیش ساخته دارد توانسته است تا با استفاده از استانداردهای جهانی و سابقه خود به ساخت استخر مطابق سلیقه حداکثری مشتریان دست بزند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید استخر پیش ساخته راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل این استخر گرد فریمی بست وی همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

ساختار استخرهای پیش ساخته و ابعادی که برای آن ها در نظر گرفته می شود می تواند یکی از اولین معیارهای انتخاب باشد . این استخر پیش ساخته به قطر 457 سانتی متر می باشد که قابلیت استفاده به صورت تو کار و رو کار را دارد . این محصول دارای یک عدد نردبان می باشد که از آن برای استفاده هر چه راحت تر از استخر پیش ساخته می توانید بهره ببرید . همچنین یک عدد رو انداز و زیر انداز نیز در پکیج این استخر پیش ساخته وجود دارد که شما را از خرید محصولات جانبی به طور کلی راحت می کند . لازم به ذکر است که پمپ تصفیه موجود بر روی این استخر پیش ساخته به صورت فیلتری می باشد و در تمیز نگه داشتن آب داخلی استخر نقش بسزایی را ایفا می کند . همچنین یک عدد خروجی آب در این استخر پیش ساخته تعبیه شده است که قابلیت اتصال شیلنگ آب را داراست و از این رو می توانید از آب داخلی استخر به منظور آبیاری باغ و درختان استفاده نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه در استخر های پیش ساخته به جرات از سری فاکتورهای کلیدی می باشند که در هنگام خرید باید به آن توجه بسزایی داشته باشید . این استخر پیش ساخته دارای دیواره هایی از جنس پی وی سی همراه با رویه مقاوم و با کیفیت می باشد که در تست های انجام شده استحکام بسیار بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش گذاشته است . همچنین پی وی سی استفاده شده در ساخت این استخر پیش ساخته مقاوم در برابر شرجی ، نور و گرمای شدید می باشد و از این رو به راحتی می توانید از آن در محیط های باز استفاده نمایید . پایه های نگهدارنده دیواره های این استخر پیش ساخته از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . 

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب استخر :

ابعاد استخر پیش ساخته بست وی به مشخصات ( قطر : 457 سانتی متر و ارتفاع : 122 سانتی متر ) می باشد که ظرفیت آبی بالغ بر 16015 لیتر را در خود جای می دهد . این ابعاد می تواند فضایی ایده آل برای استفاده چندین نفر به هنگام آب تنی باشد . لازم به ذکر است که این استخر پیش ساخته قابلیت نصب به صورت توکار و رو کار را دارد و از این رو می توانید از آن در باغ های شخصیو یا حیاط های فضای باز خانگی استفاده نمایید . وزن این محصول برابر با 64.7 کیلو گرم می باشد که با توجه به ابعادی که دارد معقول می باشد و پیرو استانداردهای جهانی نیز است .

راه اندازی و نصب استخر پیش ساخته :

مصرف کنندگان برای راه اندازی این استخر بزرگ اینتکس دو راه در پیش دارند: نصب استخر توسط خود مصرف کننده و نصب استخر به وسیله کادر مجرب راه اندازی استخر شرکت تهران اینتکس. نصب هر دو حالت استخر دارای تفاوت هایی در خود می باشند و این تفاوت در خدمات پس از فروش استخر خواهد بود. در صورتی که کادر نصب کننده شرکت اینتکس اقدام به نصب استخر مورد نظر شما کنند یقینا با صرف هزینه ای از خدمات پس از فروش دو ساله بهره مند خواهند شد، در غیر اینصورت این مزیت برای استخر شما تعلق نخواهد گرفت. علاوه بر این احداث استخر پیش ساخته شما سریع تر و مطمئن تر راه اندازی خواهد شد. اما در صورتی که بخواهید خود اقدام به راه اندازی استخر مربوطه کنید باید با توجه به دفترچه و DVD تصویری راهنمای استخر مرحله به مرحله با دشواری فراوان این محصول را راه اندازی نمایید.

استخر گرد فریمی با ابعاد 457 در 122 سانتی متر ساخته شده توسط برند بست وی می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است . این محصول با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعگرد
ظرفیت آب16015 لیتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 3785 لیتری 220 ولتی
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب و راه اندازی سریع
اقلام همراه دفترچه راهنما ، نردبان ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...