استخر پیش ساخته گرد فریمی 91×427 طرح حصیری

Summer Waves P2Q01436E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد فریمی 91×427 طرح حصیری

استخر پیش ساخته گرد فریمی 91×427 طرح حصیری را  می توان از زیبا ترین و لوکس ترین استخر های پیش ساخته طراحی شده و موجود در فروشگاه تهران اینتکس دانست که می توانید تصاویر آن را نیز در بخش بالا مشاهده کنید . این استخر دارای بدنه طرحدار بوده که به همین دلیل با نام استخر پیش ساخته گرد فریمی 91×427 طرح حصیری شناخته می شود . این استخر ساختار فریمی داشته و بسیار مقاوم در برابر ضربه و فشار آب بوده و همین مسئله باعث شده است تا استخر های پیش ساخته فریمی مقاوم ترین استخر های آماده شرکتی می باشد . شما می توانید از استخر پیش ساخته گرد فریمی 91×427 طرح حصیری به صورت دائمی نیز استفاده کنید زیرا در کنار استخر پمپ تصفیه آب قرار گرفته است که می توانید به سادگی ظرفیت کلی استخر را تصفیه کنید . این پمپ متناسب با حجم استخر طراحی شده و در کنار محصول قرار گرفته شده است ، بنابراین نیازی به خرید پمپ تصفیه های قوی نخواهد بود . بدنه و پایه های استخر پیش ساخته گرد فریمی 91×427 طرح حصیری کاملا ضد آب بوده و همچنین بدنه طرحدار محصول نیز به مرور زمان و مجاورت با آب و نور خورشید هیچ آسیبی نخواهد دید و ظاهر خود را به خوبی حفظ خواهد کرد . شما می توانید این استخر را بر روی زمین راه اندازی کنید و برای استفاده از نردبان استفاده نمایید . 

نقد و بررسی استخر پیش ساخته گرد فریمی 91×427 طرح حصیری

استخر پیش ساخته گرد فریمی 91×427 طرح حصیری از زیبا ترین و شیک ترین استخر های پیش سخته طراحی شده می باشد که با توجه به ساختار زیبای خود بیشتر مناسب برای استفاده شخصی و خانگی می باشد و کمتر از آن برای پرورش ماهی و یا مزارع کشاورزی استفاده می شود . استخر های پیش ساخته از نظر قیمتی بسیار ارزان تر و مناسب تر از احداث استخر های بتنی در ابعاد مشابه می باشد ، به همین دلیل نیز شاید بهتر است با صرفه جویی در هزینه استخر های پیش ساخته ای را خریداری کنید که تمامی ویژگی های یک استخر کامل را دارد .

راهنمای خرید استخر پیش ساخته گرد فریمی 91×427 طرح حصیری

بهتر است قبل از خرید استخر پیش ساخته ، به موارد گفته شده در ادامه اهمیت دهید . به عنوان مثال نیاز است تا قبل از خرید استخر پیش ساخته ، مساحت و فضایی که در اختیار دارید را مشخص کرده و استخری را خریداری کنید که تقریبا یک متر از طرفین کوچک تر از فضای در اختیار شما باشد . استخر های پیش ساخته دارای طراحی های مختلفی همچون مستطیلی ، مربعی و گرد ساخته شده اند که می توانید بسته به دلخواه خود آن ها را خریداری کنید . اگر استخر پیش ساخته شما بزرگ است بهتر است که از پمپ تصفیه آب برای تصفیه کردن مرتب آب استفاده نمایید .

طراحی و ساختار استخر پیش ساخته گرد فریمی 91×427 طرح حصیری

استخر پیش ساخته گرد فریمی 91×427 طرح حصیری همانطور که از نامش مشخص است ، دارای طراحی گرد و دایره ای شکل می باشد که قطر آن به 427 سانتی متر و عمق آن 91 سانتی متر می باشد ، بنابراین اگر فضای کافی را برای راه اندازی این استخر دارید ، می توان آن را از بهترین گزینه ها برای خرید دانست چرا که دارای ظاهری بسیار زیبا و پسندیده بوده و می تواند فضای خانه ، ویلا یا باغ شما را شیک تر کند ، همچنین ساختار این استخر به صورت فریمی بوده که آن را به یکی از مقاوم ترین استخر ها تبدیل کرده است . ساختار استخر پیش ساخته گرد فریمی 91×427 طرح حصیری در واقع تشکیل شده از بدنه و پایه ها می باشد که در بدنه آن دریچه هایی نیز به منظور نصب پمپ تصفیه آب و همچنین تخلیه آب قرار گرفته شده است .

جنس استخر پیش ساخته گرد فریمی 91×427 طرح حصیری

یکی از فاکتور های مهم در خرید استخر پیش ساخته توجه به جنس محصولات می باشد چرا که هر چه جنس استخر درجه یک و با کیفیت باشد ، دوام و استحکام محصول و همچنین طول عمر آن نیز افزایش خواهد داشت . برای ساخت بدنه استخر پیش ساخته گرد فریمی 91×427 طرح حصیری از pvc برزنتی استفاده شده است که این جنس برخلاف سایر بدنه استخر های پیش ساخته طرح دار بوده که در تصویر نیز می توانید طراحی حصیری بدنه را مشاهده کنید . این جنس کاملا ضد آب است و به دلیل داشتن الیاف پارچه ای بسیار مقاوم برزنتی ، در برابر حجم بالای آب و وزن زیاد آن مقاوم می باشد . همچنین پایه های استخر از آلومینیوم ساخته شده است زیرا این فلز برخلاف آهن زنگ نمی زند و وزن سبکی دارد .

لوازم جانبی استخر پیش ساخته گرد فریمی 91×427 طرح حصیری

وجود لوازم جانبی در کنار استخر های پیش ساخته باعث شده است تا این محصولات ، پکیجی کامل بوده و دیگر نیازی به استفاده و خرید لوازم ضروری دیگری نباشد . از جمله مهم ترین لوازم جانبی قرار گرفته در کنار استخر پیش ساخته گرد فریمی 91×427 طرح حصیری می توان به پمپ تصفیه آب آن اشاره کرد که می توانید با استفاده از پمپ به صورت مرتب آب موجود در استخر را تصفیه نمایید .

پمپی که در کنار استخر قرار گرفته شده است متناسب با ظرفیت استخر در نظر گرفته شده است و نیازی به پمپ های قدرتمند دیگری نخواهد بود . از دیگر لوازم همراه استخر پیش ساخته می توان به نردبان به جهت ورود به استخر و همچنین زیرانداز به جهت نگهداری و محافظت از استخر قرار داده شده است . همچنین اتصالات مورد نیاز به جهت راه اندازی از استخر در کنار محصول قرار داده شده است .

  • استخر پیش ساخته گرد فریمی 91×427 طرح حصیری
  • قطر: 427 سانتی متر
  • ارتفاع: 91 سانتی متر
  • ظرفیت : 10410 لیتر
  • حجم بسته بندی : 96*56*36 سانتی متر
  • جنس بدنه : PVC برزنتی طرحدار
  • جنس پایه : آلومینیوم
  • دارای پمپ تصفیه آب فیلتری
  • دارای نردبان پیش ساخته
  • مناسب برای استفاده در ویلا و منازل
  • دارای دریچه تخلیه آب
  • دارای DVD آموزشی
  • کد محصول:  Summer Waves P2Q01436E

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...