استخر پیش ساخته 6 در 5 ایرتکس

irtex 1003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
70,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 6 در 5 ایرتکس

استخر پیش ساخته 6 در 5 ایرتکس از نمونه استخر های آماده و از پیش ساخته شده ایرانی می باشد که می توانید آن را با قیمت ارزان به صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنید . این نوع استخر ها دارای ساختار فریمی بوده که با توجه به نوع طراحی که دارد می توانید آن را بدون نیاز به هیچگونه تکیه گاه و یا حفاری و گود برداری بر روی زمین نصب و راه اندازی کنید . شما می توانید استخر های پیش ساخته خود را در حیاط ویلا یا خانه ، پارکینگ ، زیرزمین و حتی پشت بام راه اندازی و استفاده کنید . استخر های پیش ساخته ایرتکس به دلیل اینکه در ایران تولید می شوند ، هزینه ساخت آن ها بسیار کاهش یافته و بسیار ارزان تر از مدل های مشابه خارجی خود هستند . ایرتکس سعی کرده است تا با استفاده از پارچه برزنت برای ساخت بدنه و استفاده از پایه های فلزی آلومینیومی دوام و کیفیت این استخر پیش ساخته را افزایش دهد ، به طوریکه قابل قیاس با مدل های خارجی چون برند های اینتکس و بست وی می باشد .

از ویژگی های بسیار عالی این استخر های پیش ساخته می توان به راه اندازی و نصب بسیار سریع اشاره کرد که در صورت تجربه می توانید آن را کمتر از 1 ساعت راه اندازی کنید . برای تصفیه شدن اب داخل استخر پیش ساخته ایرانی میتوانید ز پمپ های تصفیه کاغذی استفاده کنید این پمپ با استفاده از فیلتر های کاغذی که دارد می تواند آب های کثیف و کدر را از خود عبور داده و با جذب کثافات و لجن به خود در نهایت آب زلال و شفاف را به استخر بازگرداند . این فیلتر ها قابلیت تعویض شدن دارند . شما خریداران گرامی می توانید استخر های ایرانی ایرتکس را در ابعاد دلخواه خود سفارش داده و در فروشگاه و یا درب منزل تحویل بگیرید . با خرید استخر پیش ساخته ایرانی 6 در 5 ایرتکس از فروشگاه تهران اینتکس از خدمات پس از فروش این محصولات برخوردار شوید .

نوع طراحی و سازه استخر پیش ساخته ایرانی

استخر های پیش ساخته سری جدید و مدرنی از استخر های خانگی بسیار پیشرفته و با تجهیزات کامل هستند که می توانید آن را با هزینه بسیار پایین تر و ارزان تر خریداری کنید . علت نام گذاری این استخر ها با عنوان استخر پیش ساخته بدین دلیل است که استخر ها از قبل توسط شرکت سازنده ساخته شده و تنها نیاز است تا آن را راه اندازی و نصب کنید تا قابل استفاده شود . این استخر ها هیچگونه نیازی به تکیه گاه ندارند به همین دلیل نیازی به حفاری زمین نبوده و می توانید آن ها را بر روی زمین نیز راه اندازی و استفاده کنید . این ویژگی به شما کمک خواهد کرد تا از استخر های پیش ساخته بتوانید در هر جایی مانند حیاط خانه و ویلا ، پارکینگ ، زیرزمین و حتی پشت بام خانه استفاده نمایید . ساختار این استخر ها در واقع از دو قسمت اصلی تشکیل شده اند که این بخش ها همان بدنه اصلی و فریم محصول می باشد . استخر های پیش ساخته فریمی مقاوم ترین استخر های آماده شرکتی هستند که می توانید آن ها را خریداری کنید .

استخر های پیش ساخته در حالت کلی به دو دسته فریمی و ایزی ست تقسیم می شوند که نوع ایزی ست بدون پایه بوده و دارای لبه های بادی هستند اما نمونه های فریمی شامل تعدادی پایه های قابل متصل به هم تشکیل شده است که می توان آن ها را برای جمع آوری جدا و برای راه اندازی به یکدیگر متصل کرد . این پایه ها به طوری ساخته شده اند که تکیه گاه بسیار خوبی بوده و می تواند وزن بسیار بالای آب را تحمل کند . بر روی بدنه این استخر چندین دریچه وجود دارد که یکی از آن ها جهت تخلیه آب طراحی شده است ، همچنین دو دریچه دیگر به منظور اتصال پمپ تصفیه آب بر روی بدنه است که یکی از آن ها خروجی آب و دیگری ورودی آب تصفیه شده به داخل استخر است . وجود پمپ های تصفیه آب برای این استخر پیش ساخته که ظرفیت بالایی دارد کاملا نیاز است .

تفاوت استخر پیش ساخته ایرانی و خارجی

استخر های پیش ساخته برای اولین بار توسط دو شرکت بزرگ و معروف اینتکس و بست وی تولید شد ، اما به مرور شرکت های دیگری در دنیا مانند اینتایم و جیلونگ نیز اقدام به تولید و فروش استخر پیش ساخته کردند ، اما در سال های اخیر استخر های با کیفیت ایرانی با عنوان استخر پیش ساخته ایرتکس طراحی و تولید شد که از نظر کیفیت و دوام نیز در سطح بسیار بالایی قرار دارد . به طور کلی ساختار و طراحی استخر های پیش ساخته تقریبا شبیه به یکدیگر بوده و بیشتر آن ها از ساختار دو بخشی یعنی از بدنه و پایه ها تشکیل و ساخته شده است . اما تفاوت هایی میان استخر پیش ساخته ایرانی و خارجی است که به آن ها خواهیم پرداخت . تنوع ابعادی در استخر های پیش ساخته ایرتکس بسیار بیشتر از نمونه های خارجی شرکت هایی چون بست وی و اینتکس می باشد .

شما می توانید استخر های پیش ساخته ایرانی خود را توسط شرکت تهران اینتکس سفارش دهید و به نسبت ابعاد و متراژی که برای قرار دادن استخر های پیش ساخته دارید بر همان میزان استخر خود را سفارش دهید . شما می توانید جهت سفارش محصول خود با مشاورین فروشگاه مشورت کرده و با در نظر داشتن ابعاد در دسترس خرید خود را انجام دهید . استخر های پیش ساخته ایرتکس نیز به مانند استخر های پیش ساخته خارجی دارای تجهیزات و لوام کاملی هستند که در بخش بعدی این تجهیزات و لوازم را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد . استخر های پیش ساخته ایرانی ایرتکس به دلیل اینکه در داخل کشور ساخته و مونتاژ می شوند و هزینه ای بابت حمل و نقل ، هزینه واردات و گمرکی صرف نمی شود از این رو قیمت استخر پیش ساخته ایرانی بسیار ارزان تر خواهد بود . بنابراین اگر دنبال استخر پیش ساخته با کیفیت و با دوام هستید که قیمت ارزان و مناسبی داشته باشد ، استخر های ایرتکس گزینه بسیار مناسبی خواهد بود . همچنین خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس بسیار بهتر از محصولات خارجی خواهد بود .

ابعاد و تنوع متراژ استخر ایرانی

همانطور که در بخش قبلی اشاره شد استخر های پیش ساخته ایرانی از نظر ابعاد و متراژ تنوع بسیار بهتری را دارا هستند بنابراین شما می توانید استخر های پیش ساخته خود را از طول 2 تا 10 متر و در عرض 2 تا 5 متر با عمق های بالا خریداری کنید . این در حالی است که استخر های پیش ساخته خارجی عمدتا عرض یا طول کمتر از 3 متر نداشته و حداکثر عمق محصولات آن ها تا 132 سانتی متر می باشد . به عنوان مثال در نمونه های خارجی ابعاد استخر های 2 در 6 متر ، 2 در 8 متر و حتی استخر پیش ساخته مورد بحث فوق که ابعاد 6 در 5 سانتی متر را دارد موجود نیست ، بنابراین شما می توانید استخر های پیش ساخته ایرانی خود را که بازه متراژ آن ها در بالا اشاره شد ، ثبت سفارش کنید . هر استخر پیش ساخته ایرانی با توجه به متراژ و ظرفیت آبی که دارد ، دارای یک پمپ تصفیه آب قدرتمند در کنار خود است که می تواند حجم بالای آب را در مدت زمان مشخص تصفیه نماید . در بخش بعدی با لوازم و تجهیزات همراه اسخر پیش ساخته مانند پمپ تصفیه آب اشنا خواهید شد .

لوازم و تجهیزات همراه استخر پیش ساخته

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد استخر های پیش ساخته ایرانی ایرتکس عمدتا دارای لوازم و تجهیزات همراه هستند که وجود آن ها کاملا ضروری و پر اهمیت است . به عنوان مثال در کنار استخر پیش ساخته 6 در 5 ایرتکس یک نردبان آلومینیومی تاشو وجود دارد که با استفاده از آن می توانید وارد استخر شده و از آن خارج شوید . با توجه به اینکه استخر های پیش ساخته معمولا بر روی زمین راه اندازی می شوند نیاز است تا با استفاده از نردبان بتوانید به راحتی وارد استخر شوید . ارتفاع این استخر 130 سانتی متر است که ایرتکس با در نظر داشتن این عمق نردبانی را با ارتفاع 150 سانتی متری در نظر گرفته است . خاصیت تاشو نردبان می تواند به شما کمک کند تا در هنگام جمع آوری ؛ نردبان را در حجم کوچک تری بسته بندی کنید . دوام این نردبان نیز بسیار بالا بوده و می تواند تا 200 کیلوگرم را تحمل کند . همچنین در کنار این استخر پیش ساخته زیراندازی قرار گرفته است که قبل از راه اندازی می توانید از آن استفاده کنید تا بدین ترتیب بتوانید از کف استخر پیش ساخته خود محافظت کنید و از آسیب های احتمالی و ساییدگی آن جلوگیری نمایید .

و اما از دیگر تجهیزات استخر پیش ساخته 6 در 5 ایرتکس می توان به پمپ تصفیه آب بسیار قدرتمند آن اشاره کرد . پمپ تصفیه آب این استخر از نوع فیلتری بوده که می توانید با عبور دادن آب از فیلتر های کاغذی خود آب کثیف را به آب زلال تبدیل کند . که البته بایستی هزینه پمپ را جدا پرداخت نمایید  فیلتر های چند لایه این پمپ می تواند کثیفی ها و لجن را به خود جذب کرده و در نهایت آب تمیز را به استخر باز گرداند . ظرفیت مخزن این پمپ متناسب با ظرفیت استخر بوده و می تواند حجم بالای آب استخر را در چند ساعت تصفیه کند . لازم به ذکر است که فیلتر های این پمپ تصفیه قابلیت تعویض دارند ، بنابراین پس از کثیف شدن و افت کیفیت تصفیه می توانید اقدام به تعویض فیلتر کرده و فیلتر تازه برای استخر در نظر بگیرید . شما می توانید این فیلتر ها را از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . این پمپ ها با اتصال به برق شهری کار کرده و شامل دو بخش اصلی یعنی پمپ و مخزن هستند که پمپ عملیات مکش و پمپاژ آب را داشته و در مخزن فیلتر قرار دارد که آب با فشار بالا در مخزن چرخیده و آلودگی ها جذب فیلتر می شوند .

خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته ایرتکس

فروشگاه تهران اینتکس بزرگترین و معتبر ترین فروشگاه استخر پیش ساخته ایرانی و خارجی در کشور است که می توانید محصولات خود را با قیمت بسیار ارزان تر و با ضمانت از فروشگاه به صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنید . استخر های پیش ساخته ایرانی ایرتکس به صورت انحصاری توسط فروشگاه بزرگ تهران اینتکس به فروش می رسد که به مشتریان خود خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته ایرتکس ایرانی و همچنین مدل های خارجی را ارائه کرده است که می توانید از آن ها برخوردار شوید . از جمله خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته می توان به ارسال ونصب در محل ، تعمیرات ، جابجایی و سرویس دهی به استخر های پیش ساخته اشاره کرد . بنابراین شما می توانید پس از خرید روند ارسال و نصب استخر را در هر جای ایران به فروشگاه اینتکس بسپارید تا نصاب های حرفه ای و با تجربه فروشگاه نصب استخر را در محل مورد نظر شما انجام دهند . همچنین شما می توانید برای جابجایی یا جمع آوری ، سرویس دهی و همچنین تعمیرات به استخر و همچنین پمپ تصفیه آب از فروشگاه کمک بگیرید . فروشگاه اینتکس همچنین لوازم جانبی مورد نیاز استخر های پیش ساخته را مانند نردبان ، انواع پمپ های تصفیه آب شنی ، فلتری ، نمکی و ... ، زیرانداز ، درپوش ، قرص کلر ، شناور قرص کلر ، انواع جارو اسکیمر دستی و اتوماتیک ، هیتر های قدرتمند آب جهت گرم کردن آب استخر و .. را به فروش می رساند .

استخر پیش ساخته 6 در 5 ایرتکس

استخر پیش ساخته 6 در 5 ایرتکس از پر فروش ترین مدل هایی است که در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود بوده و به واسطه اینکه استخری ایرانی بوده و در داخل کشور تولید شده است ، هزینه ساخت آن بسیار پایین تر بوده و شما می توانید آن را با ارزان ترین قیمت و همچنین با ضمانت چند ساله خریداری کرده و استفاده کنید . کیفیتی که استخر پیش ساخته 6 در 5 ایرتکس دارد کاملا با مدل های خارجی مانند برند های اینتکس و بست وی برابری کرده و شما می توانید بدون اینکه هزینه زیادی را برای خرید استخر پیش ساخته خارجی کنید ، این محصول ایرانی بسیار با کیفیت که ضمانت نامه و گارانتی دارد ، انتخاب و خریداری کنید . حتی امکان ساخت سفارشی استخر پیش ساخته ایرتکس نیز فراهم بوده و شما می توانید این نوع از استخر ها را در سایز مورد نظر خود سفارش دهید . 

همانطور که در نام این استخر پیش ساخته ذکر شده است ، طول استخر 6 متر و عرض آن نیز 5 متر می باشد ، ولی به طور دقیق این استخر دارای طول 586 سانتی متر با عرض 496 سانتی متر ساخته شده است که یک طول عرض عالی و مناسب خواهد بود . از سوی دیگر عمقی که این استخر دارد 130 سانتی متر است که حتی چندین سانتی متر از سایر استخر های پیش ساخته خارجی نیز بلند تر است . بنابراین اگر دوست دارید که استخر هایی با عمق بیشتر را داشته باشید ، بهتر است که از استخر های پیش ساخته ایرتکس استفاده کنید . این ارتفاع کاملا استاندارد و مناسب بوده و بیشتر رده های سنی به خصوص بزرگسالان می توانند از استخر استفاده کرده و حتی در داخل آن شنا و تفریح داشته باشند .

شما می توانید مقدار آب استخر را به دلخواه خود کمتر و یا زیاد در نظر بگیرید و اینگونه عمق استخر را تغییر دهید . این استخر ها طول عمر بالایی را دارند و دلیل آن نیز کیفیت ساخت بسیار خوب محصول و استفاده از لایه های بسیار با کیفیتی است که برای ساخت این محصولات استفاده شده است . استخر پیش ساخته 6 در 5 ایرتکس به صورت فریمی ساخته شده است و برای همین پایه ها و بدنه فلزی دارد . این پایه ها و فریم استخر پیش ساخته ایرتکس از جنس آلومینیوم است که کاملا ضد زنگ بوده و در صورت خیس شدن نیز ضد نزده و کیفیت خود را حفظ خواهد کرد . برای همین است که از سایر فلزات برای ساخت محصول استفاده نشده است . حتی اگر استخر های پیش ساخته خارجی را نیز مشاهده کنید ، متوجه خواهید شد که بیشتر آن ها نیز از آلومینیوم ساخته شده اند و برای همین وزن بسیار سبک تری را نیز داشته و همچنین کیفیت لازم را دارند . 

و اما بدنه استخر پیش ساخته نیز از برزنت سه لایه می باشد که دقیقا جنس همان استخر های پیش ساخته خارجی بوده و برای همین این استخر یک استخر کاملا عایقی است که می تواند رطوبت و آب را در داخل خود نگهداری نماید . این بدنه بسیار با دوام است و می تواند وزن بالای آب را نیز تحمل کند . کیفیت بالای این استخر حتی به شما اجازه خواهد داد تا بتوانید از آن در سایر صنایع مانند کشاورزی و ... نیز استفاده کنید . ولی ما بیشتر توصیه می کنیم که از این استخرها به عنوان استخر خانگی و یا استخر ویلایی استفاده کرده و بیشتر به جهت تفریح از آن بهره مند شوید . این محصولات حتی قابلیت تعمیر داشته و فروشگاه اینتکس نیز خدمات پس از فروشی را برای این محصولات پیش ساخته عرضه کرده است . 

یک ویژگی بسیار خوبی که استخر پیش ساخته 6 در 5 ایرتکس دارد ، راه اندازی بسیار سریع آن می باشد . شما می توانید استخر پیش ساخته خود را بر روی زمین راه اندازی کنید و شاید این ویژگی یکی از بهترین ویژگی های استخر پیش ساخته باشد . برای اینکه کف استخر در هنگام راه اندازی و در طی زمان آسیبی نبیند ، یک زیرانداز برای استخر در نظر گرفته شده است که قبل از نصب آن را می توانید بر روی زمین باز کنید و استخر را بر روی آن راه اندازی نمایید .

  • ابعاد دقیق متناسب با سایز پایه ها :
  • طول : 586 سانتی متر
  • عرض : 496 سانتی متر
  • ارتفاع : 130 سانتی متر
  • جنس بدنه : pvc برزنتی
  • جنس پایه : آلومینیوم ضد زنگ
  • دارای زیرانداز
  • قابل استفاده در مصارف صنعتی
  • مناسب برای ویلا
  • کد محصول : irtex 1003

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...