استخر گرد با ارتفاع 107 با پمپ تصفیه 220 ولت

intex 28734-np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر گرد با ارتفاع 107 با پمپ تصفیه 220 ولت

استخر پیش ساخته با ارتفاع 107 سانتی متر همراه با پمپ تصفیه آب 220 ولت دومین سایز استخر های جدید گرد اینتکس مدل 2017 بوده که از کیفیت بسیار خوبی از لحاظ طراحی و جنس بدنه بهره مند است. این کالا به عنوان یکی از کاربردی ترین استخر های پیش ساخته محسوب شده که علاوه بر تفریحات آبی قابلیت استفاده در صنعت پرورش ماهی و ذخیره آب در کشاورزی وجود خواهد داشت. این کالا بدنه ای از جنس الیاف شمعی برزنتی داشته و از یک لایه ضخیم PVC برای رویه آن استفاده شده است تا هنگام برخورد بدن به بدنه آسیبی به آن وارد نکند. یکی از ویژگی های خوب این نوع استخر ها داشتن فریم های مقاوم از نوع آلومینیومی بوده که به خوبی بدنه اصلی را نگه می دارند و همچنین در برابر برخورد آب مقاوم می باشند. علاوه بر این قابلیت استفاده در فضای باز نیز از دیگر ویژگی های خوب این کالا می باشد. این استخر به همراه خود از تجهیزات مهمی مانند درپوش، زیرانداز، پمپ تصفیه آب و همچنین نردبان برخوردار بوده که تا این کالا را به یکی از کامل ترین استخر های پیش ساخته تبدیل کند.

نقد و بررسی استخر گرد با ارتفاع 107 با پمپ تصفیه 220 ولت

استخر های پیش ساخته محصولات بسیار خوب و با کیفیتی هستند که همواره می توانند در مقایسه با استخر های سنتی برتری های خاص خود را داشته باشند و در شرایط مختلفی نیاز های شما را برطرف کنند. سری استخر های پیش ساخته گرد به دلیل ساختار خوب و مستحکمی که دارند و قابلیت قرار گیری در فضا های مربعی همواره محبوبیت بالایی داشته اند و از بسیاری جهات از استخر های پیش ساخته مستطیلی بهتر هستند. از مزیت های استخر های گرد در مقایسه با استخر های مستطیلی می توان به استحکام بیشتر و طول عمر بالاتر در برخی مدل ها اشاره کرد. به علاوه در سری گرد، لبه های فایبرگلاسی نیز وجود دارد که می توانید در صورت تمایل آنها را نیز تهیه کنید تا زیبایی استخر شما افزایش یابد. یکی از استخر های متوسط و فوق العاده ای که در این میان وجود دارد، محصول جدید اینتکس با قطر 457 سانتی متر است که در سال 2017 با برخی تغییرات ظاهری و باطنی همراه شده است. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کامل این کالا را در قالب نقد و بررسی به شما عزیزان ارائه کنیم. با ما همراه باشید. 

طراحی

یکی از تفاوت های استخر 457 گرد اینتکس با نسب های قبلی آن ظاهر است، طراحی این استخر پیش ساخته دجار تغییرات فراوانی نشده است اما در مقایسه با سالهای قبل بزرگ ترین تغییرات را به خود داده است و باعث شده است تا شخص حین استفاده از این محصول حس بهتری داشته باشد. دیواره ها به طور کلی از رنگ آبی روشن که گویی با سفید ترکیب شده است ساخته شده. پایه های استخر نیز سفید رنگ بوده و همخوانی خوبی با بدنه دارد که باعث شده بسیاری افراد از ایجاد تزئینات اضافی برای این استخر، خودداری کنند. بخش داخلی از طرح های مشابه کاشی بهره می برد، این طرح پیش از این نیز با کمی تفاوت در تمامی استخر های پیش ساخته استفاده میشد. بر روی بدنه این استخر پیش ساخته دو عدد حفره قرار داده شده است. این دو حفره مخصوص نصب پمپ تصفیه هستند و پس از نصب کامل استخر برای تمیز کردن آب استخر استفاده می شود. 

ابعاد و وزن

همانطور که در بسیاری از بررسی ها به آن اشاره شده است، بزرگ ترین تفاوت استخر های پیش ساخته ابعاد و وزن آنهاست. این استخر پیش ساخته ابعاد متوسطی داشته و از برخی استخر ها بزرگتر و از برخی دیگر نیز کوچکتر است، به همین دلیل استفاده از این استخر پیش ساخته برای خانواده های با جمعیت متوسط کاملا مناسب است اما می توان از آن برای 6 نفر نیز استفاده کرد. قطر این محصول 457 سانتی متر و ارتفاع ان نیز 107 سانتی متر می باشد. بر خلاف استخر های مستطیلی، استخر های گرد از ابعاد مفید بسیار متفاوت تری در مقایسه با آنچه شرکت سازنده اعلام کرده است برخوردار هستند. برای مثال استخر 732 مستطیلی به دلیل ساختار مخروطی شکل و پایه های آن طولی کمتر از 7 متر برای استفاده در اختیار مشتری قرار می دهد. اما استخر 457 گرد قطری در حدود 450 سانتی متر داشته و تنها ضخامت لایه های آن از ابعاد ذکر شده از سوی سازنده کم می شود. بخش عمق استخر نیز کمتر از یک متر است. 

جنس و کیفیت بدنه

پی وی سی ماده اصلی در ساخت تمامی محصولات بادی به شمار می آید، این استخر پیش ساخته نیز با ترکیب برزنت و پی وی سی ساخته شده است تا در کنار مقاومت بسیار خوبی که دارد فشار وارده را تحمل کرده و طول عمر بالای استخر را نیز تضمین کند. استخر های پیش ساخته در برابر تابش خورشید کاملا مقاوم هستند و مشتریان بیش از یک دهه از آن استفاده مفید می کنند. پایه های استخر نیز به صورت کامل فلزی و ضد زتگ هستند تا در اثر برخورد آب یا رطوبت صدمه ای نبیند. نوع ساختار استخر پیش ساخته گرد به صورت کاملا مدرن بوده و با پرس های مستحکمی که دارد سالها بدون حتی یک مورد گزارشات معیوبی به فروش رفته. به همین دلیل تنها محصول شرکت اینتکس در کنار پمپ های باد آن است که دارای ضمانت های یک یا دوساله و در ادامه آن نیز خدمات می شود. 

روش نصب

ابتدا یک محیط با طول و عرض حداقل 5 متر بیابید تا علاوه بر استخر فضای کافی برای پمپ تصفیه نیز داشته باشید. محیط قابل استفاده باید کاملا تراز باشد تا فشار به یک قسمت خاص از استخر وارد نشود. ابتدا تمامی اجزائ بدنه را از بسته بندی خارج کنید. ابتدا زیر انداز را بر روی محل بیندازید، در ادامه بدنه استخر را پهن کنید و جهت های قرار گیری پمپ آن را نیز مشخص کنید. سپس لبه های استخر را از بسته بندی خارج کرده و طبق دفترچه راهنما در محل مخصوص به خود قرار دهید. در ادامه پایه های نوع I استخر را از کمربند های کناری بدنه عبور داده و به لبه استخر متصل کنید، با پیچ کردن این قسمت به لبه استخر تقریبا عملیات راه اندازی تمام است. تنها باید پمپ فیلتری را نیز با اتصال دو شلنگ برای ورود و خروج آب، و اتصال آن به برق با اطمینان از وجود فیلتر داخل آن و پس از پر کردن آب داخل استخر توسط شلنگ آب روشن کنید. پس از انجام تمامی این مراحل نصب و راه اندازی استخر تکمیل شده و تنها لازم است تا آب آن را پس از مدتی تعویض کنید.

نوعگرد
ظرقیت آب14614 لیتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری (3785 لیتر)
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی ، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...