استخر گرد با ارتفاع 84 با پمپ تصفیه 220 ولت

intex 28728-np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر گرد با ارتفاع 84 با پمپ تصفیه 220 ولت

استخر پیش ساخته با ارتفاع 84 سانتی متر همراه با پمپ تصفیه آب 220 ولتی کوچکترین سایز استخر های پیش ساخته گرد اینتکس در مدل 2017 بوده که ساخته شده از جنس الیاف شمعی برزنتی با رویه PVC می باشد. محصولی که بدنه ای با کیفیت و مقاوم داشته که در برابر دمای مختلف آب، ساییدگی و همچنین قرار گرفتن در زیر نور آفتاب مقاوم خواهد بود. این محصول دارای فریم های آلومینیومی بوده که از پایه های ضد زنگ بهره مند است. استخری بزرگ که در ابعاد مختلفی تولید شده که علاوه بر مصرف تفریحی در محل های مورد نظر قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی و کشاورزی خواهد بود. این کالا به همراه خود از تجهیزات کاملی برخوردار بوده که می توانند بسیار کاربردی و مهم باشند.

نقد و بررسی استخر گرد با ارتفاع 84 با پمپ تصفیه 220 ولت

استخر های پیش ساخته دسته بسیار محبوبی در میان تمام گروه های کالایی شرکت اینتکس می باشد که کمتر از دو دهه است به تولید انبوه رسیده و فروش بسیار بالایی را به دلیل کیفیت مناسب به همراه داشته است. استخر های پیش ساخته در انواع مختلفی اعم از گرد، مستطیلی و یا چند ضلعی تولید شده اند که هر کدام از آنها در شرایط مختلفی قابل استفاده هستند. برای مثال در محیط های مربعی برای بهره بردن حداکثری از محیط بهتر است از استخر های گرد اینتکس یا بست وی استفاده کنید، در محیط های مستطیلی نیز که طول آنها از عرض آن بیشتر است بهتر است از استخر های سری اوال فریم ایزی ست یا استخر های فریمی مستطیلی استفاده کنید که در اکثر شرایط مرسوم و بهترین گزینه به حساب می آید. در ادامه قصد داریم تا یکی از محبوب ترین استخر های اینتکس با قطر 457 سانتی متر بپردازیم. با ما همراه باشید. 

طراحی

ظاهر این استخر پیش ساخته تشابه بسیار زیادی به سایر استخر های پیش ساخته دارد اما با طراحی جدید در سال 2017 دستخوش تغییراتی شده است که باعث شده ظاهر زیبا تری در مقایسه با نسل قبلی استخر های اینتکس داشته باشد. در نسل جدید استخر های شرکت اینتکس بدنه از رنگ خاکستری به رنگ آبی تغییر پیدا کرده است که زیباتر بوده در محل های مختلفی که استخر قرار میگیرد زیبایی محل را افزایش می دهد. پایه ها به همراه نوار پایینی نگه دارنده آن که به بدنه متصل است دارای رنگ سفید می باشد که باعث شده تضاد بسیار زیبایی بین این دو به وجود آید. قسمت داخلی نیز طرح کاشی های ریز داخلی استخر را بر عهده دارند. دیواره بیرونی استخر نیز علاوه بر لوگو سفید رنگ اینتکس بر روی بدنه دارای دو حفره جداگانه می باشد که برای ورود و خروج آب از طریق پمپ تصفیه از آن استفاده می شود، در صورتی که قصد استفاده از پمپ تصفیه را نداشته باشید می توانید با استفاده از بست های موجود در بسته بندی ان راببندید. 

ابعاد و وزن

بزرگ ترین تفاوت استخر های پیش ساخته که باعث شده مشتریان انتخاب های متفاوتی داشته باشند، ابعاد و شکل آنهاست، سری گرد در ابعاد متفاوتی تولید شده اند اما استخر مد نظر ما با کد 28728 یکی از متعادل ترین استخر های پیش ساخته بازار است که تا کنون طرفداران بسیاری داشته است. و برای فضاهای بسیاری مناسب استفاده بوده و رضایت مشتریان را به همراه دارد. قطر استخر برابر با 457 و ارتفاع ان نیز حدود 84 سانتی متر بوده که اعداد اعلام شده از سوی شرکت سازنده می باشند اما عمق مفید آب استخر حدود 15 سانتی متر کمتر از ارتفاع و قطر آن نیز 450 سانتی متر است که برای خانواده هایی با جمعیت و تفریحات آبی تا چند نفر به صورت همزمان کاملا مناسب می باشد. حجم آب استخر نیز 11325 کیلوگرم بوده که باعث می شود در زمانی که استخر نصب شده وزن آن بیش از 11 تن باشد، اما وزن خود استخر به تنهایی 55 کیلوگرم بوده که به سادگی می توان آن را حمل کرده و در محل مورد نظرتان نصب کنید که خود یک ویژگی منحصر به فرد به حساب می آید که بتوان استخر مورد استفاده خود را در هر زمانی جابجا کنید.

جنس و کیفیت بدنه

این استخر پیش ساخته و سایر استخر های پیش ساخته فریمی موجود در بازار کیفیت بسیار عالی دارند و سالهاست که مشریان با رضایت کامل از آنها استفاده می کنند. برای توضیح بهتر کیفیت این استخر پیش ساخته می توان به تحمل وزن چند تنی آب داخل استخر اشاره کرد، این استخر بیش از یازده تن از وزن استخر را تحمل می کند و برخی دیگر از استخر های پیش ساخته وجود دارند که تا وزن 54 تن را نیز تحمل می کنند. دیواره ها از ساختار متفاوت و جدید اینتکس بهره مند است که طول عمر بالایی داشته و در برابر فشار و ضربه داشته و می توان آن را مدتها بدون هیچگونه مشکلی استفاده کرد که برای یک محصول پیش ساخته یک مزیت بزرگ به حساب می آید. پایه های استخر نیز کاملا ضد زنگ بوده و مقاومت بسیار خوبی دارد، به علاوه با خدمات شرکت تهران اینتکس در صورت صدمه دیدن هر کدام از قسمت های این استخر می توانید به سادگی ان را تعمیر کرده و استفاده کنید. 

روش نصب

مهم ترین پیش زمینه برای راه اندازی استخر پیش ساخته محل آن است، برای این کالا به یک محیط با قطر حدود 5.5 متر نیاز دارید تا پایه های آن در جای خود قرار گیرند و فضای کافی برای پمپ تصفیه نیز وجود داشته باشد. این فضا می بایست تا حد ممکن تراز باشد و سطح آن نیز توانایی تحمل 11.5 تنی وزن استخر را داشته باشد. در صورتی که این موارد برای شما مهیاست می توانید استخر را خریداری کرده و نصب کنید. در مرحله اول تمامی اجزاء داخلی استخر را بر روی زمین پهن کنید، در ابتدا زیر انداز را بر روی محل مورد نظرتان پهن کنید، سپس بدنه اصلی استخر را بر روی زیر انداز آن پهن کنید، در ادامه نوبت به لبه آلومینیومی استخر می رسد، میله های مربوط به لبه استخر را به صورت ماژولار از قسمت بالایی عبور دهید. در انتها پایه ها را با عبور دادن از کمربند پایینی بدنه به لبه ها متصل کنید تا استخر اماده استفاده شود. با طی کردن این مراحل و متصل کردن پمپ تصفیه به بدنه استخر و در انتها با پر کردن آن از آب استخر آماده استفاده است.

نوعگرد
ظرقیت آب11325 لیتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع84 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری (2006 لیتر)
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی ، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...