استخر گرد فریمی 366 × 100 2018 با نردبان

bestway 56418

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر گرد فریمی 366 × 100 2018 با نردبان

استخر گرد فریمی با ابعاد 366 در 100 سانتی متر همراه با نردبان یکی از دیگر از مدل های تولید شده از استخر های با قطر 366 مدل 2018 شرکت بست وی می باشد که از فروش بسیار خوبی برخوردار بوده است زیرا که از ابعادی مناسب برای تفریحات آبی خانگی و حجم بدنه کم در حالت جمع شده بهره مند است. این استخر پیش ساخته ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که از ساختار بدنه سه لایه برخوردار است تا مقاومت بالایی در برابر عواملی مانند دما و فشار آب و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و گرمای افتاب داشته باشد. این بدنه توسط پایه هایی سبک با تحمل وزن بالا که از جنس آلومینیوم ساخته شده راه اندازی می شود. پایه هایی ضد زنگ که در سایز های مختلف برای قرار گرفتن در بدنه استخر تولید شده و در بسته بندی اصلی استخر قرار گرفته است. این استخر فریمی گرد به صورت توکار و روکار راه اندازی شده و می تواند گزینه بسیار مناسبی برای تفریحات آبی خانواده های کم جمعیت باشد. همراه این استخر یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت تصفیه 2006 لیتر در ساعت و یک نردبان پیش ساخته برای استفاده راحت از استخر قرار داده شده است.

نقد و بررسی استخر گرد فریمی 366 × 100 2018 با نردبان

استخر گرد فریمی 366 × 100 2018 با نردبان محصولی بی نظیر است که با توجه به ساختار فوق العاده این محصول و با در نظر گرفتن ویژگی ها و امکاناتی که دارد باعث شده تا افرادی که قصد خرید استخر پیش ساخته را دارند بتوانند به بهترین شکل ممکن به این محصول به چشم یک کالای ایده آل برای خرید نگاه کنند. در واقع ویژگی های جذابی که این استخر داراست سبب شده تا شما بتوانید با خیالی راحت و مطمئن دست به انتخاب این محصول زده و از خرید خود نیز نهایت بهره را ببرید. با توجه به این مسائل حال قصد داریم تا در این مطلب به صورت کامل و جامع خصوصیات این استخر را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید با آگاهی از ویژگی های این محصول دست به انتخاب این کالا بزنید پس تا انتهای این نقد و بررسی ما را دنبال کنید...

شیوه ساخت و تولید محصول

در ابتدا باید عنوان کنیم که این محصول از نظر نوع ساختار دارای یک طراحی کاملا گرد می باشد. این طراحی گرد باعث شده تا شما بتوانید به راحتی و با در نظر گرفتن خصوصیات خوبی که این محصول دارا می باشد دست به انتخاب این محصول بزنید. عموما محصولاتی که به صورت گرد طراحی می شوند دارای ساختاری هستند که مشتری می تواند به راحتی از تمام فضای داخلی این استخر ها استفاده کرده و لذت ببرد. در واقع این گرد بودن سبب شده تا از تمام فضای داخلی بتوانید بهره مند شده و از این نظر خیالتان از بابت فضای داخلی استخر نیز راحت باشد. نکته دیگری که باید در خصوص این استخر به ان اشاره داشته باشیم بحث رنگ بندی این محصول است که این عامل نیز یکی دیگر از خصوصیات خوبی است که این محصول داراست.

اگر به تصاویر این محصول به دقت نگاه کنید متوجه خواهید شد که سه رنگ در طراحی این محصول استفاده شده است. رنگ اول و اصلی این محصول رنگ آبی میباشد که این رنگ آبی تمامی فضای داخلی و همین طور خارجی این استخر را پوشش داده وباعث شده تا شما یک محصول شیک و زیبا را در اختیار داشته باشید. هم چنین مسئله مهم دیگری که باید در خصوص این استخر به آن اشاره کنیم بحث رنگ ستون ها و همین طور پایه های این استخر است. اگر دقت کنید می توانید مشاهده کنید که این پایه ها نیز از رنگ یکدست مشکی شکل گرفته اند که مشکی بودن رنگ این محصول باعث شده تا مشتری بتواند با خیالی راحت از دو رنگ شیک و زیبا استخر را در اختیار داشته باشد. البته بر روی بدنه این محصول و بر روی بخش بیرونی این استخر شما می توانید مشاهده کنید که با رنگ سفید نام تجاری شرکت بست وی و همین طور مدل این استخر نیز حک شده است که این امر نیز می توان در هنگام خرید به شما کمک کرده و سبب شود تا با خیالی راحت بتوانید از این محصول استفاده کنید.

در کنار این موارد فضای بین هر فریم به صورت خالی شکل گرفته که این خالی بودن فضا سبب شده تا در هنگام نصب بتوانید به راحتی از اتصال بین فریم ها خیالتان راحت بوده و هم چنین به بهترین شکل ممکن در صورتی که به اشتباه این محصول را نصب و راه اندازی کرده باشید نیز بتوانید مجدد نقاط را بررسی نموده و اقدام به تصحیح ان ها کنید که مزیت بزرگ این محصول به شمار خواهد رفت. تمامی این نکات از مهم ترین ویژگی هایی بود که در مورد طراحی این استخر می توانستیم به ان اشاره داشته باشیم.

ابعاد و اندازه های محصول

اگر از بحث طراحی این محصول عبور کنیم نکته مهم دیگری که باعث می شود تا شما بتوانید با خیالی راحت دست به خرید این استخر بزنید بحث ابعاد این استخر پیش ساخته می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این استخر دارای قطر 366 سانتی متر و ارتفاع 100 سانتی متر می باشد. این قطر و ارتفاع باعث شده تا به بهترین شکل ممکن بتوانید یک استخر پیش ساخته استاندارد را شاهد باشید که هم از نظر اندازه و هم از نظر فضای داخلی و ارتفاع مناسب برای استفاده های خانوادگی باشد. هم چنین باید به این مسئله نیز اشاره داشته باشیم که از نظر وزن نیز شما می توانید یک استخر با وزن 38.4 کیلو گرمی را در اختیار داشته باشید که این ویژگی باعث می شود تا به تنهایی عموما نتوانید اقدام به حمل و نقل این استخر کرده و ان را در فضای مربوطه برای نصب قرار دهید.

مسئله مهم دیگر در این بخش بحث ظرفیت آب داخلی این محصول می باشد که شما می توانید مشاهده کنید که این محصول دارای ظرفیت آب 9150 لیتر بوده که این مقدار قطعا مقداری عظیم خواهد بود و نیاز مند وقت زیاد و فضای آب بالا برای پر شدن داخلی خواهد داشت که باید به این مسئله نیز توجه داشته باشید. هم چنین این محصول دارای یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری نیز می باشد که 2006 لیتری بوده و به راحتی می تواند آب داخلی را با توجه به این ظرفیت تصفیه نماید. تمامی این موارد نکاتی بود که در حوزه وزن و ابعاد این محصول می توانستیم عنوان کنیم.

شیوه راه اندازی استخر پیش ساخته

در کنار تمام ویژگی هایی که این استخر دارا می باشد شما باید به این نکته نیز دقت داشته باشید که این استخر به راحتی قادر به راه اندازی می باشد و شما با صرف زمان می توانید خودتان نیز این محصول را راه اندازی نموده و از ان استفاده کنید. در همین رابطه شما باید توجه داشته باشید که این محصول در کنار خود دارای یک عدد دفترچه راهنما و همین طور DVD آموزشی می باشد که قبل از هر چیز شما می بایست این دو را مطالعه کرده و سعی کنید تا با آگاهی کامل دست به راه اندازی این استخر بزنید. پس از آن نیز می توانید به راحتی اقدلام این استخر را بر روی زمین قرار داده و سعی کنید تا پایه های این محصول را از داخل فضای خالی موجود بر روی بدنه اصلی استخر عبور دهید. این کار باعث خواهد شد که به راحتی بتوانید این محصول را سرپا کرده و سپس دیگر مراحل راه اندازی را ادامه دهید. هم چنین پس از نصب کامل استخر حال شما باید اقدام به نصب تجهیزات همراه این محصول نظیر پمپ تصفیه آب و نردبان کرده و سپس از این محصول با تمامی امکانات استفاده کنید.

با توجه به تمامی این موارد حال شما می توانید خرید این استخر را از طریق سایت فروشگاه اینتکس انجام داده و از در اختیار داشتن یک محصول دیدنی و جذاب لذت ببرید. هم چنین اگر نتوانستید اقدام به راه اندازی این استخر کنید می توانید این کار را به مشاورین ما در شرکت تهران اینتکس سپرده تا در اسرع وقت در سراسر ایران با کمترین هزینه این کار را برای شما انجام دهند.

نوعگرد
ظرفیت آب9150 لیتر
قطر366 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 2006 لیتری
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب و راه اندازی سریع
اقلام همراه دفترچه راهنما ، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...