استخر گرد فریمی 427 در 84 بست وی با لوازم

bestway 56600

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر گرد فریمی 427 در 84 بست وی با لوازم

استخر گرد فریمی 427 در 84 بست وی با لوزام کامل از سری استخر های پیش ساخته پر کاربرد با قیمتی مقرون به صرفه بوده که از کیفیت بدنه و طراحی بسیار زیبایی برخوردار می باشد. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی برزنتی بوده و از پایه هایی ضد زنگ با تحمل وزن بالا برخوردار می باشد. این کالا قابلیت نصب در کوتاه ترین زمان ممکن را داشته و از لوازم هایی مهم از جمله درپوش ، زیرانداز ، نردبان و همچنین پمپ فیلتری بهره مند می باشد. استخری که در صورت نصب توسط شرکت از یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش خواهد شد. این محصول می تواند برای انواع تفریحات آبی و همچنین برای صنعت پرورش ماهی گزینه پر کاربردی باشد. 

نقد و بررسی استخر گرد فریمی 427 در 84 بست وی با لوازم

استخر گرد فریمی 427 در 84 بست وی با لوازم یکی دیگر از سری محصولات تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که به تازگی در بازار جهانی عرضه شده است. این محصول یک وسیله تفریحی آبی بسیار مناسب و نشاط آور برای بزرگسالان می باشد که می توانند از آن برای تفریح و یا آب درمانی در منزل و ویلای خود استفاده کنند. در ادامه به بررسی ایم استخر پیش ساخته خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت استخر پیش ساخته :

این محصول از طراحی بسیار شیک و ساده ای بهره می برد. همانطور که در تصویر ملاحظه می کنید این استخر به شکل دایره ای بوده و رنگ آن نیز آبی می باشد. یکی از دلایلی که باعث جذاب شدن این محصول شده است این است که دیواره درونی و کف آن به طرح کاشی های استخر های ثابت می باشند که این خود یک ابتکار و یک خلاقیت در طراحی این گونه محصولات محسوب می شود. شرکت بست وی تواسته است تا با تولید این استخر پیش ساخته، محصولی جدید و بسیار دوست داشتنی را روانه بازار کرده و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. 

جنس و کیفیت بدنه استخر پیش ساخته :

از مهمترین نکاتی که در خرید یک محصول می توان به آن اشاره کرد، جنس آن محصول است. یعنی تمامی افراد برای این که محصولی را خریداری کنند دارای یک سری نگرانی از بابت کیفیت محصول دارند. شرکت بست وی توانسته است با متریال مرغوبی که در محصولات خود استفاده می کند، تمامی این نگرانی ها را بر طرف کرده و محصولی بسیار با کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهد. به همین سبب شرکت بست وی توانسته است تا به یکی از معتبر ترین شرکت های محصولات بادی تبدیل شود و رضایت تمامی مشتریان را به خود جلب کند. بدنه این محصول از جنس الیاف ابریشمی برزنتی بوده که دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار آب و انواع دمای آب دارد و شما یم توانید از آن با خیال راحت در هر دمای آبی استفاده کنید. همچنین دیواره های آن بسیار محکم بوده و به هیچ عنوان واژگون نمی شوند تا شما بتوانید با خیالی آسوده به آن تکیه دهید و درون آب استراحت کنید.

ابعاد، وزن و ظرفیت آب استخر پیش ساخته :

این استخر پیش ساخته دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده تا شما بتوانید از آن در هر جای منزل خود اعم از حیاط و یا پشت بام استفاده کنید. این محصول دارای ابعادی از جمله قطر: 427 سانتی متر و ارتفاع 84 سانتی متر می باشد که با توجه به این ارتفاع کودکان و نوجوانان نیز می توانند از این محصول برای تفریحات آبی خود استفاده کنند. وزن آن نیز 49.1 کیلو گرم بوده و دارای ظرفیت آب 10220 لیتر می باشد که به دلیل دیواره های محکمی که این استخر دارد، به راحتی این دیواره ها می توانند این حجم از آب را تحمل کنند.

وسایل جانبی همراه استخر :

این محصول دارای یک عدد پمپ تصفیه بوده که که این پمپ از نوع فیلتری بوده و به وسیله آن می توانید آب درون استخر را تصفیه کرده تا دیگر هر بار مجبور به تخلیه آب آن نشوید. با این وسیله شما در زمان خود صرفه جویی کرده و دیگر وقت خود را در پر کردن و یا خالی کردن و تمیز کردن استخر تلف نمی کنید. تعدادی پایه نیز بر روی این استخر موجود می باشد که جنس این پایه ها از آلومینیوم بوده و دارای استحکام بسیار بالایی هستند. علاوه بر پایه و پمپ، یک عدد زیر انداز و یک عدد درپوش بر روی این محصول وجود دارد تا شما هنگامی که دیگر نمی خواهید از استخر استفاده کنید، در پوش را بر روی آن کشیده تا از کثیف شدن فضای درون استخر جلو گیری کنید. این ها وسایلی بودن که بر روی استخر وجود دارند و شما دیگر نیاز به خرید اضافی این گونه وسایل ندارید و می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

طریقه راه اندازی :

برای راه اندازی این محصول دو راه وجود دارد. کی روش تو کار و یکی روش رو کار. روش رو کار روشی است که پایه ها بر روی سطح زمین قرار گرفته و استخر بر روی آن سوار می شود که نصب آن بسیار آسان است. اما روش تو کار روشی است که نیاز به حفر کردن زمین می باشد. به این گونه که زمین را به اندازه ارتفاع استخر حفر کرده و استخر را درون آن قرار می دهید تا سطح استخر مماس با سطح زمین باشد. این کار را هم می توانید خودتان انجام دهید و هم می توانید به کارشناسان ما بسپارید. با این تفاوت که اگر کارشناسان ما استخر را نصب کنند، محصول دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش شده و همینطور شما می توانید تمامی سوالات خود را به صورت حضوری از کارشناسان نصب ما بپرسید.

جمع بندی :

استخر گرد فریمی 427 در 84 بست وی با لوازم یک وسیله تفریحی آبی بسیار دوست داشتنی و جذاب برای تمام سنین می باشد که می توان از آن در حیاط منزل، پشت بام و یا محوطه رو بسته مربوط به استخر استفاده کرد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه محصولات بادی تهران اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

نوعگرد
ظرفیت آب10220 لیتر
قطر427 سانتی متر
ارتفاع84 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهالیاف ابریشمی برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابلیت نصب در مدت زمان کم
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای گارانتی
اقلام همراهDVD آموزشی، بسته تعمیرات، درپوش، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...