استخر گرد فریمی 427 × 84 2018 بست وی

bestway 56595

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر گرد فریمی 427 × 84 2018 بست وی

استخر گرد فریمی با ابعاد 427 در 84 سانتی متر یکی از سری استخر های پیش ساخته گرد روکار و توکار 2018 بست وی بوده که به عنوان استخری با سایز متوسط عرضه شده است. این محصول به عنوان یکی از مناسب ترین گزینه ها برای تفریحات آبی خانگی بوده که از کیفیت ساخت بسیار مناسبی نسبت به استخر های بادی و یا ایزی ست بهره مند می باشد. محصولی که امکان نصب در کمترین زمان ممکن را داشته و به راحتی در هر مکانی قابل حمل و استفاده خواهد بود. جنس بدنه اصلی آن از نوع PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که با وجود ضخامت بالای خود از انعطاف بالایی نیز بهره مند است تا در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن باشد. همچنین چند فریم آلومینیومی مخصوص برای راه اندازی استخر در نظر گرفته شده که کاملا ضد زنگ بوده و دارای تحمل فشار بالایی می باشند تا استحکام لازم را به این محصول ببخشند. این استخر به همراه خود یک پمپ تصفیه فیلتری داشته که دارای قدرت تصفیه آب 2006 لیتر در ساعت بوده و به بدنه اصلی نصب می شود.

نقد و بررسی استخر گرد فریمی 427 × 84 2018 بست وی

همان طور که می دانید استخر های پیش ساخته مدل های گوناگونی را دارا هستند و این تنوع مدل و ابعاد در استخر های پیش ساخته باعث شده تا در هنگام خرید با توجه به این نکته و همین طور ویژگی این محصولات بتوانید بهترین تصمیم را برای خرید گرفته و سعی کنید تا محصولی را انتخاب کنید که بتواند نیاز شما را به بهترین شکل ممکن برطرف سازد. در همین راستا باید عنوان کنیم که در این مطلب سعی داریم تا به بررسی استخر گرد فریمی 427 × 84 2018 بست وی بپردازیم که یک استخر پیش ساخته ایده آل با ابعاد عالی بوده و با توجه به طراحی و نوع ساختار و مزایایی که دارد قطعا می توان از ان به عنوان یک پیشنهاد عالی نام برد. اگر این مطلب را تا انتها دنبال کنید قطعا به ویژگی های این محصول به صورت کامل پی خواهید برد پس با ما همراه باشید.

شیوه راه اندازی و نصب استخر پیش ساخته

در ابتدای بررسی این محصول باید به این نکته دقت داشته باشید که به چه صورت می توانید سعی در نصب و راه اندازی این محصول کنید. قطعا این نکته بسیار مهم خواهد بود که راه اندازی این استخر را به گونه ای انجام دهید که دیگر این محصول آسیب نبیند و بتوانید به بهترین شکل ممکن از این محصول استفاده کنید. در همین رابطه باید عنوان کنیم در بخش نخست شما نیاز دارید که این محصول را پس از خرید در مکانی قرار دهید که محصول قرار است در آن ناحیه نصب و راه اندازی شود. در واقع راه اندازی این استخر باید در محیطی انجام شود که به بهترین شکل ممکن بالاترین بازدهی را برای شما داشته باشد. در همین راستا باید پیش از هر چیز با توجه به سنگین وزن بودن این محصول سعی کنید تا این استخر را در فضایی قرار دهید که دیگر نیاز به تغییر جای این استخر نداشته باشید.

پس از این کار حال باید سعی کنید تا به بهترین شکل ممکن رویه و بدنه اصلی استخر را در اداخل بسته بندی خارج کرده و بر روی زمین قرار دهید. با توجه به این که این محصول دارای زیرانداز نمی باشد شما باید سعی کنید تا پیش از هر چیز اقدام به خرید و تهیه یک زیرانداز کنید که با این کار کف استخر فوق العاده نرم و راحت شده و می توانید به بهترین شکل ممکن از یک فضای نرم و ایده آل برای قدم زدن در داخل این محصول استفاده کنید. هم چنین باید توجه داشته باشید که این محصول دارای یک سری حفره بر روی بدنه اصلی می باشد که قادر خواهید بود تا به بهترین شکل ممکن ستون ها و پایه های این محصول را از داخل این حفره ها عبور داده و سعی کنید تا به بهترین شکل ممکن از ویژگی های این محصول استفاده نمایید. پس از عبور پایه های این محصول از درون حفره های این استخر حال این محصول شکل نهایی را به خود خواهد گرفت و تنها کافی است که داخل این استخر را با آب پر نموده و به بهترین شکل ممکن از خصوصیات این محصول بهره مند شوید. هم چنین نصب و قرار دادن پمپ تصفیه آب در کنار این محصول نیز سبب می شود تا از امکانات این استخر بتوانید به بهترین شکل ممکن بهره مند شوید.

شیوه طراحی و امکانات محصول

از نظر نوع طراحی نیز این استخر یکی از بهترین و جذاب ترین استخر هایی است که تولید و عرضه شده است. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این محصول ساختاری کاملا گرد را داراست که از این نظر شما می توانید به راحتی مشابه این محصول را در تولیدات شرکت های بزرگ نظیر اینتکس و بست وی به راحتی مشاهده کنید. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این ساختار گرد از اتصال بین فریم های مختلف این استخر شکل گرفته است که در واقع حد فاصل بین هر دو فریم را شما می توانید به زیبایی هر چه تمام تر با قرار گیری پایه های این محصول مشاهده کنید. این پایه ها نیز به زیبایی هر چه تمام تر در کنار یک دیگر قرار گرفته اند و سبب شده تا شما بتوانید به راحتی این محصول را پس از راه اندازی کامل که در بخش اول به آن اشاره کردیم استفاده کرده و لذت ببرید.

نوع رنگ این استخر به صورت یکدست آبی طراحی شده که این آبی رنگ بودن محصول به زیبایی هر چه تمام تر سر تا سر این استخر را شکل داده است. هم چنین فریم های این استخر هم از رنگ سفید طراحی شده که این رنگ سفید نیز در کنار رنگ آّبی این محصول سبب شده تا شما یک استخر ایده آل و زیبا را از این نظر شاهد باشید. در کنار این موارد باید توجه داشته باشید که از نظر امکانات هم این محصول دارای پمپ تصفیه آب می باشد که وجود این تصفیه آب باعث شده تا دیگر شما نیاز به صرف هزینه جداگانه و سنگین برای خرید این پمپ نداشته باشید. هم چنین وجود دریچه تخلیه آب بر روی این استخر نیز از دیگر خصوصیات خوبی است که این استخر دارا می باشد و قطعا در هنگام جمع آوری محصول و همین طور تخلیه آب این استخر به کار شما خواهد آمد.

نقط ضعف محصول

از مهم ترین نقاط ضعف این محصول باید به عدم بهره مندی از زیر انداز و همین طور در پوش بر روی این محصول اشاره کنیم. شما می توانید مشاهده کنید که در کنار این محصول هیچ گونه زیر اندازی وجود ندارد و این مسئله سبب شده تا شما برای راه اندازی استخر نیاز داشته باشید که پیش از هر چیز یک زیرانداز را تهیه کنید. این امر سبب می شود تا پس از راه اندازی محصول بتوانید در یک فضای نرم و راحت قدم بگذارید که قطعا نکته ای مهم خواهد بود. هم چنین باید به این مسئله نیز توجه داشته باشید که این محصول دارای نردبان نیز نمی باشد که این امر باعث شده تا شما نیاز داشته باشید که برای عبور و مرور ساده تر به داخل این محصول یک عدد نردبان نیز خریداری و نصب کنید. به جز این موارد دیگر این استخر پیش ساخته هیچ گونه عیب دیگری ندارد.

حال با توجه به این نکات شما می توانید از طریق سایت فروشگاه اینتکس در ایران با قیمتی ایده آل و ارزان اقدام به خرید و تهیه این محصول کرده و از در اختیار داشتن یک محصول بی نظیر با امکانات خوب لذت ببرید.

نوعگرد
ظرفیت آب10220 لیتر
قطر427 سانتی متر
ارتفاع84 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 2006 لیتری
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب و راه اندازی سریع
اقلام همراه دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...