استخر گرد فریمی 549 × 122 2018 با پمپ تصفیه 110 ولت

bestway 56463

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر گرد فریمی 549 × 122 2018 با پمپ تصفیه 110 ولت

استخر گرد فریمی با ابعاد 549 در 122 سانتی متر بزرگترین مدل از استخر های پیش ساخته گرد شرکت بست وی برای تفریحات آبی همچنین پرورش ماهی بوده که جدید ترین مدل تولید و عرضه شده از سوی شرکت بست وی می باشد. این استخر پیش ساخته دارای پمپ تصفیه آب فیلتری 110 ولتی بوده که تنها تفاوت این استخر با مدل همنوع خود می باشد. استخری که هم می تواند به صورت روکار و هم به شکل توکار (ثابت) راه اندازی و مورد استفاده قرار گیرد. جنس بدنه آن مانند دیگر مدل های خود از نوع PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که با وجود داشتن ضخامت و کیفیت بالا دارای انعطاف خوبی نیز خواهد بود تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را برای حمل آسوده توسط وسیله های نقلیه داشته باشد. علاوه بر این پایه های مخصوص نصب استخر نیز ساخته شده از جنس آلومینیوم گالوانیزه بوده که دارای وزن سبک و تحمل وزن بالایی هستند. این پایه به بدنه اصلی وصل شده و موجب افزایش استحکام استخر خواهد شد. این محصول دارای قوی ترین پمپ تصفیه مدل فیلتری بوده که امکان تصفیه آب 5678 لیتر در ساعت را خواهد داشت. علاوه بر این یک نردبان پیش ساخته برای استفاده راحت از استخر ، یک درپوش و زیرانداز هم برای مراقبت های بیشتر از استخر در نظر گرفته شده است.

نقد و بررسی استخر گرد فریمی 549 × 122 2018 با پمپ تصفیه 110 ولت

استخر گرد فریمی 549 × 122 2018 با پمپ تصفیه 110 ولت از سری محصولات پنج متری و بزرگی است که با توجه به نوع طراحی و همین طور ساختار مقاوم و زیبایی که دارد در مدت زمان کوتاهی به یکی از محبوب ترین محصولات بازار تبدیل شد. اگر شما به صورت دقیق به ویژگی های این محصول نگاه کنید متوجه خواهید شد که این استخر در سال 2018 میلادی روانه بازار شد و در همان سال نیز توانست به یک محصول محبوب و پر طرفدار تبدیل گردد. در کنار این مورد این محصول در سال های 2019 و 2020 نیز به بهترین شکل ممکن توانست رضایت مشتریان را به دست آورده و به یک محصول ایده آل برای استفاده های خانوادگی و حتی صنعتی تبدیل شود که همین مورد نیز باعث فروش هر چه بیشتر این محصول شده است. در کنار این موارد شرکت بست وی سعی کرده تا هر آن چه که شما جهت استفاده ایده آل از یک استخر نیاز دارید را به صورت کامل در کنار این محصول قرار دهد که از مزایای این استخر پیش ساخته به شمار خواهد رفت. با توجه به این توضیحات در این بخش سعی خواهیم کرد که به صورت کامل و جامع ویژگی های این محصول را در اختیار شما قرار دهیم تا به درستی با این محصول آشنا شده و بتوانید دست به خرید این محصول بزنید پس تا انتهای این مطلب را با ما همراه باشید....

شیوه طراحی و ساختار استخر پیش ساخته

در نخستین بخش از این نقد و بررسی باید به این نکته اشاره داشته باشیم که این محصول از نظر نوع طراحی و ساختار دارای ویزگی هایی است که شاید بتوانید آن را در دیگر تولیدات شرکت بست وی نیز مشاهده کنید. در واقع بهره مندی از یک ساختار گرد در کنار فریم های جذابی که این محصول داراست باعث شده تا به بهترین شکل ممکن بتوانید از یک محصول زیبا و دیدنی استفاده کرده و در جهت استفاده های خانوادگی و تجاری از آن استفاده کنید. هم چنین فریم های این محصول نیز به گونه ای شکل گرفته که دقیقا به وضوح بر روی بدنه این محصول مشخص بوده و با توجه به این که شما می توانید یک نوار آبی رنگ را هم بر روی بدنه این محصول مشاهده کنید ، همین امر باعث شده تا با مقاومت بالا بتوانید این محصول و پایه های این استخر را بسته و به راحتی با همین نوار آن ها را به شکل محکم به بدنه متصل نمایید.

در کنار این موارد شما می توانید مشاهده نمایید که این استخر پیش ساخته از رنگ آّی به صورت یکدست در روی بدنه و بخش های خارجی تشکیل شده است. این آبی رنگ بودن محصول باعث شده تا یک طراحی دیدنی را شاهد باشیم که در کنار نوشته های سفید موجود بر روی بدنه و بخش خارجی این استخر و هم چنین پایه های سفید رنگ این محصول ، بتوانید به بهترین شکل ممکن از یک کالای شیک و جذاب استفاده کرده و لذت ببرید.

ابعاد ، ظرفیت و اندازه های استخر پیش ساخته

قطعا در کنار بحث زیبایی و همین طور شیوه ساخت و تولید فوق العاده ای که این محصول دارا می باشد ، این مزیت بسیار مهم خواهد بود که این استخر دارای ابعادی ایده آل بوده و همین ابعاد نیز باعث شده تا به بهترین شکل ممکن بتوانید اقدام به استفاده از این محصول کنید. در همین رابطه باید عنوان کنیم که نکته اول در خصوص این استخر بحث قطر آن می باشد. این محصول در قطر 549 سانتی متر طراحی و تولید شده است که این مقدار اندازه باعث شده تا به بهترین شکل ممکن بتوانید از این محصول بهره مند شوید. هم چنین از نظر ارتفاع نیز این استخر ها دارای ارتفاع 122 سانتی متری هستند که این مقدار باعث شده تا شما یک محصول بزرگ و ایده آل را در اختیار داشته باشید تا با خیالی راحت بتوانید از این استخر بزرگ استفاده کرده و لذت ببرید.

دیگر مسئله ای که می توان در خصوص ابعاد و همین طور ظرفیت های این محصول به آن اشاره کنیم بحث ظرفیت آب این استخر می باشد. شما می توانید مشاهده کنید که این استخر پیش ساخته دارای ظرفیت آب 23062 لیتر می باشد که این مقدار باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید یک استخر بزرگ را در اختیار داشته باشید که پر کردن و راه اندازی این محصول هم نیاز به آب زیادی دارد. هم چنین از نظر وزن نیز باید اشاره داشته باشیم که این محصول 83.6 کیلو گرم وزن دارد که قطعا مقدار زیادی بوده و فوق العاده سنگین وزن خواهد بود و به سادگی نمی توانید اقدام به حمل و نقل و جا به جایی این محصول کنید که این مسئله نیز بسیار مهم خواهد بود.

راه اندازی محصول

در کنار مواردی که در این مطلب به آن اشاره کردیم شما باید به این نکته توجه داشته باشید که این محصول از نظر راه اندازی نیز دارای چه خصوصیاتی می باشد. اگر دقت داشته باشید در کنار این محصول یک عدد دفترچه راهنما و همین طور DVD آموزشی نیز قرار دارد که شما می توانید با استفاده از این موارد به بهترین شکل ممکن اقدام به راه اندازی و استفاده از این محصول کرده و یک استخر پیش ساخته ایده آل را در اختیار داشته باشید.

در همین راستا حال باید به این نکته اشاره داشته باشیم که این استخر پیش ساخته دارای یک بدنه ساده می باشد که در بخش های بالایی این محصول می توانید یک سری حفره را مشاهده کنید که وجود این حفره ها باعث می شود که به راحتی بتوانید ستون های این محصول را از درون این محفظه ها عبور داده و به بهترین شکل ممکن شکل کامل این محصول را تشکیل دهید. هم چنین باید به این مسئله نیز دقت داشته باشید که این محصول باید به گونه ای شکل بگیرد که به بهترین شکل ممکن بتوانید از یک استخر کامل با راه اندازی صحیح بهره مند شوید. هم چنین در گام آخر نیز شما باید سعی کنید تا به بهترین شکل ممکن فضای داخلی این استخر را با آب پر کرده و پمپ تصفیه آب این محصول را هم به بهترین شکل ممکن اتصال کنید تا این استخر در بهترین شرایط ممکن راه اندازی شده و از آن استفاده نمایید.

جمع بندی

با توجه به تمام مواردی که در این مطلب عنوان کردیم استخر گرد فریمی 549 × 122 2018 با پمپ تصفیه 110 ولت یکی از بهترین محصولاتی است که دارای طراحی فوق العاده شیک و زیبا بوده و همه نیاز های شما را می تواند به بهترین شکل ممکن برطرف سازد. در همین رابطه پیشنهاد داریم اگر قصد خرید یک استخر پیش ساخته را دارید هم اکنون از طریق سایت فروشگاه اینتکس در ایران خرید خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

نوعگرد
ظرفیت آب23062 لیتر
قطر549 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 5678 لیتری 110 ولتی
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب و راه اندازی سریع
اقلام همراه دفترچه راهنما ، نردبان ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...