استخر گرد فریمی 549 × 122 2018 با پمپ تصفیه 220 ولت

bestway 56462

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر گرد فریمی 549 × 122 2018 با پمپ تصفیه 220 ولت

استخر گرد فریمی با ابعاد 549 در 122 سانتی متر همراه با پمپ تصفیه آب فیلتری 220 ولت از بزرگترین و پر حجم ترین استخر های پیش ساخته گرد تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که با عنوان مدل 2018 به بازار محصولات بادی و پیش ساخته عرضه شده است. این استخر پیش ساخته دارای ابعادی بسیار بالایی بوده که نه تنها برای تفریحات آبی بلکه برای صنعت پرورش ماهی نیز بسیار کاربردی خواهد بود. استخری که دارای جنس بدنه ای از نوع PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که امکان راه اندازی توسط پایه های آلومینیومی ضد زنگ را خواهد داشت.

این نوع جنس بدنه همراه با پایه های سبک و مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف بخصوص نور و گرمای آفتاب مقاوم بوده از همین رو می توان با خیالی آسوده از آن در فضای باز استفاده کرد. همچنین علاوه بر نصب به صورت روکار امکان نصب توکار این محصول نیز فراهم خواهد بود تا به عنوان استخر ثابت نیز مورد استفاده قرار گیرد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به داشتن پمپ تصفیه آب فیلتری قوی ، نردبان پیش ساخته ، درپوش و زیرانداز اشاره نمود.

ویژگی ها و مزایا استخر پیش ساخته چیست ؟

ویژگی ها و مزایا استخر های پیش ساخته موجب شده است تا بسیاری از کسانی که دوست دار استخر ها هستند ، اقدام به خریید استخر پیش ساخته بکنند و دیگر وقت خود را صرف احداث استخر های بتنی نکنند . قیمت استخر گرد فریمی در مقایسه ساخت استخری در همین ابعاد به صورت بتنی ، بسیار ارزان تر بوده و همین موضوع یکی از مزیت های بزرگ استخر های پیش ساخته می باشد که می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید . راه اندازی استخر های پیش ساخته همچنین در مقایسه با استخر های بتنی بسیار سریع و ساده است و شما می توانید حتی آن را در کمتر از 1 ساعت راه اندازی کنید ، این در حالی است که ساخت استخر ها ممکن است هفته ها و حتی ماه ها به طول انجامد .

این استخر همانطور که در بخش توضیحات مطالعه کردید ، دارای تمامی تجهیزات و لوازم جانبی بوده و محصول را کاملا تکمیل کرده است ، به همین دلیل هیچ نیازی به هزینه اضافی و خرید اقلام ضروری دیگر نخواهید داشت . بزرگ ترین و مهم ترین ویژگی استخر گرد فریمی پرتابل بودن و قابلیت جابجایی آن می باشد که می توانید به دلخواه آن را جابجا کرده و به صورت موقتی از آن استفاده کنید .

آیا استخر فریمی مقاوم است ؟

سوالی که ممکن است برای مشتریان و خریداران استخر های پیش ساخته به خصوص مدل فوق پیش بیاید این است که آیا استخر فریمی مقاوم است یا خیر ؟ توجه داشته باشید که استخر های پیش ساخته در مدل های متنوعی ساخته شده اند که یکی از دسته بندی های آن ، استخر های فریمی می باشد ، استخر های فریمی مقاوم ترین و محکم ترین سازه را در میان استخر های آماده شرکتی دارند که می توانید از آن حتی به صورت دائمی نیز استفاده کنید . این ویژگی بسیار خوب به شما این امکان را خواهد داد تا از استخر فوق حتی برای مصارف کشاورزی و حتی پرورش ماهی و میگو نیز استفاده کنید . فریم های فلزی این محصول باعث شده است تا استخر بتواند حجم بسیار بالایی از اب را حتی بدون نیاز به تکیه گاهی دیگر در داخل بدنه نگهداری و تحمل کند .

استفاده از استخر فریمی برای ویلا

استخر گرد فریمی فوق یکی از پر استفاده ترین مدل ها برای ویلا و مصارف خانگی است که ابعاد استاندارد آن سبب شده تا بسیاری از افراد از این استخر بسیار عالی برای ویلا استفاده کنند . شما می توانید این استخر را بدون نیاز به حفاری بر روی زمین راه اندازی کنید . داشتن دریچه تخلیه و همچنین دارا بودن پمپ تصفیه 220 ولتی در کنار محصول ، باعث شده است تا به سادگی بتوانید از این استخر نگهداری کرده و از آن استفاده کنید . این استخر زیبا مناسب برای تمامی سنین بوده و شما می توانید با استفاده از لوازم ایمنی چون جلیقه بادی و ... کودکان را به بازی و تفریحات آبی ببرید . داخل این استخر نیز به مانند استخر های بتنی دارای طراحی سرامیکی می باشد که کف استخر و دیواره ها را بسیار زیبا کرده است .

خدمات پس از فروش استخر فریمی

فروشگاه تهران اینتکس استخر گرد فریمی 549 × 122 2018 با پمپ تصفیه 220 ولت را با ضمانت به فروش می رساند و خدمات پس از فروش دیگری را برای این محصول در نظر گرفته است که می توانید از آن بهره مند شوید . شما می توانید برای راه اندازی بهتر و اصولی تر از نصاب های فروشگاه اینتکس کمک بگیرید . همچنین شما می توانید برای جابجایی ، تعمیرات و سرویس دهی به استخر و همچنین پمپ تصفیه نیز از فروشگاه راهنمایی گرفته و از خدمات بهره مند شوید .

نقد و بررسی استخر گرد فریمی 549 × 122 2018 با پمپ تصفیه 220 ولت

استخر پیش ساخته گرد فریمی 549 × 122 2018 با پمپ تصفیه 220 ولت از تولیدات شرکت آمریکایی بست وی می باشد که در بهترین کیفیت و با دوام بسیار عالی طراحی و تولید شده است . این استخر ها به واسطه ویژگی ها و مزایا بسیار خوب خود به یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین استخر های آماده فریمی می باشند که می توانید آن را در کمترین زمان راه اندازی و استفاده کنید . مدل های متنوعی از این محصولات توسط شرکت بست وی طراحی شده است که مدل فوق نیز یکی از آن هاست که بسته به فضایی که در اختیار دارید می توانید آن را خریداری کنید . این محصول در مدل های کوچک تر و بزرگتر نیز تولید شده اند که عمق آن ها نیز متفاوت است . شما می توانید با مراجعه به دسته بندی استخر پیش ساخته اینتکس این محصول را در ابعاد دیگر مشاهده کرده و به دلخواه و نیاز خود اقدام به خرید استخر گرد فریمی خود کنید .

طراحی و تولید استخر گرد فریمی

معمولا استخر های پیش ساخته در دو شکل مستطیلی و گرد طراحی می شوند که البته از پر فروش ترین و محبوب ترین مدل ها نیز می باشد ، اما شما می توانید این محصولات را در اشکال مربع و یا بیضی و حتی چند ضلعی نیز مشاهده و خریداری کنید . استخر فوق همانطور که تصاویر آن را در بالا مشاهده می کنید دارای طراحی گرد بوده و از به صورت فریم دار ساخته شده است . بست وی استخر های پیش ساخته خود را به دو دسته فریمی و ایزی ست تقسیم کرده است که مدل های فریمی آن دارای دوام بیشتری بوده و اغلب برای استفاده طولانی مدت و دائم استفاده می شود .

استخر گرد فریمی فوق به دلیل طراحی پایه دار خود ، قابلیت راه اندازی بر روی زمین را دارد ، به همین دلیل شما می توانید پس از مشخص کردن یک سطح هموار آن را راه اندازی کنید ، بدین ترتیب شما می توانید در صورت مقاومت خوب ساختمان ، این استخر را در بالای پشت بام نیز راه اندازی کرده و از آن به بهترین شکل استفاده کنید . این استخر از دو بخش فریم و بدنه تشکیل شده است که بست وی برای ساخت آن از اجناس مرغوب و درجه یکی استفاده کرده است . در بخش بعدی توضیحاتی در رابطه با جنس این استخر پیش ساخته ارائه خواهیم کرد . این استخر قابلیت جمع شدن را داشته و شما می توانید به دفعات آن را باز کرده و جابجا کنید .

جنس استخر گرد فریمی

برای ساخت این استخر پیش ساخته فریمی از بدنه pvc برزنتی استفاده شده است . برزنت یکی از بهترین و البته مقاوم ترین اجناس است که از آن برای ساخت بیشتر استخر های پیش ساخته فریمی و غیر فریمی استفاده می شود ، چرا که این جنس عایق بسیار خوبی در برابر رطوبت بوده و همچنین قادر به تحمل وزن بسیار بالا می باشد . برای ساخت فریم یا همان پایه های این استخر نیز از آلومینیوم استفاده شده است . فلزات از مقاوم ترین عناصر هستند که از آن ها برای ساخت بسیاری از وسایل و تجهیزات مقاوم استفاده می شود ، اما این جنس تفاوتی نیز با سایر فلزات دارد که آن هم مقاومت در برابر اکسایش و همچنین وزن بسیار سبک می باشد .

پمپ تصفیه آب استخر

بست وی در کنار این استخر پیش ساخته فریمی بزرگ خود ، پمپ تصفیه آبی 220 ولتی با توان تصفیه 5678 لیتر در ساعت را قرار داده است تا بتوانید با استفاده از آن به صورت مرتب ظرفیت 23062 لیتری این استخر را تصفیه کنید . عدم دسترسی به آب های آزادی چون رودخانه و یا چاه ها و موتور خانه ها و عدم امکان تعویض آب می تواند در طول مدت استفاده ، موجب کثیف شدن و کدر شدن آب شود که با استفاده از این پمپ تصفیه می توانید آب را تصفیه کنید . بر روی بدنه این استخر دریچه هایی به منظور اتصال و نصب پمپ تصفیه وجود دارد که می توانید با مشاهده دی وی دی های آموزشی به راحتی آن را نصب کنید و حتی برای نصب از نصاب های متخصص فروشگاه اینتکس استفاده کنید .

نوعگرد
ظرفیت آب23062 لیتر
قطر549 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 5678 لیتری 220 ولتی
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب و راه اندازی سریع
اقلام همراه دفترچه راهنما ، نردبان ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...