استخر گرد 2018 بست وی با ابعاد 427 × 122

bestway 56444

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر گرد 2018 بست وی با ابعاد 427 × 122

استخر پیش ساخته گرد 2018 بست وی با ابعاد 427 در 122 دومین سایز از استخر های گرد فریمی جدید شرکت بست وی بوده که مانند مدل قبلی خود از قطر 427 سانتی متر برخوردار بوده اما از ارتفاع و عمق بیشتری بهره مند است. این استخر گرد پیش ساخته برای تفریحات آبی خانگی و حتی پرورش ماهی نیز قابل استفاده بوده و امکان نصب توکار آنها نیز فراهم می باشد. ساختار بدنه اصلی این استخر به صورت دو تکه بوده که بدنه اصلی ساخته شده از جنس PVC برزنتی و الیاف شمعی و پایه ها نیز ساخته شده از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد. بدنه اصلی ساختاری سه لایه و ضخیم داشته که بسیار مقاوم و ضد سایش می باشد. این بدنه امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری داشته تا به راحتی در هر مکانی قابل حمل و جا به جایی باشد. از قابلیت های خوب این استخر می توان به نصب توکار و ثابت آن نیز اشاره نمود. از لوازم مهم همراه این محصول می توان به پمپ تصفیه آب فیلتری ، درپوش و زیرانداز و همچنین نردبان پیش ساخته اشاره نمود. این استخر گرد پیش ساخته از سوی شرکت اینتکس ایران شامل ضمانت و خدمات پس از فروش شده و قابل نصب و عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود. 

استخر گرد 2018 بست وی با ابعاد 427 × 122

استخر گرد 2018 بست وی با ابعاد 427 × 122 یک استخر گرد و بسیار دوست داشتنی است که می توانید از آن در بسیاری از کار ها و صنعت ها استفاده کنید . ولی بیشتر از هر چیز دیگری ، این استخر برای شنا کردن و تفریحات آبی کاربرد داشته و شما می توانید به آسانی آن را در هر جایی راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . دردسر بسیار کمی که این استخر پیش ساخته گرد برای راه اندازی دارد ، به شما اجازه خواهد داد تا به راحتی بتوانید آن را بر روی زمین و در هر جایی که دوست دارید راه اندازی کنید . این ویژگی حتی به شما اجازه می دهد تا در صورت داشتن فضای کافی استخر را بر روی پشت بام نیز راه اندازی کنید . برای اینکه این محصولات قابلیت راه اندازی بسیار آسان و بدون نیاز به حفاری زمین را دارد . 

ویژگی ها و امکاناتی که استخر گرد فریمی شرکت بست وی دارد بسیار کامل است . تولید کننده این استخر گرد فریمی ، شرکت بزرگ و معروف بست وی می باشد که شاید بتوان گفت بهترین تولید کننده این محصولات پیش ساخته نیز می باشد ، برای اینکه بیش از چند دهه است که سابقه ی درخشانی در تولید استخر های پیش ساخته داشته و توانسته این محصولات بی نظیر را با کیفیت های بسیار بالا و با استفاده از لایه های مقاوم و اجناس فوق العاده با کیفیت و درجه تولید کند . برای همین است که با خرید استخر پیش ساخته بست وی ، با اطمینان کامل تر نیز می توانید از محصول استفاده کنید ، بدون اینکه نگران آسیب دیدن آن باشید . بست وی برای اینکه شما بتوانید ازاستخر به خوبی استفاده کرده و از آن نگهداری کنید چندین وسیله کاربردی برای آن در نظر گرفته است . 

یکی از این وسیله های بسیار کاربردی که شاید برای هر استخر بزرگی نیاز باشد پمپ تصفیه آب است . پمپ تصفیه آب بسیار کاربردی بوده و می تواند کار شما را برای نگهداری از آب استخر راحت تر کند تا دیگر نیازی به تعویض کردن تمامی آب استخر نداشته باشید . این پمپ تصفیه آب می تواند آب را به داخل مخزن خود مکش کند و سپس با عبور دادن از فیلتر بسیار قوی کاغذی خود ، کثیفی های آب را به خود جذب کرده و در نهایت آب تمیز را دوباره وارد استخر کند . قدرت بسیار خوب این پمپ تصفیه آب موجب شده است تا بتواند چیزی در حدود 3028 لیتر آب را در یک ساعت تصفیه کند . کل حجم آب استخر نیز 15232 لیتر بوده و می تواند این حجم بالای آب را در 5 ساعت تصفیه کرده و استخر را کاملا پاکسازی کند . 

برای نصب پمپ تصفیه آب این اتصالات مورد نیاز نیز در کنار محصول قرار گرفته شده است و شما می توانید به راحتی از آن برای تصفیه کردن آب استفاده کنید . بر روی بدنه استخر دریچه هایی به منظور نصب پمپ طراحی شده است و شما می توانید حتی از هر نوع پمپ تصفیه آب دیگر نیز استفاده کنید . برای ساختن بخش فریم و پایه های استخر پیش ساخته گرد از آلومینیوم استفاده شده است که شاید بهترین نوع پایه برای ساخت استخرپیش ساخته باشد ، برای اینکه سبب ضد آب شدن محصول و همچنین کاهش وزن استخر خواهد شد . تا بدین ترتیب شما بتوانید عمر طولانی تری را از استخر گرد 2018 بست وی با ابعاد 427 × 122 داشته باشید و از سوی دیگر بتوانید در صورت نیاز آن را جابجا کرده و در هر جایی که دوست دارید قرار دهید . 

ابعاد این محصول کاملا در نام آن ذکر شده است ، به طوریکه قطر این استخر پیش ساخته گرد به 427 سانتی متر رسیده و ارتفاع آن نیز 122 سانتی متر است ، برای همین هر رده سنی می تواند به خوبی از استخر پیش ساخته استفاده کرده و تفریحات خود را داشته باشد . برای اینکه بتوانید به راحتی وارد استخر شده و تفریحات خوبی را داشته باشید ، یک نردبان نیز از سوی بست وی برای این استخر در نظر گرفته شده است . زیرانداز محصول برای جلوگیری از آسیب دیدن کف استخر طراحی شده است و با قرار دادن درپوش نیز می توانید مانع از کثیف شدن آب استخر شوید . 


نوعگرد
ظرفیت آب15232 لیتر
قطر427 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی و الیاف شمعی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 3028 لیتر
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب لوازم جانبی
اقلام همراهنردبان ، DVD آموزشی ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...