استخر گرد 2018 بست وی با ابعاد 549 × 132

bestway 56427

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر گرد 2018 بست وی با ابعاد 549 × 132

استخر پیش ساخته 2018 بست وی با ابعاد 549 در 132 سانتی متر یکی دیگر از بزرگترین استخر های پیش ساخته گرد جدید شرکت بست وی بوده که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این سری از استخر های آماده و پرتابل بست وی نه تنها برای تفریحات آبی و شنا در فضای شخصی و عمومی بلکه برای صنعت پرورش ماهی و کشاورزی نیز قابل استفاده خواهد بود. این کالا ساخته شده از جنس PVC برزنتی با ترکیبی از الیاف شمعی بوده تا بدنه ای با ساختار سه لایه ایجاد کرده باشد. بدنه ای که در برابر فشار و دمای آب  و همچنین قرار گرفتن در معرض شرایط جوی مختلف آسیبی به آن وارد نخواهد شد. همچنین جنس پایه های این استخر نیز از آلومینیوم ضد زنگ بوده و با وجود وزن سبک خود از تحمل وزن بالایی برخوردار هستند. از ویژگی های دیگر این استخر پیش ساخته می توان به داشتن پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت تصفیه آب 5678 لیتری و نردبان پیش ساخته برای استفاده راحت از استخر اشاره نمود. علاوه بر این یک درپوش و زیرانداز برای مراقبت بیشتر از استخر در نظر گرفته شده است. این استخر گرد فریمی قابلیت نصب به صورت تو کار را داشته و در صورت نصب توسط کارشناسان شرکت اینتکس از ضمانت و خدمات پس از فروش برخوردار خواهد شد.

نقد و بررسی استخر گرد 2018 بست وی با ابعاد 549 × 132

استخر پیش ساخته و آماده گرد 2018 بست وی با ابعاد 549 × 132 از سری استخر های پیش ساخته بزرگ و با عمق زیاد شرکت بست وی می باشد که می توانید آن را با نازل ترین قیمت از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کرده و به صورت دائم و یا موقت از آن استفاده کنید . با توجه به طراحی خاصی که این استخر پیش ساخته دارد شما می توانید نسبت به جابجایی و حمل آن اقدام کنید . این محصولات کاملا پرتابل و قابل حمل هستند که می توان آن را مهم ترین ویژگی و خصوصیات استخر پیش ساخته به شمار آورد . این ویژگی سبب شده است تا بسیاری از مردم و دوست داران استخر های پیش ساخته از این محصول برای مصارف خانگی و ویلایی استفاده کنند . برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمای خرید استخر پیش ساخته گرد ، ادامه این مطلب را مطالعه نمایید .

طراحی و ساخت استخر گرد بست وی

تولید کننده این استخر پیش ساخته شرکت بزرگ بست وی می باشد که یک برند آمریکایی اورجینال در زمینه ساخت و فروش استخر پیش ساخته در دنیا شناخته می شود ، به همین دلیل خریداری از این محصولات کاملا توصیه شده و می توانید با اطمینان خاطر از محصولات این شرکت استفاده کنید . این استخر پیش ساخته همانطور که تصاویر آن را در بالا مشاهده می کنید ، دارای طراحی گرد و ساختار فریمی می باشد که متشکل از چند پایه محکم فلزی می باشد که نوع ساخت آن سبب می شود که بتوانید استخر را بر روی زمین راه اندازی کنید . 

مدل های فریمی در مقایسه با دیگر استخر های پیش ساخته مقاومت و استحکام بیشتری داشته است که به شما اجازه خواهد داد تا حتی از آن برای مصارف دیگر شغلی مانند کشاورزی و ... استفاده کنید . با راه اندازی استخر بر روی زمین نیازی به حفاری زمین نبوده و جابجایی ، راه اندازی و جمع آوری آن به سهولت امکان پذیر خواهد شد . بست وی این استخر را به صورت یک پکیج کامل طراحی کرده است که در ادامه به لوازم همراه آن اشاره خواهیم کرد . برای استفاده از این استخر پیش ساخته روکار می توانید از نردبان استفاده کنید .

لوازم و تجهیزات همراه استخر پیش ساخته

بست وی در کنار این استخر پیش ساخته ، لوازم جانبی و تجهیزات ضروری در کنار محصول قرار داده است که از مهم ترین آن ها می توان به پمپ تصفیه آب استخر ، نردبان ، زیرانداز و درپوش اشاره کرد .برای راه اندازی بهتر است که از زیرانداز استفاده کنید تا کف محصول در برخورد با زمین ساییده نشده و آسیب نبیند . درپوش این محصول نیز می تواند از ورود زباله ، گرد و خاک و ... به داخل آب جلوگیری کنید . وجود نردبان نیز برای سهولت در رفت و آمد به داخل استخر طراحی شده است . و اما مهم تر از تمامی این لوازم می توان به پمپ تصفیه آب اشاره کرد که بست وی برای این استخر پیش ساخته بزرگ طراحی کرده است . این پمپ از نوع فیلتری بوده و می تواند 5678 لیتر آب را در یک ساعت تصفیه نماید .

راه اندازی استخر پیش ساخته

با توجه به روند راه اندازی ، نصب و راه اندازی این استخر به طور میانگین 1 الی 2 ساعت زمان خواهد برد ، به همین دلیل می توان گفت که راه اندازی این استخر بسیار سریع تر از ساخت استخرهای بتنی خواهد بود . شما می توانید برای یادگیری نحوه راه اندازی ، دی وی دی های آموزشی را که در کنار محصول قرار گرفته است مشاهده نمایید . حتما از زیرانداز استفاده کنید و زمین های هموار را برای راه اندازی در نظر بگیرید .

از نصب و اتصال صحیح پایه ها و پمپ تصفیه اطمینان حاصل فرمایید . بهتر است پمپ تصفیه را کمی دور تر از استخر قرار داده و آن را بر روی یک پالت پلاستیکی یا چوبی قرار دهید . شما می توانید برای راه اندازی ، از نصاب های فروشگاه تهران اینتکس کمک بگیرید . فروشگاه اینتکس این نصاب ها را به کار گرفته است تا افرادی که نیاز دارند ، راه اندازی را به نصاب های متخصص بسپارند .

نوعگرد
ظرفیت آب26000 لیتر
قطر549 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی و الیاف شمعی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 5678 لیتر
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب لوازم جانبی
اقلام همراهنردبان ، DVD آموزشی ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...