استخر گرد 2018 بست وی با ابعاد 610 × 122

bestway 56675

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر گرد 2018 بست وی با ابعاد 610 × 122

استخر پیش ساخته گرد 2018 بست وی با ابعاد 610 در 122 یکی از پر کاربرد ترین و بزرگترین استخر های پیش ساخته مدل گرد فریمی بوده که به وسیله شرکت بست وی با بهترین کیفیت و طراحی بدنه ساخته و به بازار محصولات بادی و پیش ساخته عرضه شده است. محصولی که از نظر بزرگی ابعاد دومین مدل استخر های گرد محسوب شده به همین دلیل برای تفریحات آبی خانوادگی بهترین گزینه خواهد بود. استخری که نصب و راه اندازی آن در کمترین زمان ممکن صورت گرفته و از ضمانت و خدمات پس از فروش نیز برخوردار خواهد بود از همین رو به دلیل داشتن قیمتی مقرون به صرفه بهترین جایگزین برای استخر های بتنی و سنتی خواهد بود. کیفیت و جنس بدنه به اندازه ای بوده که می تواند در برابر عواملی مانند فشار و دمای آب ، شرایط جوی مختلف و همچنین ساییدگی های سطحی مقاومت لازم را به همراه داشته باشد به همین جهت می توان با خیالی آسوده از این محصول در فضای باز استفاده کرد. همراه این محصول لوازم های جانبی بسیار مهمی از جمله پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت تصفیه آب 9463 لیتر ، نردبان پیش ساخته ، درپوش و زیرانداز قرار داده شده و یک پکیج آموزشی نیز برای مصرف کنندگان در نظر گرفته شده است. محصولی که قابلیت نصب هر گونه لوازم جانبی مخصوص استخر های پیش ساخته را نیز بر روی خود خواهد داشت.

نقد و بررسی استخر گرد 2018 بست وی با ابعاد 610 × 122

استخر پیش ساخته گرد 2018 بست وی با ابعاد 610 × 122 از نمونه استخر های پیش ساخته تولید شده با ابعاد بزرگ می باشد که می توانید از آنها به عنوان یک استخر با امکانات کامل برای ویلا و منزل خود استفاده کنید . این استخر مناسب برای استفاده استفاده گروهی و شنای خانواده می باشد که به دلیل عمق بالای خود به شما اجازه خواهد داد تا بتوانید در این استخر شنا کنید . استفاده از این استخر می تواند جنبه ورزشی ، تفریحی و آب درمانی داشته باشد . شما می توانید با صرف هزینه پایین ، این استخر را تهیه کرده و به دلخواه به صورت موقت و یا دائمی استفاده کنید . در ادامه مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل استخر گرد 2018 بست وی با ابعاد 610 × 122 شما را با خصوصیات و ویژگی های آن آشنا شوید .

طراحی و تولید استخر گرد پیش ساخته

استخر گرد 2018 بست وی با ابعاد 610 × 122 به صورت فریمی طراحی شده است . طراحی فریمی و داشتن پایه ها می تواند سبب استحکام بالای استخر های پیش ساخته شود ، همچنین فریم این استخر چارچوب استخر را تشکیل داده است تا بتوانید محصول را بر روی زمین راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . از مزایا بزرگ این استخر ها می توان به قابلیت راه اندازی روکار اشاره کرد . پایه ها به تنهایی می تواند وزن بالای اب را تحمل کند ، بنابراین هیچ نیازی به پایه کمکی نخواهید داشت . این فریم در برابر ضربه نیز مقاوم بوده و رطوبت نیز به آن تاثیری نخواهد گذاشت . و اما این استخر در کنار پایه ها از بدنه نیز تشکیل شده است که بدنه آن صورت پارچه ای داشته و بسیار مقاوم است . در بخش بعدی به جنس بدنه و پایه ها اشاره خواهیم کرد .

جنس استخر پیش ساخته

توصیه می شود که در خرید استخر پیش ساخته خود به جنس بدنه و پایه های استخر توجه داشته باشید چرا که جنس محصول می تواند بیانگر دوام و استحکام بالای استخر شود . بست وی برای ساخت بدنه این استخر از پی وی سی برزنتی با الیاف شمعی استفاده کرده است . PVC نوعی پلاستیک طبیعی می باشد که استفاده از آن در کنار پارچه برزنت سبب شده است که این بدنه بسیار مقاوم و البته ضد آب شود . این در حالی است که استفاده از الیاف شمعی سبب شده است که کیفیت این محصول دوچندان شود . پایه های این استخر نیز فلزی می باشد . بست وی سعی کرده است تا با استفاده از آلومینیوم این استخر را مقاوم ساخته و از افزایش وزن آن جلوگیری کند .

پمپ تصفیه آب استخر

استخر گرد 2018 بست وی با ابعاد 610 × 122 دارای پمپ تصفیه ای از نوع فیلتری کاغذی می باشد که قادر به تصفیه آب 9463 لیتری در هر ساعت را داراست ، به همین دلیل می تواند ظرفیت آب 30512 لیتری این استخر را در کمتر از 3 ساعت تصفیه و پاکسازی کند . فیلتر استفاده شده در این پمپ تصفیه آب ، بسیار عالی بوده و می تواند کثیفی ها را به خوبی جذب خود کند . فیلتر پمپ قابل تعویض بوده و در صورت کثیف شدن می توانید آن را تعویض نمایید . تعویض فیلتر بسیار ساده بوده و می توانید با باز کردن درب مخزن آن را خارج کنید .

راه اندازی و خدمات پس از فروش استخر

شما می توانید این استخر را با راهنمایی و مشاهده DVD های آموزشی راه اندازی کنید . حتما به نکات و توصیه های گفته شده توجه کرده و استخر را بر روی زمین های مسطح راه اندازی کنید و حتما از زیرانداز استفاده کنید . فروشگاه اینتکس خدمات پس از فروش استخر های پیش ساخته خود را ارائه کرده است که از مهم ترین آن ها می توان به بکارگیری نصاب های حرفه ای و متخصص فروشگاه اشاره کرد . شما می توانید از نصاب ها کمک بگیرید تا صفر تا صد روند ارسال و نصب محصول در محل مورد نظر شما را انجام دهد . در این صورت می توانید با اطمینان خاطر بیشتری از استخر خود استفاده کنید . همچنین شما می توانید برای تعمیرات و سرویس دهی به استخر های خود نیز از فروشگاه اینتکس کمک گرفته و از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید .

 نوعگرد
ظرفیت آب30512 لیتر
قطر610 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی و الیاف شمعی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 9463 لیتر
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب لوازم جانبی
اقلام همراهنردبان ، DVD آموزشی ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...