استخر گرد 2018 بست وی با ابعاد 671 × 132

bestway 56705

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر گرد 2018 بست وی با ابعاد 671 × 132

استخر پیش ساخته گرد 2018 بست وی با ابعاد 671 در 132 سانتی متر بزرگترین مدل تولید شده از استخر های گرد فریمی پیش ساخته شرکت بست وی بوده که به بازار عرضه شده است. استخری با طراحی و ساختار با کیفیت که با داشتن قیمت بسیار مقرون به صرفه نسبت به استخر های بتنی و سنتی همیشه از طرفداران و خریداران بسیار زیادی بخصوص برای تفریحات آبی برخوردار بوده است. گرچه این استخر ها به عنوان استخر های صنعتی مانند پرورش ماهی و یا ذخیره آب در کشاورزی نیز به فروش رفته اند. این استخر فریمی قابل حمل نیز مانند دیگر مدل های مشابه خود از جنس بدنه ای از نوع PVC برزنتی با ترکیبی از الیاف شمعی بهره مند بوده و دارای پایه هایی از جنس آلومینیوم ضد زنگ و سبک می باشد. بدنه ای که با وجود کیفیت بالای خود از انعطاف بالایی نیز برخوردار بوده و امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را خواهد داشت تا به راحتی توسط وسیله های نقلیه مختلف قابل حمل و جا به جایی باشد. لوازم های جانبی مهمی از جمله پمپ تصفیه آب فیلتری ، نردبان پیش ساخته ، درپوش و زیرانداز برای آن در نظر گرفته شده تا نیاز خاصی به لوازم دیگری نداشته باشید. این محصول توسط شرکت اینتکس قابل عرضه و نصب در تمامی نقاط کشور در کمترین زمان ممکن خواهد بود.

نقد و بررسی استخر گرد 2018 بست وی با ابعاد 671 × 132

استخر پیش ساخته گرد 2018 بست وی با ابعاد 671 × 132 از سری تولیدات شرکت آمریکایی bestway می باشد که در کیفیت بسیار بالایی طراحی شده و از مدل های تایید شده فروشگاه تهران اینتکس می باشد که می توانید آن را با ضمانت و قیمت ارزان خریداری کند . فروشگاه تهران اینتکس با فروش بی واسطه این محصولات سعی کرده است تا قیمت استخر پیش ساخته خود را کاهش داده و خریداران بتوانند با هزینه کمتر استخر های خارجی اصل و اورجینال را خریداری کنند . این محصولات جدید دارای ویژگی ها و مزیت هایی است که می تواند هر فردی که به دنبال استخر خانگی است به سمت و سوی خود بکشاند ، چرا که این استخر ها دردسر کمی داشته و دارای امکانات زیادی می باشد . 

تولید و ساختار استخر پیش ساخته

تولیدات استخر های پیش ساخته هر ساله نسبت به مدل های پیش خود پیشرفت بسیار زیادی را داشته و مدل های جدید تر دارای کیفیت بسیار بالاتری هستند . استخر گرد بست وی نیز یکی از جدید ترین استخر های طراحی شده این شرکت است که از سطح کیفیتی بسیار بالایی برخوردار بوده و مناسب برای استفاده های مختلفی از جمله صنایع کشاورزی ، پرورش ماهی و ... می باشد . اما با توجه به راحتی و سهولت در استفاده و از آن مهم تر قابلیت حمل و پرتابل بودن این محصول سبب شده است تا بسیاری از مشتریان از این استخر ها به عنوان استخر خانگی و ویلایی استفاده کنند .

استخر گرد 2018 بست وی فوق ، دارای طراحی فریمی می باشد ، یعنی از بدنه و پایه ها تشکیل شده است که به همین واسطه استحکام بسیار بالاتری نسبت به سایر مدل ها دارد . فریم این استخر به صورت مجزا طراحی شده است که نیاز است آن را نصب و راه اندازی کنید ، به همین دلیل در هنگام بسته بندی ، حجم آن بسیار کوچک خواهد شد . از ویژگی های بسیار خوبی که این استخر گرد دارد می توان به راه اندازی آن بر روی زمین اشاره کرد ، شما می توانید آن را به راحتی در حیاط ، زیر زمین آپارتمان یا ویلا ، پارکینگ و حتی در صورت مقاوم بودن ساختمان در طبقات نیز راه اندازی و استفاده کنید . 

جنس استخر پیش ساخته گرد

همانطور که اشاره شد این استخر از نوع فریمی می باشد ، یعنی از بدنه و پایه ها تشکیل شده است . برای اینکه یک محصولی با دوام و با کیفیت باشد بایستی از اجناس درجه یک و با کیفیتی استفاده کرد ، به همین منظور در خرید استخر پیش ساخته خود بایستی به این نکات توجه داشته باشیم . بست وی که یکی از موفق ترین شرکت ها در تولیدات استخر های پیش ساخته می باشد ، با استفاده از بهترین اجناس محصولات خود را تولید کرده است . در بررسی مدل استخر گرد 2018 بست وی با ابعاد 671 × 132 میبینیم که بدنه آن از پی وی سی برزنتی با الیاف شمعی و پایه های آن از جنس آلومینیوم می باشد .

پی وی سی نوعی پلاستیک طبیعی منعطف و برزنت با الیاف شمعی نیز نوعی پارچه ضد آب است که در آن از مواد پلی استری استفاده شده است . این دو جنس در کنار هم سبب شده است تا استخر علاوه بر ضد آب بودن ضخامت بیشتری را داشته باشد . این پارچه به خوبی می تواند وزن بالای آب را تحمل کند . استفاده از پایه های آلومینیومی نیز به دلیل فلز بودن محصول و استحکام بالای آن می باشد که در کنار دوام بسیار خوب ، وزن سبکی داشته و در برابر پوسیدگی نیز مقاوم است .

پمپ تصفیه آب و لوازم جانبی استخر

در کنار استخر گرد 2018 بست وی با ابعاد 671 × 132 ، پمپ تصفیه آبی از نوع فیلتری قرار گرفته است که فیلتر آن قابل تعویض است . قدرت این پمپ تصفیه آب 9463 لیتر در ساعت است که می تواند این حجم از آب را در مدت زمان یک ساعت تصفیه کند . با یک حساب سرانگشتی می توان گفت که تمامی آب موجود در استخر در صورت پر بودن به صورت تقریبی 3 ساعت زمانبر خواهد بود . در کنار پمپ ، لوازم دیگری همچون زیرانداز ، درپوش و نردبان وجود دارد که می توانید از آن ها برای مراقبت بهتر و همچنین استفاده آسان از استخر استفاده کنید .

 نوعگرد
ظرفیت آب40377 لیتر
قطر671 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی و الیاف شمعی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 9463 لیتر
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب لوازم جانبی
اقلام همراهنردبان ، DVD آموزشی ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...