استخر گرد 5 متری با پمپ تصفیه 12 ولت

intex 28752-gn

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر گرد 5 متری با پمپ تصفیه 12 ولت

استخر پیش ساخته گرد 5 متری با پمپ تصفیه آب 12 ولتی یکی از بهترین و مناسب ترین استخر های پیش ساخته بزرگ برای انواع تفریحات آبی و همچنین استفاده در صنعت پرورش ماهی می باشد. استخری که ساخته شده از جنس الیاف شمعی برزنتی بوده که توسط فریم های آلومینیومی راه اندازی می شود. محصولی با کیفیت و طراحی بدنه بسیار خوب نسبت به مدل های قبلی خود که باعث شده تا از استاندارد های لازم بهره ببرد. یکی از بهترین قابلیت های این استخر و همنوعان خود قابلیت راه اندازی و جمع کردن استخر در مدت زمان چند ساعته بوده و در هر محلی تنها با استفاده یک ماشین قابل حمل خواهد بود. قابلیتی که می تواند به خوبی جایگزین استخر های بتنی و یا چوبی شود. البته از لحاظ قیمت نیز نسبت به سایر استخر ها بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود. این استخر نیز به همراه خود از تجهیزات کاملی برخوردار بوده که باعث می شود تا این کالا را به یک استخر پیش ساخته کامل تبدیل کند.

استخر پیش ساخته گرد 5 متری اینتکس

شرکت اینتکس را می توان یکی از تولید کنندگان برتر در زمینه محصولات بادی و همچنین استخر های پیش ساخته دانست که محصولاتی با کیفیت تولید می کند و به سبب استفاده از مواد اولیه درجه یک ، مقاومت های بالایی در برابر ضربه و فشار داشته و می توان با خیال آسوده از این محصولات استفاده نمود . در ادامه به بررسی استخر گرد 5 متری این شرکت خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی بدنه این محصول به صورت گرد بوده و مناسب برای استفاده های روزمره و تفریحی می باشد . رنگ این محصول نسبت به استخر های سال 2016 تغییر نموده است و این تغییر رنگ به زیبایی این محصول افزوده است و این استخر پیش ساخته را به یک محصول ایده آل برای استفاده های شخصی تبدیل نموده است . در قسمت جلویی این محصول لوگوی شرکت اینتکس را مشاهده می کنید که این لوگو نیز به زیبایی محصول افزوده است . سرتاسر این استخر 5 متری نیز میله های مستحکمی قرار داده شده است که علاوه بر کمک به استحکام محصول ، به زیبایی استخر نیز کک بسزایی نموده است . لبه های این استخر پیش ساخته اینتکس نیز به طوری طراحی شده اند تا در برخورد با بدن شما ، مشکلی برای شما پیش نیاید . به سبب طراحی مهندسی ،  این محصول برای استفاده های شخصی و یا صنعتی نیز مناسب می باشد و برخی افراد از این استخر ها به عنوان استخر های ذخیره آب و همچنین استخر برای آبیاری مزارع خود استفاده می کنند . استفاده به عنوان استخر های پرورش ماهی نیز از دیگر کاربرد های این محصول به شمار می رود . 

جنس بدنه

بدنه این استخر پیش ساخته گرد اینتکس از الیاف شمعی برزنتی بوده و در داخل بدنه این محصول نیز از الیاف ابریشمی استفاده شده است و به کمک استفاده از الیاف ابریشمی استفاده شده در این محصول ، مقاومت استخر در برابر فشار و ضربه بالا رفته است و می توانید از این استخر با خیال آسوده استفاده کنید . پایه های آلومینیومی استفاده شده در این محصول نیز به شما کمک می کند تا بتوانید بدون نگرانی از این محصول استفاده کنید . پایه های این محصول به طور کامل ضد زنگ و ضد فرسایش بوده و می توان از آن در هر شرایط جوی استفاده نمود و این پایه های دچار فرسایش و یا زنگ زدگی نخواهند شد . این پایه های مستحکم به خوبی وزن آب و فشار آن را تحمل خواهد کرد و همچنین شما نیز می توانید به راحتی و بدون نگرانی از استخر استفاده کنید . به همراه این محصول اقلام اضافی نیز وجود دارد که می توان به پمپ تصفیه فیلتری 12 ولتی ، نردبان مخصوص ، درپوش و زیرانداز مخصوص اشاره کرد . اقلام اضافی این محصول نسبت به استخر های سری 2016 این شرکت تغییر کرده اند و دارای کیفیت های بالاتری می باشد . از جمله این تغییرات می توان به تغییر نردبان تک حالته به نردبان سه حالته اشاره نمود .

ابعاد و ظرفیت

استخر پیش ساخته گرد اینتکس دارای 549 سانتی متر قطر و 122 سانتی متر ارتفاع می باشد که ابعاد بسیار مناسبی برای یک استخر پیش ساخته گرد می باشد . ارتفاع مناسب این محصول به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی در آن شنا کنید و یا از استخر برای آموزش شنا استفاده کنید . ظرفیت این استخر پیش ساخته نیز حدود 24311 لیتر می باشد که می توانید به راحتی و در چند ساعت استخر را پر از آب کرده و از آن استفاده کرد . البته پر شدن استخر بستگی به فشار آب شما دارد . از تمامی فضای این استخر نیز به خوبی استفاده شده است و قسمت اضافی بر روی آن مشاهده نخواهید کرد  . به سبب استفاده از تمامی بدنه استخر ، استفاده از استخر در هر فضایی ممکن می باشد و نیاز به فضای زیاد برای استخر نیست و تقریبا در ابعاد همین محصول فضا نیاز دارید . خالی کردن استخر نیز زمان زیادی نیاز ندارد و می توانید به کمک دریچه تخلیه تعبیه شده برای محصول ، به راحتی و در مدت زمان کمی این استخر را خالی کنید . البته به کمک سر شیلنگی مخصوصی که بر روی این محصول تعبیه شده است می توانید شیلنگ به استخر متصل کرده و آب آن را در محل دیگری برای آبیاری گیاهان و یا استفاده های دیگر خالی نمود . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این محصول را همکاران ما برای شما انجام خواهند داد . روند این کار نیاز به دانستن نکاتی می باشد که شما با چندین بار راه اندازی و جمع کردن استخر آن را یاد خواهید گرفت و می توانید خود شما نیز این کار را انجام دهید . البته پیشنهاد ما برای شما این می باشد که اجازه دهید تمام فرآیند این کار را همکاران ما برای شما انجام بدهند تا مشکلی برای استخر شما پیش نیاید . مراقبت از این استخر پیش ساخته نیز کار دشواری نبوده و می بایست از برخورد اشیاء تیز با آن جلوگیری کنید . البته به سبب استفاده از الیاف ابریشمی در داخل محصول ، مقاومت استخر بالا رفته است و با برخورد ساده یک شیء تیز با استخر ، مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد . اما در صورت بروز مشکل نیز می توانید به کمک بسته تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . البته در صورت نیار می توانید این کار را به همکاران ما نیز بسپارید تا عملیات تعمیر را به کمک دستگاه های خود ، بی عیب و نقص برای شما انجام دهند .  بسته آموزشی به همراه دی وی دی مخصوص نیز در داخل جعبه محصول وجود دارد که می توانید در راه اندازی محصول از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

استخر پیش ساخته گرد 5 متری اینتکس محصول سال 2017 این شرکت می باشد که دارای بدنه و رنگ آمیزی متفاوت نسبت به سری های قبلی خود بوده و زیبایی کم نظیری دارد . استفاده از الیاف ابریشمی ، پایه های مستحکم ، ارتفاع مناسب و دریچه تخلیه از ویژگی های این محصول به شمار می روند .  از این استخر پیش ساخته می توان به عنوان استخر شنای معمولی و یا استخر برای آموزش شنا نیز استفاده نمود . این استخر اینتکس قابلیت نصب در پارکینگ ، ویلا ، باغ و یا حیاط منازل شما را نیز دارد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید از طریق ارتباط با ما ، با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید و سوالات خود را در میان بگذارید .

نوعگرد
ظرفیت آب16805 لیتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری (5678 لیتر)
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی ، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...