بین بگ بزرگسال تک نفره

bin-3118

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ بزرگسال تک نفره

بین بگ بزرگسال تک نفره یک محصول متفاوت با ارگونومی ساخت جذاب است که دقیقا همانند مبل های راحتی طراحی و تولید شده است. این کالا بدنه ای فوق العاده مقاوم و با کیفیت از جنس پلی استر دارد که در صورت کثیف شدن می توانید به سادگی و با استفاده از یک دستمال نمناک ان را پاکسازی کنید. این کالا به گونه ای طراحی شده که یک عدد تکیه گاه در پشت ان قرار گرفته است که فرد می تواند به سادگی به ان تکیه داده و از ان استفاده کند. هم چنین در دو سمت این محصول قسمت برامده ای هم قرار گرفته است که از ان به عنوان دستگیره های این کالا یاد می شود. در کنار این موارد باید به رنگ های شاد این محصول هم اشاره نمود که قدرت خرید شما را بالا برده اند. هم چنین در صورت اسیب دیدن بدنه و یا مواد داخلی این بین بگ می توانید به سادگی ان ها را تعویض نمایید که این مورد هم از نکات قابل توجه این محصول به شمار می رود. این بین بگ را می توانید در هر مکانی استفاده کنید و به دلیل داشتن وزن بسیار کم جا به جایی ان در منزل هم کاری فوق العاده ساده است. هم اکنون این کالا را می توانید از طریق سایت نمایندگی محصولات اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نقد و بررسی بین بگ بزرگسال تک نفره

بین بگ بزرگسال تک نفره یکی از زیبا ترین و راحت ترین بین بگ هایی می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد به همین خاطر به خوبی توانسته است جای خود را در میان هوادران مبل های شنی و بین بگ باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید بین بگ راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل بین بگ بزرگسال تک نفره همراه ما باشید .

 طراحی و آرگونومی ساخت :

 طراحی این بین بگ زیبا به صورت ساده و دارای ابعادی کمی بزرگ تر از سایر مبل های شنی می باشد که فضای بسیار ایده آل و راحتی را برای استراحت شما فراهم می آورد . همچنین یکی از مهمترین ویژگی های این بین بگ می توان به قابلیت تعویض رویه و همچین اقلام داخلی این محصول اشاره کرد که طول عمر و حتی تعمییر این بین بگ را به راحتی هر چه تمام تر ممکن می کند . طراحی ابتدایی این بین بگ به صورت ساده و دارای حالتی گرد مانند می باشد که به سلیقه خود می توانید پس از خرید و با چند بار نشستن بر روی آن ، حالت دلخواه خود را به این محصول بدهید .

 جنس بدنه :

 جنس بدنه بیرونی این محصول از پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد و همچنین با توجه به انعطاف پذیری و نرمی خاصی که از خود به نمایش می گذارد باعث می شود به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به شما دست ندهد . همچنین در بخش داخلی این محصول از فیبر مخصوص مبل های شنی استفاده شده است که از نرمی و حالت پذیری ایده الی برخوردار هستند . قابل ذکر است که ساختار داخلی و پارچه بیرونی این محصول هر دو قابل تعویض کامل می باشند و این امر در طول عمر این محصول نقش بسزایی خواهد داشت .

 ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

 ابعاد بین بگ بزرگسال تک نفره کمی بزرگ تر از سایر بین بگ ها و مبل های شنی می باشد و فضای بسیار ایده آلی را برای استفاده شما عزیزان فراهم می آورد تا استراحتی لذت بخش را بر روی این محصول تجربه نمایید . ابعاد این محصول به اندازه های ( طول : 182 سانتی متر ، عرض : 182 سانتی متر و ارتفاع : 81 سانتی متر ) می باشد . همچنین همانطور که در بخش های بالایی اشاره کردیم وزن این محصول 5 کیلو گرم می باشد و نشان از سبکی آن دارد و به راحتی با استفاده از دستگیره قابل حملی که دارد قابل جا به جایی می باشد . تحمل وزن این بین بگ نیز که یکی از قابلیت های مهم به شمار می آید 150 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت بالای ساخت آن دارد .

 

جمع بندی :

 

بین بگ بزرگسال تک نفره یکی از برترین و با کیفیت ترین بین بگ هایی می باشد که توسط فروشگاه اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . همچنین در بخش داخلی این محصول از یونولین منعطف و مقاوم و در بخش بیرونی این بین بگ از پارچه پلی استر استفاده شده است که از مقاومت بالایی برخوردار می باشد . بین بگ بزرگسال تک نفره با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

طول 182 سانتی متر
عرض 182 سانتی متر
ارتفاع 81 سانتی متر
رنگ بدنه ابی
جنس بدنه پلی استر 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...