بین بگ جیر

MBL-0076

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ جیر

بین بگ جیر از سری محصولات زیبا و مقاوم شرکت اینتکس بوده که به دلیل رنگی زیبا و منحصر بفرد و نیز نوع طراحی آن مورد توجه بسیار از دوست داران مبل شنی و بین بگ قرار گرفته است . رویه این محصول از پارچه جیر تهیه شده که با ایجاد گردش هوا بین بین بگ و بدن شما مانع از تعریق در استفاده های طولانی مدت می شود . همچنین این رویه بسیار نرم و لطیف بوده و در حین استفاده نهایت آرامش را برای شما به ارمغان خواهد آورد .

محتویات داخل آن نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که علاوه بر مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار های وارده ، بسیار منعطف بوده و به راحتی با بدن شما شکل خواهد گرفت به همین منظور بدن را در بهترین موقعیت قرار داده و مانع از درد و خستگی در حین استفاده های طولانی مدت می شود . در قسمت زیرین آن یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نم,ده و مورد شستشو قرار دهید و. علاوه بر این می توانید محتویات داخل آن را تخلیه نموده و یا با تغییر حجم آن ، این بین بگ زیبا را به فرم و شکل دلخواه خود تبدیل نمایید .

وزن آن نیز در حدود 5 کیلو گرم بوده که به راحتی قابل حمل می باشد و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را تحمل نماید . شما می توانید این محصول را با قیمتی مناسب و ضمانت نامه ای 2 ساله از طریق فروشگاه تهران اینتکس به صورت حضوری و یا اینترنتی خریداری نمایید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا با توضیحات بیشتر شما را با این محصولات جدید و پر طرفدار آشنا کنیم .

فروشگاه تهران اینتکس بستر را فراهم نموده تا مشتریان بتوانند بین بگ خود را به صورت سفارشی خریداری کنند . تنوع در رنگ و ابعاد این مبل های شنی بسیار زیاد زیاد است ، بنابراین هر کس بسته به سلیقه خود می تواند بین بگ را خریداری کند . شما می توانید حتی بین بگ جیر فوق را با رنگ های دیگر و در همین ابعاد و یا ابعاد بزرگ تر سفارش دهید . برای خرید بین بگ خود به صورت سفارشی با فروشگاه اینترنتی اینتکس تماس بگیرید و تا مشاورین راهنمای شما باشند .

از ویژگی های بسیار عالی بین بگ جیر می توان به امکان تعویض رویه اشاره کرد ، بدین صورت که شما پس از خرید می توانید در هر زمان که دوست داشته باشید رویه بین بگ خود را تعویض کنید . این ویژگی و مزیت می تواند به شما اجازه دهد تا در صورت کهنه شدن رویه ، یا آسیب دیدن آن و حتی تکراری شدن بین بگ ، رویه مبل را تعویض کرده و رویه دیگری را در رنگبندی و طرح دیگر انتخاب نمایید . برای اینکار شما می توانید بین بگ خود را برای فروشگاه اینتکس ارسال نمایید تا فروشگاه روند تعمیرات و تعویض بین بگ شما را انجام دهد .

از سایر مزایای بسیار خوب بین بگ ها می توان به تنوع بسیار بالای آن ها اشاره کرد ، این تنوع هیچگاه در سایر مبل های پایه چوبی و فلزی وجود ندارد بدین ترتیب شما می توانید حتی بین بگ های خود را در رنگ های دلخواه خریداری کنید و بتوانید حتی این محصولات را با تم و رنگ دیزاین اتاق یا محل کار خود ست و هماهنگ کنید . این بین بگ به صورت تک فروخته می شود اما شما می توانید در صورت نیاز تعداد بیشتری از این محصول را خریداری کنید . به عنوان مثال با خرید 7 عدد بین بگ در واقع شما یک ست بین بگ 7 نفره خانواده را خریداری کرده اید . خرید های تعداد بالا می تواند تخفیفات ویژه ای را برای شما به همراه داشته باشد .

سوالی که ممکن است برای خریداران بین بگ ها ایجاد شود این است که آیا بین بگ بخرم یا مبل بادی ؟ چرا که هر دو این مبل ها پرتابل و قابل حمل هستند و به سادگی می توانید آن ها را در خانه جابجا کنید . اگر چه هر دو این محصولات وزن سبکی دارند اما تفاوت هایی نیز در میان آن ها وجود دارد که در این بخش به بررسی این دو مبل می پردازیم . بین بگ ها هر چند وزن سبکی دارند اما در مقایسه با مبل های بادی که زیر 1 کیلوگرم وزن دارند ، کمی سنگین تر هستند . حجم بسته بندی مبل های بادی بسیار کوچک است در صورتی که مبل بین بگ ها دارای حجم ثابت بوده و نمی توان حجم آن را کوچک کرد ، بنابراین می توانید از مبل های بادی حتی در سفر ها استفاده کنید .

بین بگ های شنی از نظر دوام و کیفیت بسیار عالی هستند ، اما مبل های بادی آسیب پذیری بسیار بیشتری دارند . بین بگ ها از طراحی چند لایه بهره مند هستند و جنس آن از پارچه می باشد ، پارچه ها دوام بسیار خوبی در برابر وزن و فشار دارند و به سختی آسیب می بینند و در صورت آسیب دیدگی نیز قابل تعمیر شدن هستند ، بنابراین اگر بین بگ شما پاره شد می توانید با دوختن آن را تعمیر کنید . فروشگاه اینتکس نیز خدمات پس از فروش بین بگ ها و انواع مبل های شنی ایرانی و خارجی را ارائه کرده است که می توانید با خیال راحت این محصولات را خریداری کنید .

نقد و بررسی بین بگ جیر

بین بگ جیر از سری مبل بین بگ های شنی و راحتی فروشگاه اینترنتی اینتکس است که با اسامی بین بگ یا بین بگ یونولیتی شناخته می شود . بین بگ ها مبل هایی بسیار نرم و راحت هستند که با فرم پذیری بسیار عالی خود می توانند بستر های طبی و ایده آل را برای هر فرد ایجاد کنند تا بتوانند با استفاده از این محصولات ساعت های طولانی تری را بدون اینکه فشاری را بر روی اندام های خود داشته باشند به نشستن ادامه دهند .

بین بگ جیر فوق یکی از زیبا ترین و خوشرنگ ترین مبل های یونولیتی نمایندگی اینتکس است که می توانید آن را حتی با رنگبندی های دیگر نیز سفارش داده و خریداری کنید . از ویژگی های بسیار این بین بگ شنی می توان به وزن بسیار سبک و 5 کیلوگرمی آن اشاره کرد که به سهولت می توانید آن را در خانه جابجا کنید . این محصول نیز به مانند مبل های بادی در دسته مبل های پرتابل و قابل حمل قرار می گیرند . در ادامه مطلب با نقد و بررسی بیشتر محصول اطلاعات بیشتری را رابطه با بین بگ جیر خواهیم داد .

طراحی و ساخت بین بگ

بین بگ ها در واقع همان مبل های شنی هستند و نحوه ساخت آن ها نیز کاملا مشابه است . این بین بگ نیز به مانند بیشتر بین بگ های موجود در بازار از ساختار سه لایه تشکیل شده است که این سه لایه همان پوسته ، آستری و محتوای شنی می باشد که در کنار یکدیگر این محصول را تشکیل داده اند . دو لایه بیرونی یعنی پوسته و آستری محصول از پارچه ساخته شده است که به واسطه ابعاد و طرحی که دارند الگوی برش زنی کاملا شبیه به هم داشته و توسط خیاط برش داده و لایه ها به یکدیگر دوخته شده اند تا در نهایت بین بگ جیر تولید شده است .

محتوای داخلی این مبل نیز به صورت خرد شده یا به اصطلاح شن شده در آمده است ، از این رو وجود آستری در محصول می تواند این محتوای خرد را در داخل خود نگهداری کرده و مانع از پخش شدن آن خواهد شد . در قسمت زیرین بین بگ ، زیپی قرار گرفته است که می توانید با باز کردن آن رویه را به طور کامل از آستری جدا کنید تا در صورت نیاز بتوانید آن را بشویید . از طریق آستری نیز می توانید به محتوای یونولیتی دسترسی داشته باشید . در قسمت بالای بین بگ دستگیره ای تعبیه شده است که با گرفتن آن به سهولت می توانید بین بگ خود را جابجا و حمل کنید .

جنس محصول

همواره در خرید بین بگ باید به جنس محصول توجه داشته باشید چرا که تنوع جنس در این محصولات بسیار زیاد بوده و با در نظر داشتن خصوصیات و ویژگی هر یک از اجناس می توانید به دلخواه بین بگ خود را انتخاب و خریداری کنید . به عنوان مثال بین بگ جیر فوق از پارچه جیر ساخته شده است که شباهت زیادی نیز به پارچه مخملی دارد ، این جنس بسیار نرم و لطیف بوده و خصوصیت آن باعث شده است تا بین بگ از عرق کردن بدن جلوگیری کند . این جنس همچنین ساییده نمیشود و قابل شست و شو است ، بنابراین در صورت نیاز می توانید آن را جدا کرده و بشویید . و اما آستری این محصول نیز از پارچه ضخیم مخمل و محتوای شنی آن نیز از یونولیت های خرد شده و دانه ای پر شده است تا اینچنین انعطاف محصول افزایش یابد .

سخن پایانی

مبل شنی جیر قابلیت تحمل وزن 150 کیلوگرمی را داراست بنابراین تمامی سنین و بالغین می توانند به راحتی از آن استفاده کنند ، اما پریدن بر روی مبل و یا پرتاب کردن آن می تواند موجب آسیب دیدگی مبل شنی شود . در صورت داشتن فشای زیاد در اتومبیل می توانید این بین بگ را در سفر ها نیز به همراه خود ببرید . این محصولات قابل تعمیر هستند ، بنابراین با آسیب دیدن نباید آن ها را دور بیاندازید و چه بسا می توانید تمامی لایه ها را تعمیر و حتی تعویض کنید . برای سفارش مبل شنی خود در ابعاد و طرح دلخواه با فروشگاه تهران اینتکس تماس بگیرید .

طول 95 سانتی متر
عرض 95 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ بدنه قهوه ای
جنس بدنه  پارچه جیر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...