بین بگ راحتی قرمز بزرگسال

bin-3112

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,650,000 تومان
3,600,000
27%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی قرمز بزرگسال

بین بگ راحتی قرمز بزرگسال یکی دیگر از تولیدات جدید شرکت تهران اینتکس است که برای راحتی حال مصرف کنندگان و با توجه به نوع نیاز و درخواست ان ها تولید و عرضه شده است. این محصول ساخته شده از رنگ یکدست قرمز می باشد که بسیار زیبا و چشم نواز است. نوع طراحی این محصول به گونه ای است که دو عدد دستگیره در دو سمت این کالا قرار گرفته شده و مرکز ان نیز دارای نشیمنگاهی گرد و نرم می باشد که با نشستن بر روی ان شکل کامل تری را به خود خواهد گرفت. علاوه بر این ها بخش تکیه گاه این مبل شنی هم به گونه ای طراحی شده که می توانید سر و گردن خود را بر روی ان قرار داده و به سادگی به استراحت بپردازید. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره نمود که این بین بگ تنها 3.5 کیلو گرم وزن دارد و می توانید به سادگی ان را در داخل منزل و یا محیط کار جا به جا کرده و در محل دلخواه و مناسب ان را استقرار داده و از ان به درستی استفاده کنید. این محصول با کیفیت را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات اینتکس به صورت اینترنتی و یا حضوری خریداری نموده و از کیفیت ان اطمینان حاصل کنید.

نقد و بررسی بین بگ راحتی قرمز بزرگسال

بین بگ راحتی قرمز بزرگسال

این روز ها خیلی از مردم برای استراحت و نشتن در داخل منزل تصمیم به خرید بین بگ می کنند. این محصولات فوق العاده نرم و لطیف بوده و از وزن کمی هم برخوردار می باشند. بین بگ راحتی قرمز بزرگسال نیز یکی از همین محصولات است که دارای کیفیت بالایی بوده و محصولی فوق العاده منحصر به فرد و جذاب است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی کامل این محصول پرداخته و ان را به طور کامل بررسی کنیم........

طراحی و ارگونومی ساخت

به جرات می توان گفت این محصول یکی از بین بگهای شکیل و زیباییست که در بازار موجود می باشد. این کالا ارگونومی ساخت دقیقی دارد که به صورت یک مبل یا صندلی تک نفره می توان از ان یاد کرد. اگر بخواهیم در مورد خصوصیات و نوع طراحی این محصول بیشتر صحبت کنیم باید در ابتدا عنوان کرد که این بین بگ ظاهری مربعی شکل دارد. قسمت نشیمنگاه این محصول به صورت فرو رفته ساخته شده است که فرد در هنگام نشستن بر روی ان احساس نرمی و راحتی را تجربه خواهد کرد. در دو طرف این کالا دو عدد جای دست یا همان دستگیره نیز وجود دارد که فرد می تواند به راحتی دست های خود را بر روی این محصول قرار داده و به استراحت بر روی این بین بگ بپردازد. بخش تکیه گاه این کالا نیز به صورت طرح دار ساخته شده که باعث شده تا این کالا از سادگی خارج شود. در رابطه با این بخش نیز باید گفت که فرد می تواند سر و گردن خود را بر روی این قسمت قرار داده و فوق العاده راحت بر روی این بین بگ بنشیند. علاوه بر این ها این کالا ساخته شده از رنگ یکدست و تمام قرمز می باشد که رنگی شاد و جذاب است.

جنس بدنه

این محصول رویه و بدنه ای ساخته شده از جنس پلی استر دارد که کیفیت بالایی داشته و از مقاومت و استحکام بالایی هم برخوردار است. در همین ارتباط باید عنوان نمود که این بدنه به سادگی اسیب نخواهد دید و در برابر شرایط مختلف جوی هم مستحکم است. هم چنین این کالا دارای مواد داخلی از جنس فیبر است که ان ها نیز نرم و با کیفیت بوده و در مرور زمان و با چندین بار نشستن شکل کامل را به خود می گیرند.

ابعاد و وزن

این کالا مناسب برای استفاده یک نفر بوده و می تواند تا 150 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند که مقدار قابل قبولی بوده و طبق استاندارد های جهانی ساخته شده است که افراد سنگین وزن نیز می توانند به سادگی از این کالا استفاده کرده و بر روی ان به استراحت بپردازند. هم چنین طول و عرض این بین بگ 62 سانتی متر و ارتفاع این کالا هم 55 سانتی متر است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این کالا نیازی به هیچ گونه ابزار یا وسیله خاصی برای راه اندازی ندارد و می توانید به سادگی این کالا را در مکان مورد نظرقرار داده و بر روی نشته و به استراحت بپردازید. این بین بگ به صورت اماده وجود دارد و با هر بار نشتن شما بر روی این محصول مواد داخلی ان نشست کرده و شکل کاملی را به خود می گیرند که این امر باعث شده تا به مرور زمان نرمی و لطافت بیشتری را تجربه کنید. هم چنین برای مراقت از این محصول هم باید به این نکته توجه کنید که بدنه این محصول را نباید به وسایل داغ و هم چنین وسایل نوک تیز و برنده نزدیک کنید. این وسایل می تواند شامل چاقو ، قیچی ، فندک ، کبریت و ... باشد که هر یک از این ها به نوبه خود می توانند اسیب های غیر قابل جبرانی را به این بین بگ وارد کنند. هم چنین می توانید بر روی این محصول ملافه یا پارچه ای هم پهن کنید تا از نشستن گرد و غبار و هم چنین ریختن مایعات و کثیف شدن های احتمالی این محصول جلوگیری کنید. این نکات و رعایت ان ها کاری ساده و اسان است که تقریبا همه افراد با ان اشنا هستند اما نیاز بود تا در این مبحث به ان ها تاکید مجدد کنیم.

جمع بندی

بین بگ راحتی قرمز بزرگسال یک محصول با کیفیت و جذاب است که قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی را دارا بوده و بدنه ای انعطاف پذیر دارد. این کالا مناسب برای استفاده یک نفر بوده و می تواند تا 150 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند. اگر قصد خرید یک بین بگ را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این کالا را از سایت نمایندگی محصولات اینتکس در ایران خریداری نمایید.

طول ۱۳۵ سانتی متر
عرض ۱۰۰ سانتی متر
ارتفاع ۷۰ سانتی متر
رنگ بدنه قرمز
جنس بدنه پلی استر 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن ۳۶۰ کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...