بین بگ شیبدار جین

bestway 43847

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,844,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ شیبدار جین

بین بگ شیبدار جین محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که دارای بدنه از جنس پارچه جین می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همنی منظور این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . مواد تشکیل دهنده این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی و انعطاف پذیری این محصول افزوده است . در قسمت زیری این محصول یک زیپ تعبیه شده که به کمک آن می توایند مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و بین بگ خود را به شکل دلخواه تبدیل نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . بین بگ شیبدار جین بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول با توجه حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . برای خرید مبل شنی شیبدار از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی بین بگ شیبدار جین

بین بگ شیبدار جین ، مبلی بسیار عالی و ایده آل برای بزرگسالان می باشد که با توجه به طراحی فوق العاده خوب خود می تواند نشیمنگاه های طبی و راحتی را برای نشستن ایجاد کند . استفاده از بین بگ ها بسیار توصیه شده است به خصوص برای افرادی که مشکلات و درد هایی در بخش های تحتانی و کمر دارند . از ویژگی های بسیار عالی که بین بگ ها به مانند بین بگ شیبدار جین دارد می توان به وزن سبک آن ها و قابلیت حمل و جابجایی ساده آن ها اشاره کرد . بین بگ شیبدار جین تنها 6 کیلوگرم وزن دارد که به سادگی می توانید این وزن را جابجا کنید .

طراحی و ساخت بین بگ شیبدار جین

تولیدات و ساختار بین بگ ها بسیار پر اهمیت است چرا که هر بین بگی مناسب و استاندارد نبوده و نمی تواند برای نشستن های طولانی مناسب باشد . اما طراحی و ساخت بین بگ شیبدار جین به گونه ای است که استفاده از آن سبب راحتی و آرامش بهتر شما خواهد شد . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید بین بگ شیبدار جین به صورت شیبدار طراحی شده و دارای تکیه گاه بلندی است که می تواند به خوبی کمر را پر کرده و از وارد شدن فشار به کمر به خصوص ستون فقرات جلوگیری کند . داشتن تکیه گاه بسیار مهم و حائز اهمیت است .

از ویژگی های خوب بین بگ جین می توان به استفاده از آستری در لایه میانی محصول اشاره کرد . بین بگ فوق از رویه و آستری تشکیل شده است که آستری علاوه بر دوام و استحکام خوبی که به مبل بخشیده است سبب آن شده تا محتوای شنی خرد داخل آن محبوس شده تا بتوانید در صورت نیاز رویه را از آستری جدا کنید . در بخش بالایی بین بگ جین دستگیره ای پارچه ای قرار گرفته است که از آن طریق به سادگی می توانید بین بگ را بلند کرده و جابجا کنید.

جنس رویه و محتوای شنی بین بگ شیبدار جین

با توجه به نام محصول می توان متوجه شده که جنس رویه بین بگ شیبدار فوق از پارچه جین می باشد . جین یا لی یکی از محبوب ترین پارچه ها از هم خانواده های پارچه کتان می باشد که ظاهری بسیار زیبا و شیک داشته و رنگ آبی آن همواره محبوبیت بسزایی دارد ، به طوریکه بیشتر از این جنس برای ساخت شلوار و پوشاک دیگر استفاده می شود . دوام و کیفیت جین همچنین بسیار بالا بوده و استفاده از آن دوام و استحکام بین بگ را افزایش داده است . برای آستری این محصول نیز از پارچه ضخیم نخی استفاده شده است که محتوای ریزدانه ای فیبر در درون آن ریخته شده است .

شستشو بین بگ شیبدار جین 

رویه بین بگ شیبدار جین قابل شستشو می باشد و در صورت کثیف شدن بین بگ می توانید آن را بشویید . اما توجه داشته باشید که جنس این بین بگ از جین می باشد ، بنابراین نباید آن را به مانند سایر رویه های مبل بین بگ بشویید . بهتر است برای شستشو بین بگ شیبدار جین از آب سرد استفاده کنید . استفاده از سفید کننده ها به هیچ عنوان توصیه نمی شود .

برای حفظ ظاهر بهتر پارچه بهتر است آن را برعکس کرده و بشویید . توجه داشته باشید که در هر دو روش شستشو دستی و یا ماشین لباسشویی به نکات گفته شده توجه داشته باشید . برای خشک شدن پارچه نیز آن را از طناب آویزان کرده و در معرض هوای آزاد قرار دهید تا به صورت طبیعی خشک شود .

تعمیرات بین بگ شیبدار جین

با توجه به اینکه بین بگ ها ممکن است آسیب ببینند ، فروشگاه تهران اینتکس خدمات پس از فروشی را برای تعمیرات بین بگ های آسیب دیده ارائه کرده است که می توانید در صورت نیاز از فروشگاه کمک بگیرید . از جمله آسیب دیدگی های بین بگ ها می توان به پارگی رویه یا آستری و همچنین افت مبل بین بگ اشاره کنیم . با توجه به پارچه ای بودن بدنه شما می توانید با دوخت و دوز بین بگ را تعمیر کنید . همچنین افت مبل شنی که عمدتا به دلیل فشرده شدن محتوای شنی صورت میگیرد نیز با شارژ مجدد قابل رفع است .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جین
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...