بین بگ شیبدار صورتی یاسی

bestway 43840

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ شیبدار صورتی یاسی

بین بگ شیبدار بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه گردیده است . این محصول دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . مواد تشکیل دهنده داخلی بین بگ از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی این محصول افزوده است . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و بین بگ خود را به شکل دلخواه تبدیل نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . این محصول با توجه به رنگ و طرح زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید و همچنین با توجه به  حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید بین بگ مخملی شیبدار از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

بین بگ شیبدار به دلیل شیب ملایمی که دارد ، می تواند شرایط بسیار خوبی را برای نشستن شما فراهم کند . چرا که بدن شما در بهترین حالت خود قرار خواهد گرفت . انعطاف خوب این بین بگ که به واسطه جنسش می باشد ، سبب نرمی و لطافت خاص مبل و البته طبی بودن آن شده است . برای اینکه به این موضوع پی ببرید تنها کافیست بین بگ شیبدار را تست کنید . برای امتحان کردن بین بگ می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید و به صورت حضوری بین بگ های مختلف را مشاهده کنید . تنوع ظاهری و ساختاری در مبل های شنی زیاد بوده و شما می توانید بهتر در خرید مبل شنی خود تصمیم گیری کنید . حتی ابعادی که مبل های شنی دارد متنوع است ، برای همین شما می توانید بین بگ هایی را انتخاب کنید که سایز بزرگی دارند و جادار هستند . 

بین بگ شیبدار صورتی یاسی ، مبلی با ابعاد استاندارد است که برای رده سنی بزرگسال قابل استفاده بوده و می تواند فضای خوبی را در اختیار شما قرار دهد . در بخش سایز و مشخصات محصول ، شما عزیزان می توانید از ابعاد دقیق این مبل ها مطلع شوید . همچنین در بخش نقد و بررسی توضیحات کامل تری در رابطه با مبل شنی خدمت شما ارائه شده است که می تواند راهنمای خوبی در مسیر خرید مبل شنی و بین بگ های شما باشد . جالب است بدانید که بین بگ شیبدار صورتی یاسی از پارچه های چرمی ساخته شده اند و معمولا پارچه های چرمی رنگ های یاسی و صورتی ندارند ، ولی فروشگاه اینتکس این مدل از مبل ها را با رنگ های خاص و دوست داشتنی طراحی کرده است تا اگر به آن ها علاقه دارید بتوانید به آسانی بین بگ های خود را خریداری نمایید .

نقد و بررسی بین بگ مخملی شیبدار

بین بگ شیبدار دارای رویه ای از جنس پارچه مخملی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد و توسط برند محبوب بست وی روانه بازارهای جهانی شده است از همین رو به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران مبل های شنی و بین بگ باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپرازیم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل بین بگ مخملی شیبدار همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این بین بگ به صورتی می باشد که در بخش نشیمنگاه آن از فرو رفتگی  استفاده شده است و به خوبی با بدن شما حالت می گیرد تا بهترین موقعیت را برای قرارگیری بدن شما فراهم آورد . لبته باید توجه داشته باشید که مبل های شنی و بین بگ ها دارای ساختاری یکپارچه و نرم می باشند که به راحتی می توانید آن را مطابق با سلیقه خود حالت دهید . در بخش زیرین این مبل شنی از یک زیپ استفاده شده است که توسط  آن و به راحتی می توانید محتویات داخلی این محصول را تعویض کرده و از طول عمر بالای محصول لذت ببرید . همچنین این محصول در رنگبندی  های متعددی  روانه بازارهای جهانی شده است که شما عزیزان می توانید این محصول را در تنوع رنگی بالا همراه با برترین کیفیت از نمایندگی اینتکس خریداری نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه این بین بگ زیبا از پارچه چرمی می باشد که از  کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است می باشد و همچنین یکی از ویژگی های کلیدی  آن قابل شستشو بودن می باشد که خیال شما را از بابت چرک شدن این محصول به طور کلی راحت کرده و با یکبار شستشو به حالت اولیه باز می گردد . در بخش داخلی این محصول از یونولیت استفاده شده است که به نرمی و انعطاف پذیری محصول افزوده است و به خوبی با ساختار بدن شما حالت می پذیرد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

بین بگ ها با توجه به ظرفیتی که شامل می شوند از اندازه های استانداری پیروی می کنند . ابعاد بین بگ مخملی بست وی به اندازه های ( طول : 90 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر و ارتفاع : 110 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای شما فراهم می آورد و می توانید با استفاده از آن استایلی زیبا و جذاب را به اتاق خواب و یا پذیرایی خود بدهید . وزن این محصول نیز 6 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان و یا همچنین مکان هایی که بل شما نیاز به جا به جایی متعدد دارد به شمار بیاید . قابلیت تحمل وزن نیز یکی از مهمترین و کلیدی ترین نکته هایی می باشد که در هنگام خرید مبل های شنی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید ، قابلیت تحمل وزن این محصول 180 کیلوو گرم می باشد که بسیار ایده آل به نظر می رسد .

جمع بندی :

بین بگ شیبدار صورتیبست وی یکی از زیبا ترین و با کیفیت ترین بین بگ هایی می باشد که در سال های جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . این بین بگ زیبا در طرح ها و رنگ های متعددی روانه بازار شده است که می  توانید تنوع بالای آن را در نمایندگی اینتکس مشاهده کرده و بعد از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری  تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه چرمی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...