بین بگ طرح لی

bestway 43841

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ طرح لی

بین بگ طرح لی بست وی محصولی زیبا و متفاوت که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه گردیده شده است . این محصول دارای بدنه از جنس پارچه لی می باشد که بسیار مقاوم  در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی و انعطاف پذیری این محصول افزوده است . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید و هیچ صدمه ای به پارچه وارد نخواهد شد . بین بگ طرح  لی بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و همچنین با توجه به رنگ و طرح زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این بین بگ به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . برای خرید بین بگ طرح لی از تولیدی مبل شنی با  تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی بین بگ طرح لی

بین بگ طرح لی از سری بین بگ های شیک با ظاهری زیبا و دوست داشتنی می باشد که به همین واسطه فروش بسیار خوبی نیز داشته است . فروشگاه اینتکس نیز این بگ را با ضمانت 2 ساله برای فروش گذاشته است که می توانید با اطمینان خاطر بین بگ فوق را با نازل ترین قیمت خریداری کنید . این بیگ بگ همانطور که از نامش مشخص است دارای طراحی ظاهری شبیه به پارچه لی می باشد اما بسیار نرم تر و لطیف تر آن است .

بین بگ ها از نمونه نشیمنگاه های نرم و راحتی هستند که بسیار مناسب برای افرادی است که ساعت های زیادی را صرف نشستن می کنند . حال اگر در محل کار نیز زیاد سرپا هستید و نیازی به یک نشیمنگاه راحتی دارید می توانید از بین بگ ها استفاده کنید تا در همان مدت زمان کم بتوانید به سرعت خستگی را از تن به در کنید . 

طراحی و ساخت بین بگ طرح لی

بین بگ طرح لی دارای طراحی بسیار خوب و آرگونومیک می باشد که سبب شده تا این بین بگ بسیار مناسب برای نشستن های طولانی باشد . بخش نشیمنگاه آن گود طراحی شده و پشتی نسبتا مرتفع آن می تواند به خوبی کمر را پوشش داده و از وارد شدن فشار به اندام ها جلوگیری کند . انتخاب یک مبل ایده آل و راحتی می تواند از آسیب های جدی کمر و ستون فقرات نیز جلوگیری کند .

برای تولید بین بگ طرح لی از سه لایه استفاده شده است که بیرونی ترین لایه آن پوسته یا بدنه می باشد که از پارچه ساخته شده است . همچنین یک لایه دیگر پارچه ای به عنوان آستری استفاده شده است که دوام بین بگ را در برابر فشار و وزن بالا مقاوم سازد . در درون آستری نیز محتوای شنی قرار دارد که در داخل آستری قرار گرفته اند . از طریق زیپ می توانید به لایه های زیرین دسترسی داشته باشید .

دوام بین بگ طرح لی

از سوالاتی که ممکن است خریداران بین بگ ها داشته باشند ، دوام این محصولات می باشد . همانطور که در بخش قبلی اشاره شد ، این مبل بین بگ دارای آستری بوده که رویه و آستری ضخیم آن سبب شده تا بین بگ دوام و استحکام بالایی داشته باشد . دوخت بین بگ نیز می تواند در کیفیت بین بگ تاثیر گذار باشد که بست وی به بهترین شکل دوخت این محصول را انجام داده است . آستانه تحمل وزنی که بین بگ دارد 180 کیلوگرم می باشد که نشان از کیفیت بالا و دوام خوب محصول دارد . این مبل در برابر ساییدگی نیز مقاوم است به همین دلیل نیز میتوانید مبل را در خانه بدون بلند کردن به هر طرف بکشید .

نحوه نگهداری و شستشو از بین بگ طرح لی

بین بگ فوق از دوام و کیفیت مطلوبی برخوردار است ، اما نیاز به مراقبت و نگهداری دارند تا آسیبی ندیده و طول عمر بالایی داشته باشند . این مبل همانطور که اشاره شد در برابر ساییدگی مقاوم است اما در محیط های بیرون و زمین های زبر نبایستی آن را روی زمین بکشید . اگر در حیاط خلوت و ... از بین بگ استفاده می کنید ، زیراندازی بر روی زمین پهن کرده و بین بگ را بر روی آن قرار دهید . پریدن یا پرت کردن بین بگ می تواند سبب پارگی پارچه رویه شود . این مبل ضد آب نیست و ممکن است با خیس شدن ، بو بگیرد .

بهتر است از ریختن آب به روی بین بگ جلوگیری شده و در صورت خیس شدن نیز آن را در هوای آزاد و در معرض نور خورشید قرار دهید تا خشک شود . جنس رویه ای که بین بگ فوق دارد قابل شستشو می باشد ، لذا در صورت کثیف شدن می توانید آن را جدا کرده و به صورت دستی و حتی با ماشین لباسشویی بشویید . بهتر است لکه های ایجاد شده بر روی بین بگ را سریعا پاک کنید چرا که لکه های کهنه سخت تر پاک می شوند .

خدمات پس از فروش بین بگ طرح لی

بین بگ بزرگسال طرح لی دارای خدمات پس از فروشی همچون تعمیرات است که در صورت بروز مشکل می توانید مبل خود را تعمیر کنید . پوسته ، آستری و حتی محتوای شنی بین بگ قابلیت و تعویض می باشد که می توانید برای تعمیرات تخصصی محصول خود را برای فروشگاه ارسال کنید تا نمایندگی مشکل را رفع کند .

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...