بین بگ مخملی خزدار

bestway 43839

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ مخملی خزدار

بین بگ مخملی خزدار بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که توسط شرکت بست وی عرضه شده است . این محصول دارای بدنه از جنس پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را شارژ کرده و بین بگ خود را به شکل دلخواه تبدیل نمایید و در زمان استفاده حس خوش آیندی داشته باشید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید .

بین بگ مخملی خزدار بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و با توجه به رنگ و طرح زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . برای خرید بین بگ مخملی خزدار از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

راهنمای خرید بین بگ طبی

برخی از بین بگ ها با توجه به نوع طراحی خاصی که دارند می توانند سطوحی طبی و بسیار ایده آل را برای نشستن های طولانی مدت فراهم کنند ، عمدتا این نوع بین بگ ها دارای طراحی نرم و فرم پذیری هستند که به شما اجازه خواهد داد تا در بهترین شرایط نسبت به آناتومی بدن خود ، بر روی مبل نشسته و زمان زیادی را صرف تماشای تلویزیون ، مطالعه کتاب و ... بپردازید . با توجه به نوع طراحی و ساخت بین بگ مخملی خزدار می توان گفت که ساختار این بین بگ نیز به صورت طبی است ، زیرا نوع طراحی محصول و همچنین استفاده از محتوای شنی قابل تحرک سبب شده است تا بتوانید به مبل بین بگ فرم بدهید . داشتن سطح گود و همچنین پشتی در این محصول سبب شده تا بسیار آرگونومیک و طبی باشد .

آیا می توان رویه خزدار را با رویه دیگر تعویض کرد ؟

برای ساخت بین بگ فوق از پارچه مخملی خزدار استفاده شده است که یکی از محبوب ترین رویه ها می باشد ، اما سوال برخی از مشتریان این است که ایا در آینده می توان رویه خزدار را با رویه دیگر مانند رویه های چرمی ، کتان یا ... تعویض کرد ؟ با توجه به اینکه فروشگاه اینتکس نمایندگی فروش بین بگ را داشته و همچنین تولیدی دارد ، خدمات پس از فروشی را همچون تعمیرات و تعویض رویه مبل بین بگ را فراهم کرده است که می توانید به دلخواه خود رویه های دیگر را برای بین بگ خود در نظر بگیرید . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های فروشگاه تماس حاصل فرمایید .

توصیه های مهم نگهداری از بین بگ مخملی خزدار

توجه داشته باشید که بایستی از بین بگ ها به درستی استفاده کنید . اولین نکته این است که وارد کردن فشار زیاد و ناگهانی می تواند به محصول آسیب وارد کند . آستانه تحمل وزن بین بگ مخملی خزدار 180 کیلوگرم است که نشان از دوام بسیار خوب آن دارد ، اما در صورت قرار دادن آن در زیر وسایل به مدت طولانی می تواند به مبل آسیب زده و موجب افت مبل شنی به واسطه فشرده شدن محتوای داخلی آن شود . این مبل در صورت برخورد با آتش سریع آتش می گیرد ، بنابراین اگر در کمپ و سفر های نزدیک استفاده می کنید از نزدیک کردن آن به آتش و حتی شومینه در داخل خانه خودداری کنید . بهتر است در بیرون از خانه مانند حیاط از زیرانداز استفاده کنید و مبل را بر روی زمین های زبر نکشید .

شستشو بین بگ مخملی خزدار

با توجه به جنس مخملی این پارچه شما می توانید آن را در صورت چرک و کثیف شدن بشویید . شستشو رویه به صورت دستی و یا با ماشین لباسشویی ممکن خواهد بود . برای شستشو می توانید از مواد شوینده معمولی لباس استفاده کنید . توجه داشته باشید که این بین بگ به صورت سفید کامل نبوده و تقریبا شیری است ، به همین دلیل از مواد سفید کننده نباید استفاده کنید . برای شستشو نباید از آب بسیار داغ استفاده کنید . می توانید برای خشک کردن بین بگ از خشک کن ماشین لباسشویی استفاده کنید . نباید این پارچه را اتو بکشید ، برای خشک کردن تنها کافی است تا محصول را در فضای آزاد پهن کنید .

نقد و بررسی بین بگ مخملی خزدار

 از سری بین بگ های خوش طرح و بسیار زیبای فروشگاه تهران اینتکس می باشد که توسط برند بست وی طراحی و تولید شده است . این بین بگ در دسته مبل بین بگ های اورجینال خارجی می باشد که می توانید آن را با ضمانت 2 ساله از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . این محصولات بر اساس ابعاد و تحمل وزنی که دارند برای سنین مختلف قابل استفاده می باشند ، اما با توجه به این موارد بست وی استفاده از بین بگ مخملی خزدار را برای بزرگسالان مناسب دانسته است . این بین بگ بسیار نرم و راحت می باشد و از مهم ترین ویژگی های آن می توان به پرتابل بودن و قابلیت حمل و جابجایی آسان ، اشاره کرد . اگرچه قصد خرید بین بگ مخملی خزدار دارید در ادامه مطلب همراه ما باشید .

نوع طراحی و تولید بین بگ مخملی خزدار

قبل از خرید بین بگ بایستی به مواردی همچون نوع طراحی و تولید محصول ، دوام و استحکام مبل ، جنس رویه و محتوای شنی بین بگ توجه داشته تا بتوانید به درستی از آن نگهداری و استفاده کنید . بین بگ مخملی خزدار همانطور که از نامش مشخص است دارای رویه ای خزدار بوده که خزه های آن نیز کوتاه است ، این طراحی سبب لطافت بالا در بین بگ شده است که می تواند تا حدود بسیار زیادی از عرق کردن بدن نیز جلوگیری کند . 

برای تولید بین بگ فوق از سه لایه پوسته ، آستری و محتوای شنی استفاده شده است که در کنار هم تشکیل بین بگ فوق را داده اند . نحوه طراحی در بین بگ ها ممکن است متفاوت باشد ، اما بین بگ فوق به شکل راحتی ساخته شده است که می توانید به سهولت به آن فرم خاصی بدهید . با نشستن بر روی بین بگ و همچنین با دست می توانید مبل را تغییر شکل دهید . محتوای شنی مبل متحرک است به همین دلیل نیز می توانید آن را فرم بدهید .

آستری در میان پوسته و محتوای شنی قرار گرفته است که علاوه بر دوام بالایی که به بین بگ مخملی خزدار بخشیده است ، محتوای ریز و شنی را در داخل خود محبوس نگه داشته است تا در صورت نیاز بتوانید رویه یا همان پوسته را برای شستشو و ... جدا کنید . در قسمت زیرین بین بگ زیپی تعبیه شده است که از آن طریق می توانید به لایه های زیرین دسترسی داشته باشید ، حتی به محتوای شنی بین بگ .

جنس رویه و محتوای شنی بین بگ مخملی خزدار

در خرید بین بگ حتما بایستی به جنس محصولات توجه کنید زیرا در صورت داشتن کیفیت بالا و مرغوبیت دوام بین بگ بالاتر خواهد بود . بست وی برای ساخت بین بگ مخملی خزدار از پارچه خزدار مخملی استفاده کرده است که یکی از با دوام ترین ، شیک ترین و نرم ترین پارچه ها می باشد . این پارچه استفاده های زیادی در تولید انواع بین بگ ها و مبل های شنی ایرانی و خارجی دارد که طرفداران زیادی را نیز دارد .

آستری بین بگ نیز از پارچه نخی ضخیم ساخته شده است که به استحکام رویه نیز بخشیده است . و اما بخش داخلی بین بگ فوق از یونولیت های خرد شده و دانه های ریز و درشت تشکیل شده است که به واسطه حالت شن شده و انعطاف پذیری و حالت اسفنجی یونولیت ، سبب شده است تا بین بگ بسیار نرم و فرم پذیر باشد . این محتوا وزن سبکی داشته و همین مسئله نیز سبب شده است تا بین بگ مخملی خزدار تنها 6 کیلوگرم وزن داشته باشد .

خدمات پس از فروش بین بگ مخملی خزدار 

فروشگاه تهران اینتکس بزرگترین نمایندگی فروش بین بگ و مبل های شنی ایرانی و خارجی است که می توانید متنوع ترین و زیبا ترین محصولات را با کیفیت بسیار بالا و همچنین ضمانت چند ساله و خدمات پس از فروش خریداری کنید . بین بگ مخملی فوق نیز شامل خدمات پس از فروشی همچون تعمیرات و تعویض لایه های مختلف می باشد که حتی می توانید برای شارژ مجدد نیز بین بگ خود را برای فروشگاه ارسال کنید . شما حتی می توانید پوسته جدیدی را برای بین بگ خود در نظر بگیرید .

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...