بین بگ یک نفره بزرگسال

bestway 43798

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره بزرگسال

بین بگ یک نفره بزرگسال یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که در طرح و رنگ بندی متنوع در فروشگاه تهران اینتکس با کمترین قیمت عرضه می گردد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به شکمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و به شکل دلخواه فرم دهید . رویه این محصول از جنس پارچه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همنی جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . بین بگ یک نفره بزرگسال دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول دارای رنگ بندی و طرح های زیبا می باشد و برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل ومحل کار استفاده کنید و همچنین با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . رویه این بین بگ ضد تعریق می باشد و در صورت استفاده طولانی مدت از این محصول عرق نخواهد کرد . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید بین بگ یک نفره بزرگسال از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی بین بگ یک نفره بزرگسال

شاید شما هم جزو افرادی باشید که با توجه به نوع ساختار بین بگ ها قصد خرید این دسته از محصولات را داشته باشید. در همین راستا یکی از محصولاتی که به تازگی تولید شده و در بدو ورود به بازار توانسته نیاز مشتریان را هم به بهترین شکل ممکن پاسخگو باشد ، بین بگ یک نفره بزرگسال می باشد. این محصول هم از نظر نوع طراحی و ساختار و هم از نظر کیفیت و کارایی توانسته به بهترین شکل ممکن نیاز های مشتریان خود را برآورده سازد. در همین راستا و با توجه به این نکته باید عنوان کنیم که این مطلب را به صورت اختصاصی به بررسی ویژگی های اساسی این محصول اختصاص داده ایم و سعی داریم تا قبل از خرید شما این محصول و نکات مثبت و منفی آن را برای شما بازگو کنیم پس با ما همراه باشید...

شیوه طراحی و نوع ساختار محصول

شاید به جرات بتوان عنوان کرد که بین بگ یک نفره بزرگسال یکی از محصولات خلاقانه ای است که طی این سال ها روانه بازار شده است. با توجه به نوع طراحی صورت گرفته در این محصول قطعا شما می توانید به بهترین شکل ممکن دست به انتخاب و خرید این محصول بزنید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این بین بگ دارای چند بخش مهیج و جذاب می باشد که در این بخش قطعا به تمامی این موارد به صورت کامل اشاره خواهیم کرد.

در بخش نخست باید عنوان کنیم که بخش تکیه گاه این محصول به گونه ای طراحی شده است که شما یک فضای گرد و نسبتا بزرگ را در اختیار خواهید داشت که قادر خواهید بود به بهترین شکل ممکن پس از نشستن بر روی این محصول به این ناحیه تکیه داده و به استراحت بپردازید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این تکیه گاه فوق العاده نرم و راحت می باشد و قطعا در استفاده های طولانی مدت نیز باعث عدم خسته شدن شما می شود. نکته بعدی در خصوص این محصول به بحث نشیمنگاه این بین بگ تعلق می گیرد. شما می توانید مشاهده کنید این قسمت نسبت به تکیه گاه اصلی این محصول پایین تر است و همین امر باعث شده تا شما پس از نشستن بر روی این قسمت بتوانید به ساده ترین شکل ممکن به بخش تکیه گاه این محصول تکیه داده و از نظر آرگونومیک یک محصول ایده آل را در اختیار داشته باشید.

هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که نوع دوخت این محصول به صورت کاملا حرفه ای پیاده سازی شده است و این امر باعث شده تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن یک محصول خوش ساخت را مشاهده کنید که از نظر تولید و دوخت هم هیچ گونه عیب و ایرادی ندارد. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که رنگ این محصول به صورت یکدست آبی می باشد که این رنگ آبی جذابیت های خاص خود را هم داراست. هم چنین این ویژگی باعث شده است تا شما بتوانید از این محصول در داخل محیط کار ، منزل و یا هر فضای دیگری استفاده نمایید.

شیوه و کاربرد های استفاده و مراقبت از محصول

در کنار موارد عنوان شده در بخش قبلی باید به این مسئله اشاره کنیم که این محصول برای استفاده دارای کاربرد های مختلفی می باشد. این عوامل باعث شده تا شما با در اختیار داشتن یک محصول عالی و ایده آل بتوانید از تمام مزایای این محصول نهایت استفاده را ببرید. در واقع از مهم ترین کاربرد های این محصول می توان به راحتی برای نشستن و انجام بازی های رایانه ای اشاره کرد. هم چنین شما می توانید از این محصول برای نشستن و مطالعه کردن در طول روز نیز به راحتی استفاده کنید. قطعا این ویژگی ها باعث می شود تا شما به بهترین شکل ممکن بتوانید یک بین بگ کامل را در اختیار داشته باشید.

هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این محصول را باید در مقابل یک سری موارد به بهترین شکل ممکن دور نگه دارید. در همین رابطه باید عنوان کنیم که هرگونه وسایل نوک تیز را باید از کنار این بین بگ دور نگه دارید. این عامل باعث می شود تا شما بتوانید صحیح و سالم و بدون آسیب دیدن رویه اصلی این محصول از امکانات این کالا استفاده کنید. هم چنین شما بایستی به صورت ایده آل و استاندارد از امکانات این محصول استفاده نمایید و با انجام صحیح این کار سعی کنید تا سالیان سال این محصول را در اختیار داشته باشید. در کنار این نکات شما قادر خواهید بود به ساده ترین شکل ممکن در زمان هایی که این محصول کثیف می شود آن را با استفاده از یک دستمال خیس و یا حتی با شامپو فرش به صورت ساده پاکیزه کنید.

ابعاد ، ظرفیت ، وزن و ضمانت محصول

در این بخش نیز سعی داریم تا شما را با ویژگی های ابعاد این محصول بیشتر آشنا کنیم. اگر شما قصد خرید این محصول را دارید پیشنهاد می کنیم تا به این مسئله هم دقت کنید و با در نظر گرفتن این نکته خرید خود را با در نظر گرفتن قد و وزن خود و محیط قرار گیری این محصول انجام دهید. در همین راستا باید عنوان کنیم که از نظر طول و عرض این بین بگ دارای ابعاد یکسان 90 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول تا بخش نشیمنگاه 50 سانتی متر و تا بالا ترین بخش این محصول 110 سانتی متر می باشد که این نکته نیز از دیگر خصوصیات ابعادی این محصول به شمار می رود.

هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که وزن این محصول تنها 5 کیلو گرم است که این نکته باعث حمل و نقل ساده تر و جا به جایی آسان این بین بگ شده است. علاوه بر این ها فروشگاه تهران اینتکس پس از فروش این محصول به شما تمامی خدمات پس از فروش را هم به بهترین شکل ممکن در اختیار شما قرار می دهد. در واقع در صورت آسیب دیدن رویه و حتی محتویات داخلی این محصول شما قادر خواهید بود تا به راحتی این موارد را از فروشگاه خریداری نموده و اقدام به ترمیم محصول نمایید. هم چنین این بین بگ با ضمانت 2 ساله فروشگاه اینتکس به دست شما خواهد رسید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
قابل شست و شو
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...