بین بگ یک نفره مخملی طرح توپ اینتکس

MBL-048

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره مخملی طرح توپ اینتکس

بین بگ یک نفره مخملی طرح توپ اینتکس از سری بین بگ های فانتزی می باشد که از طرفداران بیشماری برخوردار است . این بین بگ زیبا دارای بدنه ای از جنس پارچه مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار می باشد . وزن این محصول برابر با 7 کیلو گرم می باشد که برای مبل های شنی و بین بگ معقول است و به راحتی قبل جا به جایی است .

ساختار داخلی این محصول از جنس یونولیت یا همان فوم خُرد شده می باشد که از استحکام بالایی در برابر فشار برخوردار است و قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 110 کیلو گرم را دارد . لازم به ذکر است که کلیه ساختار داخلی این بین بگ توسط زیپی که در بخش زیرین این محصول تعبیه شده است قابل تعویض و یا کم و زیاد شدن می باشد . این ویژگی به شما کمک خواهد کرد تا در صورت نیز بتوانید مبل شنی خود را حتی تعمیر کنید و رویه های دیگری را برای بین بگ خود در نظر بگیرید .

همچینن به همراه این محصول ضمانت دو ساله و خدمات پس از فروش نیز به مشتریان گرامی نمایندگی اینتکس ارائه می شود که خیال شما را بعد از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . بین بگ یک نفره مخملی طرح توپ اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

خرید بین بگ به صورت سفارشی

فروشگاه تهران اینتکس بزرگترین فروشگاه بین بگ و انواع مبل های شنی ایرانی و خارجی در ایران می باشد که به عنوان بزرگترین مرجع می توانید انواع مبل های شنی را در طرح ها و رنگبندی های مختلف مشاهده و آن ها را با ضمانت خریداری کنید . همچنین فروشگاه اینتکس برای مشتریان خود امکان خرید بین بگ و مبل های شنی را به صورت سفارشی فراهم کرده است تا مشتریان گرامی بتوانند بین بگ خود را در ابعاد دلخواه و با رنگ مورد نظر خود سفارش دهند .

انواع پارچه بین بگ

بین بگ ها از نظر جنس نیز متنوع هستند و پارچه هایی که برای ساخت آن ها استفاده می شود بسیار متنوع است ، از این رو بهتر است انواع پارچه بین بگ را بشناسید و در هنگام خرید بین بگ به جنس محصولات دقت داشته باشید چرا که هر پارچه ویژگی های خاص خود را داشته و نگهداری آن ها متفاوت خواهد بود . این بین بگ از پارچه مخملی ساخته شده است و در این راستا توضیحات کاملی در بخش نقد و بررسی آورده شده شده است که می توانید آن را مطالعه کنید ، اما علاوه بر پارچه های مخملی از پارچه های دیگری چون پارچه های جیر ، خزدار ، چرم ، کتان ، پلی استر ، فوم ، پلی استایرن ، جین یا لی نیز استفاده می شود .

به عنوان مثال بین بگ های مخملی قابل استفاده در خانه و فضاهای باز می باشد ، اما بین بگ های چرمی بیشتر برای استفاده در خانه یا محل کار مناسب می باشد و اغلب از آن در فضاهای باز مانند حیاط استفاده نمی شود چرا که نور خورشید می تواند سبب آسیب دیدن به چرم شود . اگر در شهر های شمالی و یا جنوبی زندگی می کنید و قصد دارید از بین بگ خود در حیاط و آلاچیق های حیاط استفاده کنید توصیه می کنیم بین بگ هایی را انتخاب کنید که از بدنه پلی استر یا پلی استایرن ساخته شده اند استفاده کنید چرا که این اجناس ضد آب هستند و رطوبت هوا موجب آسیب دیدن محصول نخواهد شد .

شارژ بین بگ

بین بگ ها همانطور که از جدول مشخصات و در بخش نقد و بررسی آورده شده است از محتوای شنی یونولیتی پر شده اند ، یونولیت ها خاصیت اسفنجی و انعطاف پذیر بسیار خوبی را دارند ، این محتوا ممکن است در دراز مدت و بر اثر فشار فشرده شوند ، این فشردگی در مبل می تواند موجب افت آن شود ، بنابراین ارتفاع مبل کم شده و حتی ممکن است محصول سفت و شده و شناوری کمتری داشته باشد ، به همین دلیل نیاز است تا محصول را شارژ کنید . برای شارژ کردن نیاز است که این محتوای یونولیتی را تهیه کنید .

فروشگاه اینتکس این محتوا را عرضه کرده است و به راحتی می توانید یونولیت های ریز شده را از فروشگاه سفارش دهید . برای شارژ کردن ابتدا رویه را از آستری جدا کرده و خارج کنید . سپس زیپ آستری را نیز باز کنید تا به محتوای شنی داخل مبل دسترسی پیدا کنید ، پس از آن دهانه کیسه یونولیت را داخل آستری کرده و سپس اقدام به تخلیه یونولیت کنید . توجه داشته باشید که در هنگام ریختن محتوای شنی به بیرون نریزد چرا که جمع کردن آن به واسطه الکتریسیته های ساکن بر روی جنس می تواند موجب چسبندگی یونولیت بر روی بدن و لباس شود . 

شما می توانید حتی تمامی محتوا را تعویض کنید ، برای اینکار محتوای قبل را به طور کامل تخلیه کرده و محتوای جدید را جایگزین کنید . شما می توانید جهت شارژ بین بگ ، مبل خود را برای فروشگاه ارسال کنید و بین بگ خود را شارژ کنید و یا به طور کلی محتوای آن را تعویض کنید تا مبل به مانند روز اول انعطاف پذیر و نرم شود .

نقد و بررسی بین بگ یک نفره مخملی طرح توپ اینتکس

بین بگ یک نفره مخملی طرح توپ اینتکس از نمونه بین بگ های یک نفره گرد با قطر 80 سانتی متر می باشد که می توانید از آن برای نشستن و استراحت کردن استفاده کنید . بین بگ ها به واسطه سطوح بسیار نرم و انعطاف پذیری که دارند به خوبی می توانند فرم بدن را به خود گرفته و نشیمنگاه عالی و ایده آل را برای نشستن های طولانی به جهت استراحت ، تماشای تلویزیون ، بازی های رایانه ای و کنسول های بازی و ... بپردازید . شکل فانتزی بسیاری از مبل بین بگ ها باعث شده است تا محبوبیت این محصولات بسیار زیاد شود و بسیاری از مشتریان حتی به دلیل طرح زیبا و خاص این بین بگ ها را خریداری کنند .

طراحی و تولید بین بگ

بین بگ های توپی یکی از پر فروش ترین بین بگ های موجود در بازار هستند که به واسطه طراحی گرد و بدنه تکه تکه ، که این محصولات را به مانند توپ های فوتبال چهل تکه کرده است . این مدل بین بگ ها در ابعاد مختلفی ساخته شده اند که می توانید آن ها را برای کودکان و بزرگسالان خریداری کنید . ابعاد بزرگ این بین بگ استفاده از آن را برای بزرگسالان نیز فراهم کرده است و می تواند فضای خوب و کافی را برای استراحت کردن آنان فراهم کند . البته این مبل می تواند وزن بزرگسالان را نیز تحمل کند . 

بین بگ توپی فوق علاوه بر رویه ، یک لایه داخلی نیز به عنوان آستری دارد که می تواند محتوای شنی خرد را در داخل خود نگه دارد . به علاوه آستری می تواند دوام بین بگ را نیز افزایش دهد تا محصول بتواند وزن های بیشتری را تحمل کند و در برابر ضربه و فشار مقاوم باشد . با وجود آستری شما می توانید رویه را از محتوای شنی جدا کرده و آن را بشویید . برای اینکار تنها کافیست تا زیپ رویه که در قسمت زیر بین بگ قرار گرفته است را باز کرده و آن را جدا کنید .

جنس بین بگ 

همانطور که از نام این محصول مشخص است ، جنس رویه یا پوسته آن از پارچه مخملی می باشد . پارچه های مخملی یکی از محبوب ترین پارچه هایی است که بیشتر تولید کنندگان بین بگ های ایرانی و خارجی از آن برای ساخت محصولات خود استفاده می کنند چرا که این جنس بسیار نرم و لطیف بوده و استفاده از آن در این محصولات می تواند سبب لطافت خاص و بی نظیر بین بگ شود ، همچنین این پارچه ظاهری بسیار شیک و زیبا دارد که می تواند زیبایی خاصی را نیز به اتاق خواب و حتی دفتر کار شما بدهد .

این محصولات زیبا نه تنها برای خانه بلکه در محل کار ، مغازه ، دفتر ، بوتیک ها ، آتلیه های عکاسی و ... نیز کاربرد داشته و می توانید از آن ها استفاده نمایید . در داخل بین بگ یک نفره مخملی طرح توپ اینتکس از محتوای شنی یونولیتی استفاده شده است . یونولیت ها خاصیت اسفنجی بسیار خوبی داشته و استفاده از آن ها می تواند سبب انعطاف بسیار خوب مبل شنی و همچنین خاصیت فنری و ارتجاعی به بین بگ ببخشد .

یونولیت های استفاده شده در این مبل به صورت دانه دانه می باشد به همین دلیل است که به آن محتوای شنی می گویند . حالت خرد شده یونولیت موجب شناوری محتوا در مبل شده که باعث فرم پذیری بین بگ شده است ، بنابراین شما می توانید بین بگ خود را حتی تغییر فرم داده و آن را برعکس کنید و در هر طرف آن بنشینید . مدل های دیگر این محصولات ممکن است از پارچه های دیگری ساخته شده باشند و یا درون آن از محتوای شنی دیگری استفاده شود ، بنابراین باید در هنگام خرید بین بگ به جنس محصول توجه داشته باشید .

سخن پایانی

با توجه به دوام بسیار عالی مبل های شنی نیاز است تا به درستی از آن ها استفاده و نگهداری کنید و به نکات مهم نگهداری و استفاده این محصولات اهمیت دهید چرا که در غیر اینصورت می توان آسیب دیدگی هایی چون پارگی بدنه را در این محصولات مشاهده کرد . اما با این وجود ، بین بگ ها محصولاتی تعمیر شدنی هستند که می توانید به سهولت آن را تعمیر کنید . شما می توانید بدنه پارچه ای این محصولات را تعمیر کرده و حتی نسبت به تعویض بخش هایی از مبل بین بگ خود کنید . جهت تعمیر شما می توانید بین بگ خود را برای فروشگاه اینتکس ارسال کنید .

قطر 80 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
پارچه رویه قابل تعویض
رنگ بدنه طرح دار
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 110 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...