بین بگ یک نفره مخمل بزرگسال اینتکس

MBL-040

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره مخمل بزرگسال اینتکس

بین بگ یک نفره مخمل بزرگسال اینتکس از سری بین بگ های پر طرفدار و با کیفیت می باشد که در همان ابتدای ورود به بازارهای جهانی با استقبال های گسترده ای به دلیل ظاهر زیبایی که دارد روب به رو شده است . این بین بگ مطابق با اسانداردهای جهانی می باشد و بهترین حالت را برای بدن فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . جنس پارچه استفاده شده در ساخت رویه این بین بگ از مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالابرخورار می باشد و همچنین کاملا قبل شستشو است . این بین بگ در بخش زیرین خود دارای یک عدد زیپ می باشد که توسط آن و به راحتی در صورت لزوم می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی نمایید . در بخش داخلی این بین بگ از فوم یا همان یونولیت مخصوص ساخت مبل شنی و هپی چیر استفاده شده است که دارای نرمی و انعطاف پذیری بالا در کنار استحکام ایده آل می باشد . قابلیت تحمل وزن این بین بگ 120 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد و به راحتی می تواند وزن یک نفر بزرگسال را مهار نماید . بین بگ یک نفره مخمل بزرگسال اینتکس در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی بین بگ یک نفره مخمل بزرگسال اینتکس

بین بگ یک نفره مخمل بزرگسال اینتکس

بین بگ یک نفره مخمل بزرگسال اینتکس از سری محصولات پر طرفدار و شکیل شرکت نامدار و اصلیل intex بوده که از جهت های بسیاری ارزش خرید بالایی دارد. این بین بگ زمانی که روانه بازار شد و به تولید انبوه رسید به شدت طرفدار های زیادی را جذب خود کرده و خریداران و فروشندگان از این محصول راضی بوده اند. ما در این مقاله قصد داریم به مزایا و معایب این کالا اشاره کنیم و با نگاهی ریز بینانه به نقد و بررسی این محصول بپردازیم، با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

افراد زیادی هستند که شاید اولین ملاک خود برای خرید یک محصول طراحی ، شکل و مدل آن می باشد و در مراحل بعدی به جنس و یا کارکرد آن محصول می پردازند. شاید شما هم از آن افراد هستید و دوست دارید که در قدم اول با وسایلی که میخرید خانه زیبا و چشم نواز را برای خود و خاتواده خود به ارمغان بیاورید. همانطور که در عکس می بینید این محصول به شکل گرد بوده و به راحتی میتوان روی آن نشسته و ساعت ها به تماشای سریال مورد علاقه خود بنشینید بدون اینکه خستگی از هر ناحیه کمر و یا گردن را احساس کنید زیرا این بین بگ بسیار دقیق و با استاندارد های جهانی ساخته شده است و رنگی بشدت زیبا و شکیل سبز را داراست.

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از مخمل بوده و بسیار مقاوم می باشد. اگر به هر دلیلی این بین بگ مقابل صدمات احتمالی قرار گرفت هیچ نگران نباشید زیرا این کالا بشدت با کیفیت و دارای مقاومت بالایی می باشد. همچنین داخل این مخصول پر از فیبر یا یونولیت بوده که بسیار نرم و عین حال قابلیت انعطاف را دارد به طوری که زمانی بر روی آن نشسته یونولیت ها فرو رفته و با بلند شدن دوباره به حالت قبلی خودش بر می گردد.

ابعاد و وزن

این مخصول طولی برابر 110 سانتی متر، عرضی 110 سانتی متر و ارتفاع آن 110 سانتی متر را داراست و تمام این سایز بندی ها بر اساس استاندارد ساخته شده. قابل ذکر است که این محصول وزنی بالغ بر 120 کیلوگرم را تحمل می کند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این بین بگ به هیچ راه اندازی خاصی ندارد و شما می توانید به راحتی آن را در هر مکان از خانه خود گذاشته و لذت ببرید. قابل ذکر می باشد که برای اینکه این محصول شکل اصل خودش را بیابد کافیست چند بار روی آن بنشینید تا فیبر ها جای خود را پیدا کنند و بین بگ به حالت اصلی خودش بر گردد.

جمع بندی

بین بگ یک نفره بزرگسال مخمل اینتکس یک محصول زیبا و شکیل است که جنس بدنه اش از مخمل می باشد و کیفیت بالایی دارد. این محصول که به رنگ سبز طراحی و تولید شده یک نفره است و 120 کیلوگرم وزن را تحمل می کند. اگر می خواهید یک بین بگ فوق العاده را بخرید ما به شما این محصول را پیشنهاد می کنیم و به راحتی می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش داده و آن را در سریع ترین زمان درب منزل دریافت کنید.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
رنگ بدنه سبز
جنس بدنه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 120 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...