بین بگ pear با ارتفاع کوتاه

binbag 17368

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ pear با ارتفاع کوتاه

بین بگ گلابی با ارتفاع کم محصولی مناسب برای استفاده های طولانی مدت می باشد که دارای بدنه ای از جنس پارچه ترک نانو می باشد که به صورت کاملا آبگریز می باشد و همچنین ضد حریق می باشد . رویه این مبل شنی به گونه ای طراحی شده است که در صورت برخورد حرارت مستقیم با آن رویه آن آتش نمیگیرد و پس از چندین ثانیه برخورد حرارت تنها کمی جمع می شود . این نکته یکی از ویژگی های بسیار مثبت این محصول به شمار می آید . مواد داخلی استفاده شده در این بین بگ از پلی استایرن درجه یک می باشد که در استفاده های طولانی مدت دچار افت نخواهد شد و این بین بگ ها همانند هپی چیر نیاز به شارژ دوباره نداشته و نیاز به نگرانی درباره افت ارتفاع این محصول نیست . 

نقد و بررسی بین بگ pear با ارتفاع کوتاه

بین بگ pear با ارتفاع کوتاه از سری محصولاتی است که دلیل اصلی فروش بالا و انتخاب این محصول توسط مشتریان ، ابعاد کوچک و هم چنین ساختار شکل گیری جذاب این محصول می باشد. در واقع شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که به راحتی هر چه تمام تر از این محصول در هر فضا و مکانی استفاده نموده و از داشتن این بین بگ در منزل و یا محل کار خود لذت ببرید. با توجه به این نکات حال در این بخش پیشنهاد می کنیم که ادامه این مطلب را تا انتها دنبال کنید تا به ویژگی های اصلی این محصول و هم چنین نکات مهم در خصوص این کالا پی ببرید.....

شیوه و ساختار طراحی محصول

این محصول از نظر نوع طراحی قطعا یک کالای خاص و در عین حال جذاب برای خیلی از افراد به شمار می رود. شاید یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شده تا این محصول توسط مشتریان چه در سنین بزرگسال و چه در سنین کودکان محبوب شود ، بحث نوع طراحی و ساختار این محصول باشد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این بین بگ دارای یک ابعاد بسیار کوچک است که به سادگی این ویژگی را در اختیار خواهید داشت که از آن در هر شرایطی استفاده نمایید. در همین رابطه باید عنوان کنیم که ساختار اصلی این بین بگ بیشتر شبیه به گلابی می باشد و به صورت تو پر و ضخیم طراحی گردیده است.

در واقع شما می توانید مشاهده کنید که یک محصول کوچک با یک ساختار شیک و با عرض نسبتا زیاد در اختیار شما قرار گرفته است. هم چنین در بخش بالایی این محصول یک عدد اهرم و دستگیره برای جا به جایی ساده تر این بین بگ فراهم شده است که شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن در هر زمان که نیاز داشتید این کالا را جا به جا نموده و از این محصول مجدد در فضا و مکان جدید استفاده نمایید. نکته دیگر در خصوص این محصول به رنگ آن تعلق می گیرد. شما می توانید مشاهده کنید که بدنه اصلی این محصول دارای رنگ یکدست قرمز رنگ می باشد که این عامل باعث شده تا شما یک محصول زیبا و جذاب را مشاهده کنید.

هم چنین تکیه گاه کوچک این محصول در کنار نشیمنگاه نسبتا کوچکتر این بین بگ نیز از دیگر مواردی است که سبب می شود تا از این محصول کودکان هم بتوانند استفاده کنند و در واقع استفاده کننده اصلی از این محصول نیز همین سنین باشند. دیگر ویژگی های کیفیتی این محصول را هم در ادامه به صورت کامل برای شما شرح خواهیم داد.

کیفیت و جنس محصول

یکی از مهم ترین و شاید اصلی ترین دلایلی که باعث می شود تا افراد مختلف تحریک به خرید این محصول شوند بحث کیفیت رویه و جنس بدنه این محصول می باشد. شما می توانید مشاهده نمایید که رویه اصلی این محصول از نوع پارچه ترک نانو شکل گرفته است که در میان مبل های شنی ، بین بگ و هپی چیر ها این محصول از این حیث بی رقیب خواهد بود. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که محتویات داخلی این محصول از نوع پلی استایرن شکل گرفته است که فوق العاده نرم و راحت خواهد بود.

اگر از این موارد عبور کنیم باید به این مسئله اشاره کرد که با توجه به این جنس رویه ، بین بگ pear با ارتفاع کوتاه به صورت آبگریز طراحی و تولید شده است. این بدین معناست که این محصول به هیچ عنوان خیس نمی شود و رویه اصلی این بین بگ به صورت ضد آب طراحی و تولید شده است که از مزایای مهم این محصول به شمار خواهد رفت. علاوه بر این ها باید به این مسئله اشاره کنیم که رویه اصلی این محصول دارای آستری است که قابلیت جدا شدن را دارا می باشد و شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که به ساده ترین شکل ممکن این آستر را جدا کرده و اقدام به شست و شوی این محصول کنید.

در کنار این موارد نیز باید به این مسئله اشاره کنیم که بین بگ pear با ارتفاع کوتاه هم اکنون از طریق سایت اینتکس و نمایندگی مرکزی عرضه کننده محصولات این برند در ایران با کمترین قیمت ممکن قابل خرید می باشد که می توانید هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری این محصول را سفارش داده و در سریع ترین زمان ممکن ان را دریافت کنید.

قطر 100 سانتی متر
ارتفاع 125 سانتی متر
وزن 5 کیلوگرم
جنس رویه پارچه ترک نانو
جنس بخش کناری پارچه ترک نانو 
مواد داخلی مبل پلی استایرن
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاانعطاف پذیری بالا
بدنه ضد آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...