تشک بادی با توپ طرح ماشین مناسب کودک

intex 48665

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی با توپ طرح ماشین مناسب کودک

تشک بادی طرح ماشین با طرح مستطیلی بزرگ محصولی ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم که برای کودکان مشتاق به بازی های توپی و آبی طراحی شده است. محصولی که می توان از آن به عنوان استخر بادی آبی و یا توپی استفاده کرد. این کالا در واقع از کف بادی بهره برده به همین دلیل فرزند شما هنگام استفاده از آن نهایت لذت را خواهد برد.

تشک بادی کودک با طرح ماشین بادی فوق العاده نرم و راحت به همراه مقاومت مثال زدنی که می تواند یکی از بهترین وسیله های سرگرمی و اسباب بازی بادی کودکتان باشد. طراحی ماشین گونه آن کودکان را به خود علاقه مند می کند به علاوه اینکه استفاده از رنگ های قرمز و آبی و زرد به آن زیبایی خاصی می دهد. با پمپ دستی رایگان ، با طراحی بسیار جذاب برای کودکان ، قابل استفاده برای سنین 1 تا 12 سال ، با رنگبندی شاد.

تشک بادی با توپ طرح ماشین مناسب کودک

تشک بادی طرح ماشین محصولی شیک و کودک پسند برای سنین کودکان و حتی خردسالان بوده که از چند کاربرد در خود بهره می برد. این کالا علاوه بر قابلیت استفاده به عنوان تشک خواب می توان از آن به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد. طراحی و کیفیت خوب بدنه و همچنین رنگ بندی شاد در آن به مزیت های این کالا افزوده است. تشکی که از ابعاد بسیار مناسبی برخوردار بوده تا محل کافی برای استفاده چند نفر را فراهم سازد. محصولی تفریحی که می تواند گزینه مناسبی برای فرزندان شما باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی کامل آن بپردازیم...

طراحی و ساخت

طراحی بدنه این محصول به شکل ماشین مسابقه ای بوده که در هر طرف آن دو چرخ بادی سرخود طراحی شده است تا به زیبایی های بدنه این محصول بیافزاید. این تشک دارای کف بادی با رویه مواج بوده تا هنگام نشستن یا دراز کشیدن روی آن بسیار راحت و لذت بخش باشد. گود بودن قسمت داخل بدنه این محصول نیز باعث شده تا قابلیت استفاده از این تشک به عنوان استخر توپ فراهم شود. علاوه بر این دیواره های بلند این تشک محلی مناسب و راحت را برای خواب خردسالان و نوزادان فراهم خواهد کرد. رنگ های استفاده در این بدنه بسیار شاد و جذاب بوده که می تواند در روحیه فرزندان شما تاثیر گذار باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای کالا از نوع PVC دو لایه و ضخیم بوده که در تمام قسمت های بدنه از این نوع جنس بدنه استفاده شده است. بدنه ای که در صورت برخورد آب به آن و همچنین برخورد نور و حرارت آفتاب به آن هیچگونه آسیبی نخواهد دید. ویژگی دیگر این جنس بدنه داشتن انعطاف بالا بوده که در نهایت سبب می شود تا به راحتی آن را جمع و راه اندازی کرده در هر محلی جای داد. بر خلاف ظاهر بدنه این تشک که شبیه به تشک های جامپینگ بوده، از قابلیت پرش بهره نبرده و در صورتی این کار روی این محصول انجام شود به درز های آن آسیب وارد خواهد کرد. گفتنی است که از این تشک طرح دار می توانید حتی به عنوان استخر آب نیز استفاده کنید.

ابعاد، وزن و تحمل وزن

ابعاد این تشک برابر (طول: 183 سانتی متر ، عرض: 130 سانتی متر ، ارتفاع: 56 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده چند نفر می باشد. این ابعاد شامل تمامی قسمت های بدنه شده و در زمان جمع کردن آن حجم بسیار کمتری به خود خواهد گرفت. ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین نقطه بدنه بوده و عمق مفید آن به 25 الی 30 سانتی متر می رسد که عمقی مناسب برای جاری نمودن آب در ون آن خواهد بود. اما تحمل وزن این تشک 136 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی بسیار مناسب می باشد. وزن بسته بندی این کالا 8 کیلوگرم بوده اما وزن خود تشک به مراتب کمتر خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی اینگونه تشک های بادی بسیار آسوده بوده و تنها کافیست پس از پیدا کردن محلی ناسب برای پهن کردن آن با توجه به دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود بگیرد. توجه داشته باشید که بیش از حد بدنه را باد نزنید زیرا به مرور زمان درز های آن آسیب جدی خواهند دید. برای خالی کردن باد بدنه هم می توان به دو صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داد. اما از بهترین راه های مراقبت و نگهداری از این محصول می توان به جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و همچنین خودداری از انجام هرگونه حرکت پرش و جامپینگ روی آن اشاره نمود.

جمع بندی

تشک بادی طرح ماشین کودک همراه با توپ کوچک به عنوان یکی از بهترین وسیله های بازی و سرگرمی کودکان و خردسالان توسط شرکت اینتکس تولید شده و از قیمتی مناسب برخوردار می باشد. این کالا محلی مناسب برای نشستن و حتی خوابیدن فراهم نموده و حتی می توان از آن به عنوان استخر آب و استخر توپ نیز استفاده کرد.

نوعخانگی
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 183 سانتی متر
 عرض 130 سانتی متر
 ارتفاع 56 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی
 وزن 8 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها قابل استفاده به عنوان استخر توپ و آب
 مناسب کودکان
 ساخت شرکت اینتکس
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...