تشک بادی تک نفره طبی اینتکس

intex 64756

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی تک نفره طبی اینتکس

تشک بادی تک نفره طبی اینتکس هم یکی دیگر از تشک هایی است که در سال 2020 میلادی شرکت اینتکس با بهره گیری از به روز ترین فناوری های ممکن این محصول را روانه بازار کرده است. در ابتدا باید به بحث رنگ بندی این محصول اشاره کنیم به گونه ای که این کالا از کنار هم قرار گرفتن رنگ مشکی و سورمه ای طراحی و تولید شده است. رویه اصلی این تشک سورمه ای رنگ بوده و به صورت مواج شکل گرفته است که همین امر باعث شده تا این محصول را یک تشک طبی نامیده و برای تمام افراد حتی بیماران عضلانی هم این محصول پیشنهاد شود.

هم چنین بخش های کناری این تشک بادی نیز یکدست مشکی رنگ بوده و از نوع طرح چرم طراحی و تولید شده است. بر روی این محصول یک عدد دریچه باد نیز تعبیه شده است که باد کردن و راه اندازی این محصول از طریق ان صورت خواهد گرفت. نکته مهم دیگر وزن کم این تشک است که شما با در نظر گرفتن این محصول حتی پس از راه اندازی کامل این تشک می توانید ان را جا به جا نمایید. از این کالا می توانید در داخل اتاق خواب ، محل کار و حتی در سفر و در داخل چادر های مسافرتی استفاده نموده و از داشتن ان لذت ببرید. هم اکنون این محصول قابل خرید از سایت فروشگاه اینتکس در ایران می باشد.

تشک بادی تک نفره طبی اینتکس

تشک بادی تک نفره طبی اینتکس نیز همان طور که به ان در بخش های قبل و خصوصا توضیحات اولیه ان اشاره کردیم محصول جدیدی است که در سال 2020 میلادی به بازار عرضه شده است. این محصول تکرار تولید کالایی مشابه در سال های قبل است که شرکت اینتکس با توجه به موفقیت در فروش این کالا و هم چنین رضایت مشتریان خود سعی در تولید مجدد ان و هم چنین برطرف کردن اسیب های احتمالی ان نموده و سپس ان را با قیمتی عالی مجدد روانه بازار های جهانی کرده است که در این مطلب به تمام این موارد به صورت کامل اشاره خواهیم نمود...

نوع طراحی و ساختار محصول

بحث طراحی و چگونگی شکل گیری این تشک بادی یک مورد مهم در انتخاب و برگزیدن این محصول توسط مشتریان می باشد به گونه ای که شما با در نظر گرفتن این مورد می توانید یک خرید عالی را داشته باشید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول از دو رنگ سورمه ای و مشکی شکل گرفته است. رنگ سورمه ای بخش اصلی رویه و رنگ مشکی تمامی بخش های کناری این تشک را شکل داده اند. این دو رنگ باعث زیبایی هر چه بیشتر این محصول شده اند.

بحث بعدی در خصوص طراحی رویه اصلی این تشک است که به صورت شیاردار و مواج شکل گرفته و همین امر هم باعث شده تا این تشک به یک محصول طبی بدل گردد که در عین حال فوق العاده نرم و راحت بوده و از خواب یکنواخت شما نیز جلوگیری خواهد کرد. مسئله بعدی در خصوص این محصول حک شدن نام شرکت اینتکس در لبه کناری این تشک می باشد که باعث اطمینان خاطر مشتریان بوده و نشان از اصالت این کالا دارد.

هم چنین این شرکت لبه های کناری این تشک را هم به صورت گرد طراحی کرده است که باعث شده تا از اسیب های احتمالی به این محصول جلوگیری کند. هم چنین شما می توانید به سادگی دریچه باد این تشک را هم در بخش پایینی این تشک به صورت واضح مشاهده نمایید که به راحتی هر چه تمام تر می توانید از این طریق این محصول را راه اندازی کرده و از ان استفاده کنید.

وزن کم و بسته بندی کوچک

این تشک یکی از ویژگی های خوبی که دارد قرار گرفتن در داخل یک بسته بندی کوچک است به گونه ای که شما می توانید به راحتی ان را حمل و نقل نموده و در زمان و مکان مناسب از ان استفاده کنید. هم چنین دیگر ویژگی خوبی که این محصول داراست بحث وزن کم ان است که قبل و یا حتی بعد از راه اندازی این تشک بادی شما تنها با یک محصول سبک وزن و با دو کیلو گرم وزن کلی مواجه خواهید بود که قطعا یک ویژگی فوق العاده به شمار رفته و باعث می شود تا شما بتوانید به راحتی از ان در سفر های خود هم استفاده نمایید.

مقاومت و تحمل وزن عالی

این تشک بادی اینتکس در عین سبک وزن بودن یکی از مقاوم ترین محصولاتی است که در این سال ها به بازار عرضه شده است. در تکمیل این جمله باید عنوان کنیم که این محصول دارای تحمل وزن 150کیلوگرمی است که قطعا باعث شده تا شما بتوانید به سادگی از ان استفاده نموده و حتی اگر قصد کادو دادن این محصول را به افراد سنگین وزن دارید ، نگران اسیب دیدن و عدم استفاده افراد از ان نباشید. این ویژگی هم باعث افزایش فروش چشمگیر این محصول شده است.

دارا بودن دفترچه راهنما

در کنار این تشک شما می توانید دفترچه راهنمای این محصول را مشاهده کنید. این دفترچه شامل شیوه صحیح راه اندازی ، نحوه استفاده درست ، شیوه های مراقبت از این محصول و هم چنین راهنمایی های مورد نیاز شما می باشد. هم چنین در بخشی از این دفترچه نیز شما می توانید سوالات رایج را هم مشاهده کرده و در بهترین حالت ممکن از این محصول استفاده کنید.

بهره مندی از برچسب تعمیرات

این تشک دارای برچسب تعمیرات هم به صورت جداگانه در کنار خود می باشد. همین امر نیز باعث شده تا اگر این محصول دچار اسیب شود و شما نیاز به تعمیر ان داشته باشید به راحتی و با استفاده از همین برچسب در مدت زمان کوتاهی اقدام به ترمیم این محصول کنید که از مزایای جانبی این تشک به شمار خواهد رفت.

جمع بندی

تشک بادی تک نفره طبی اینتکس یک محصول کاملا زیبا و عالی است که دارای امکانات فراوانی بوده و با قیمت ارزان از طریق فروشگاه مرکزی اینتکس عرضه شده است که می توانید پس از سفارش در اسرع وقت و با ضمانت اصالت کالا ان را درب منزل تحویل بگیرید.

 نوعخانگی، سفری، روی آب
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...