تشک بادی جیلونگ با عرض 75

jilong 27238-N

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی جیلونگ با عرض 75

تشک بادی یک نفره جیلونگ با عرض 75 سانتی متر یکی دیگر از تشک های بادی این شرکت بوده که ساخته شده از جنس PVC با دو نوع روکش مخمل و طرح چرم می باشد. محصولی که همانند بسیاری از تشک های بادی از ارگونومی یکسانی بهره برده و از نشیمنگاهی مواج بهره می برد. نشیمنگاهی که در کنار داشتن روکش مخمل قابلیت بسیار مهم ضد تعریق بودن را به ارمغان می آورد. اما این تشک بادی پمپ باد سرخود از نوع پدالی داشته که می توان توسط فشار پا این تشک را در مدت زمان کمی راه اندازی کرد. همچنین به دلیل داشتن ابعاد و وزن مناسب قابلیت استفاده در سفر را نیز برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت.

نقد و بررسی تشک بادی جیلونگ با عرض 75

 شرکت جیلونگ از تولیدکنندگان رده اول محصولات بادی می باشد که محصولاتی با کیفیت تولید می کند و طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است . تشک بادی جیلونگ محصولی با کیفت بالا و قیمت مناسب محصولی پرطرفدار است که می توان در همه ی مکان ها از آن استفاده کرد . وزن کم این تشک موجب این می شود که بتوان از تشک حتی در سفر نیز استفاده کرد . 

طراحی و ارگونومی ساخت 

تشک بادی جیلونگ دارای شکل مستطیل بوده و با توجه به اندازه ی آن می توان در همه مکان ها مورد استفاده قرار بگیرد . این تشک جیلونگ یک نفره بوده و دارای تحمل وزن بالا و مناسبی برای یک نفر می باشد . طرح رویه ی این تشک دارای حفره هایی می باشد و این حفره ها از تعریق بدن در هنگام استفاده از تشک جلوگیری می کند . دیواره های نگهدارنده ی داخلی این تشک موجب این می شود که قدرت و استحکام این محصول بالا برود و در هنگام استفاده از آن برای شما مشکلی به وجود نیاید . رنگ سبز این محصول نیز به زیبایی این محصول افزوده است و به یک محصول جذاب تبدیل نموده است . این تشک به گونه ای طراحی شده است که می توان از آن بر روی آب نیز استفاده نمود و مشکلی برای تشک پیش نخواهد آمد . البته باید به این نکته نیز اشاره نمود که استفاده از آن در آبهای عمیق و مواج توصیه نمی شود .

جنس بدنه 

جنس بدنه در تشک های بادی یکی از مهم ترین ویژگی ها محسوب می شود زیرا یک تشک با جنس بدنه ی خوب می تواند برای شما در دراز مدت تشکی همواره مستحکم به ارمغان بیاورد و استفاده از آن برای شما لذت بخش باشد . جنس بدنه ی این تشک های بست وی از پی وی سی سه لایه بوده می باشد . رویه ی این محصول از جنس مخمل ضد تعریق می باشد که در هنگام استفاده از آن بدن شما تعریق نمی کند و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید . جنس کناری این محصول نیز از پی وی سی طرح چرم می باشد که زیبایی خاصی به تشک شما می بخشد . رویه ی مخملی این محصول بسیار مستحکم می باشد اما یقینا در اثر برخورد اشیا تیز به تشک نمی تواند مقاومت زیادی از خود نشان دهد . همچنین با توجه به جنس بدنه و زیره ی این محصول ، می توان از آن در همه ی شرایط جوی استفاده کرد و نگران ایجاد مشکل در تشک نبود . 

ابعاد و تحمل وزن 

تشک بادی جیلونگ دارای اندازه ی مناسب برای استفاده یک نفر می باشد که به کمک اندازه و وزن کم این محصول می توان از آن در هر مکانی استفاده کرد . طول این تشک 191 سانتی متر ، عرض آن 75 سانتی متر و ارتفاع آن 22 سانتی متر می باشد که اندازه ی مناسبی برای استفاده ی یک نفر می باشد . مقاومت و تحمل وزن این تشک 120 کیلوگرم می باشد که مقاومت مناسبی برای استفاده ی یک نفر می باشد . همچنین با کم کردن باد این تشک می توان تحمل وزن را کمی افزایش داد و از آن استفاده کرد . البته باید به این نکته نیز توجه داشت در صورت وارد کردن وزن و فشار زیاد بر روی این محصول ممکن است باعث آسیب رسیدن به تشک بشود .

نحوه راه اندازی و مراقبت

 پس از خارج کردن این تشک از جعبه ی خود می توانید آن را در محلی صاف و مسطح قرار داده و آن را باد کنید و از آن استفاده کنید . میزان باد تشک نیز به اندازه ی دلخواه می باشد که شما می توانید با فشار دادن تشک از میزان باد آن مطلع شوید و نسبت به نیاز خود باد تشک را تنظیم کنید . مراقبت از تشک های بادی نیز یکی از مهم ترین قسمت ها می باشد زیرا محصولات بادی به اشیا نوک تیز حساس می باشند و نباید با آنها برخوردی داشته باشند . البته در صورت بروز مشکل و یا سوراخ شدن تشک می توان به کمک برچسب تعمیرات آن را تعمیر کرد و از آن استفاده نمود . 

جمع بندی 

تشک بادی جیلونگ یک نفره یکی از محصولات با کیفیت این شرکت می باشد که با توجه به قیمت و اندازه ی مناسب آن ، یکی از پرطرفدارترین محصولات این شرکت می باشد . با توجه به توضیحات بالا و مزیت ها و معایب این تشک ، شما می توانید با خیالی راحت محصول خود را انتخاب کنید . شما عزیزان در صورت وجود سوال و یا درخواست راهنمایی درباره ی این محصول و یا هر محصول دیگری ، می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید . 

نوع سفری ، خانگی
 طول 191 سانتي متر
 عرض 75 سانتي متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 تحمل وزن 120 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه طرح دار
 پمپ باد 
 نوع پمپ دستی مجزا
 ساک حمل 
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت جیلونگ
 وزن: 2.2 کیلوگرم
 نشیمنگاه مواج و ضد تعرق
 ابعاد بسته بندی: 10 * 27 * 40 سانتی متر
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...