تشک بادی سبز دو تکه کودک با طول 132

bestway 67452

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی سبز دو تکه کودک با طول 132

تشک بادی سبز دو تکه کودک با طول 132 محصولی سبک و بسیار راحت برای سنین کودکان و خردسالان بوده که دارای ساختار مستطیلی با یک تشک بادی مجزا و قابل استفاده در درون بدنه می باشد. این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده که از کیفیت لازم برای استفاده در فضای باز نیز برخوردار می باشد. این تشک بادی از دیواره های بادی بهره برده که برای جلوگیری از خارج شدن ناگهانی کودکان هنگام خواب از تشک جلوگیری می کند. کالایی که در دو رنگ مختلف تولید شده و امکان استفاده در سفر و چادر های مسافرتی نیز به همراه خواهد داشت. این تشک بادی به دلیل حجم مناسب خود به راحتی توسط کوچکترین پمپ های باد محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود.

نقد و بررسی تشک بادی سبز دو تکه کودک با طول 132

تشک بادی کودک

تشک بادی سبز دو تکه کودک با طول 132 یک محصول جدید و جذاب است که طراحی بسیار جالب توجهی داشته و به همین دلیل است که مورد پسند خانواده ها قرار گرفته است. این محصول مناسب جهت استفاده کودکان بوده و ابعاد استانداردی دارد و می تواند تا 50 کیلو گرم وزن را هم تحمل کند که در ادامه این مطلب به صورت کامل به خصوصیات این محصول پرداخته و ان را بررسی نماییم...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از مواردی که باعث شده تا این محصول به صورت متفاوت با سایر محصولات مشابه به بازار عرضه شود نوع ساخت و طراحی این محصول است. در همین خصوص باید عنوان کرد که این تشک بادی به صورت مستطیلی شکل طراحی و تولید شده است. در همین خصوص باید عنوان کرد که ظاهر اصلی این محصول از دو رنگ سبز و سفید طراحی شده است. لایه زیرین و بخش میانی به سمت پایین این کالا یکدست سفید بوده و بخش رویه اصلی این محصول هم سبز رنگ است. علاوه بر این ها لبه این محصول به صورت توپر و ضخیم و با ارتفاعی بلند تر از سطح اصلی نشیمنگاه این کالا طراحی شده است که کودک در زمان هایی که در داخل این محصول خوابیده است از کناره ها به بیرون پرت نشود. هم چنین سطح رویه این محصول هم به صورت شیاردار و با خطوط موازی طراحی و تولید شده است که بسیار نرم و لطیف بوده و از تعریق کودک شما هم جلوگیری می کند.

جنس بدنه

در ارتباط با جنس بدنه این محصول هم باید عنوان کرد که این محصول دارای رویه ای از جنس PVC مخملی است. هم چنین بخش های کناری این محصول هم از نوع PVC طرح چرم طراحی و تولید شده است. در کنار این موارد باید به کف این تشک هم اشاره نمود که به صورت دو لایه طراحی شده و ضخامت و استقامت بالایی را هم از خود به جای گذاشته است که خانواده ها می توانند به ان اطمینان کنند.

ابعاد و وزن

در خصوص ابعاد این کالا در ابتدا باید گفت که این محصول دارای طول 132 سانتی متر و هم چنین عرض 76 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها این محصول ارتفاعی بالغ بر 20 سانتی متر دارد که یک عدد استاندارد و نرمال است. هم چنین این کالا می تواند تا 50 کیلو گرم وزن را هم به راحتی بر روی خود تحمل کند. وزن خود این تشک هم تنها 1.5 کیلو گرم است که مقدار مناسبی بوده و جا به جایی این کالا را راحت کرده است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در خصوص نحوه راه اندازی این کالا باید عنوان کرد که پس از خرید این محصول باید در کنار ان یک عدد پمپ باد هم به صورت جداگانه تهیه کنید تا بتوانید به سادگی این محصول را باد کرده و استفاده کنید. در همین خصوص باید عنوان کرد که پس از خارج کردن این کالا از داخل بسته بندی ان را بر روی زمین قرار داده و سپس به راحتی دریچه باد موجود بر روی این محصول را پیدا کنید. پس از ان به راحتی و در مدت زمان بسیار کوتاهی این محصول را با استفاده از همین پمپ باد ، باد کنید. نکته مهم در این خصوص این است که بیش از اندازه این کالا را باد نکنید تا از تحمل وزن ان کاسته نشود. هم چنین پس از باد کردن دریچه باد را هم ببندید تا این محصول باد داخلی اش تخلیه نشود. در کنار این موارد باید به نحوه مراقبت از این محصول هم اشاره کرد که این کالا را می توانید به سادگی در وهله اول از کنار وسایل نوک تیز دور کرده و سپس از پریدن و جامپینگ هم بر روی این محصول خودداری نمایید.

جمع بندی

تشک بادی سبز دو تکه کودک با طول 132 یک محصول با دوام و جذاب ساخت شرکت بست وی است که دارای سطح موازی بوده و رویه ای ضد تعریق دارد. هم چنین این محصول در رنگ بندی شاد و جذابی به بازار عرضه شده است که می توانید رنگ دلخواه را انتخاب کنید. در کنار این موارد باید گفت که این محصول دارای یک عدد تشک بادی مجزا هم می باشد که از خصوصیات این کالا به شمار می رود. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 50 کیلو گرم
 طول 132 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپندارد
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 دارای سطح موازی
 رویه ضد تعریق
 دارای رنگبندی
 دارای یک تشک مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...