تشک بادی صورتی دو تکه کودک با طول 132

bestway 67452

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی صورتی دو تکه کودک با طول 132

تشک بادی صورتی دو تکه کودک با طول 132 از جدید ترین تشک های بادی تولید شده برای سنین کودکان و خردسالان بوده که دارای طراحی بدنه دو تکه می باشد. این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده که از کیفیت قابل قبولی بهره مند می باشد. این بدنه دارای طراحی مواج در سطح رویه خود بوده به همین دلیل باعث عبور بهتر جریان هوا جهت جلوگیری از تعریق بالای مصرف کنندگان خواهد شد. این تشک بادی دیواره های بادی داشته به همین دلیل باعث جلوگیری از خارج شدن ناگهانی کودکان هنگام خواب از تشک خواهد شد. تشک داخلی آن نیز قابلیت راه اندازی مجزا و استفاده جداگانه خواهد داشت. این محصول می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در منزل و حتی در چادر های مسافرتی باشد.

نقد و بررسی تشک بادی صورتی دو تکه کودک با طول 132

تشک بادی کودک  صورتی دو تکه با طول 132 از محصولات تولیدی توسط برند بست وی می باشد که با استقبال مردم مواجه شده است و کاربرد آن برای استفاده ی کودکان و خردسالان می باشد . این محصول از جنس پی وی سی با رویه جیز یا همان مخمل می باشد که از لطافت بسیار بالایی برخوردار است و بدن کودک را به هنگام خواب و  یا استفاده از این محصول اذیت نمی کند . در ادامه این تحلیل محصول قد داریم تا شما را با این تشک بادی بیشتر آشنا کنیم پس در ادامه  این نقد و بررسی همراه ما باشید ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به گونه ای می باشد که بدن کودک شما در بهترین حالت قرار گرفته تا به هنگام استفاده در طولانی مدت دچار احساس  خستگی نشود و هنگام بیدار شدن سرحال باشد ، همچنین رویه این تشک بادی به صورت مواج طراحی شده است تا باعث گردش هوا در بین بدن کودک و تشک شده و از تعریق بدن وی جلوگیری کند که یکی از ویژگی های بسیار خوب و کاربردی این محصول به حساب می آید .لبه های استفاده شده در این تشک بادی به صورت کاملا مهندسی شده طراحی شده است و دارای لبه هایی با کمی ارتفاع می باشد تا از افتادنن کودک شما به روی زمین جلوگیری کند و خیال شما را از این بابت به طور کلی راحت می کند .

جنس بدنه :

جنس بدنه تشک بادی از پی وی سی با رویه طرح جیر یا همان مخمل می باشد که از لطافت بسیار بالایی برخوردار است و در هنگام استفاده ، بدن کودک را دچار خراشیدگی نمی کند همچنین این محصول بسیار مناسب برای استفاده ی کودکانی می باشد که دارای حساسیت هستند و نمی توانند بر روی تشک های معمولی و یا روی زمین بخوابند . جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل از جنس های رایج استفاده شده در تشک های بادی می باشد و دلیل این استفاده ی متداول لطافت و نرمی منحصربفرد آن در برابر کیفیت و مقاومت بالای آن در برابر فشار و ضربه است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد تشک بادی صورتی دو تکه کودک به مشخصات ( طول ، سانتی متر ، عرض : سانتی متر و ارتفاع : سانتی متر ) می باشد که فضای بسیار خوبی را برای استفاده کودک شما فراهم می آورد و می توانید با خیالی راحت خریدی لذت بخش را با فروشگاه اینترنتی اینتکس که نمایندگی برندهای مطرح اینتکس و بست وی در ایران می باشد تجربه کنید . وزن این تشک بادی کودک 1.5 کیلوگرم می باشد که از مهمترین ویژگی های این محصول به حساب می آید و از همین رو می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید . همچنین این تشک بادی قابلیت تحمل وزن تا 50 کیلوگرم را دارد که در دسته بندی محصولات بادی کودک نشان از کیفیت بالای آن دارد .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این محصول توسط پمپ های باد دستی و یا اتوماتیک نیز امکان پذیر است و می  توانید در مدت زمان کمی آن را باد کرده و مورد استفاده قرار دهید . در هنگام باد کردن محصول توجه داشته باشید که آن را به اندازه استاندارد باد کرده و از زیاد باد کرده و یا کم باد کردن آن خودداری نمایید زیرا طول عمر محصولات را کاهش  داده و نمی توانید کارایی لازم را که انتظار دارید از محصول مشاهده کنید . در نکته بعدی باید از جامپینگ و پریدن بر روی محصولات بادی خودداری نمایید زیرا در طولانی مدت باعث آسیب رسیدن به آن ها می شود .

جمع بندی :

 تشک بادی کودک صورتی دو تکه با طول 132 محصول برند بست وی می باشد که با رویه پی وی سی طرح جیر یا همان مخمل از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . شما عزیزان می توانید تشک بادی صورتی دو تکه کودک با طول 132 را با  برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کرده و در  کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 50 کیلو گرم
 طول 132 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپندارد
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 دارای سطح موازی
 رویه ضد تعریق
 دارای رنگبندی
 دارای یک تشک مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...