تشک بادی مسافرتی

intex 68797

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی مسافرتی

تشک بادی یک نفره برزنتی با بالش سرخود که ساخته شده توسط شرکت اینتکس در سال 2014 می باشد. این تشک بادی که بیشتر مخصوص مسافرت و استفاده بر روی آب بوده که از جنس PVC با روکش برزنتی ساخته شده است. ابعاد در نظر گرفته برای آن (طول: 184 سانتی متر، 67 سانتی متر، ارتفاع: 17 سانتی متر) بوده و تا وزن 100 کیلوگرم را تحمل می نماید. از سایر ویژگی های این کالا می توان به بالش بادی سرخود آن اشاره نمود.

تشک بادی مسافرتی یک نفره اینتکس، محصولی فوق العاده و زیبا برای استفاده در هنگام مسافرت و کوهنوردی است که از جنس چرم می باشد. این کالا ابعاد مناسبی داشته که موجب حمل بسیار ساده آن می شود. به علاوه زمانی که باد آن را خالی کرده باشید نیز ابعاد آن کوچکتر از سایر محصولات می شود. با رویه دو لایه ضخیم. همراه با بر چسب تعمیرات.تشک بادی مسافرتی اینتکس با رویه مخملی برای استفاده در تمامی مکانها و طبیعت با قیمت شرکتی یکی از بهترین مدل های تشک های بادی اینتکس در نوع خود میباشد این محصول بادی به همراه خود پمپ باد ندارد و چنانچه برای سفر و مسافرت های خود نیاز به چنین تشک بادی دارید میتوانید در ًسمت پمپ باد یکی از پمپ های مورد نیاز خود را خریداری نمایید اگرچه ما برای این محصول پمپ فندکی برقی را پیشنهاد میکنیم.

نقد و بررسی تشک بادی مسافرتی

تشک بادی در حالت کلی ابزاری برای مسافرت به حساب می آید، اما به دلیل تنوع هایی که تا کنون در این محصولات به وجود آمده است، دسته بندی ها کمی جزئی تر شده و تشک بادی مخصوصی برای کمپینگ و مسافرت از سوی اینتکس معرفی شده است، در حالت کلی تشک های مسافرتی رویه های ضخیم تر و ضخامت و ابعاد کمتری دارند تا بتوان آنها را به سادگی در کوله پشتی قرار داد

البته این بدان معنا نیست که سایر تشک های بادی چنین ویژگی نداشته باشند، بلکه این تشک از ابعاد و وزن کوچکتری هم در حالت عادی و هم در بسته بندی در مقایسه با سایر محصولات این دسته برخوردار است که باعث می شود نگاهی منحصر به فرد نسبت به آن داشته باشیم، البته محصول جدید اینتکس با کد 68797 تنها محصول این دسته بندی به حساب نمی آید و تشک های مسافرتی یا کمپینگ دیگری با ظاهر، کیفیت، ابعاد و قیمت مناسب نیز در فروشگاه اینتکس وجود دارند که هر کدام مشخصه خود را دارند و انتخاب نهایی میان آنها به عهده شماست. در ادامه و با بررسی این محصول فوق العاده از اینتکس با ما همراه باشید تا در صورتی که سوالی در ذهنتان به وجود آمده مرتفع شود.

طراحی

بدون شک از محصولاتی که برای مسافرت مورد استفاده قرار میگیرند انتظار ظاهری چندان زیبا وجود ندارد و بیشتر به کارایی آن توجه می شود تا زیبایی آن، اما در تشک بادی مسافرتی که از سوی اینتکس معرفی و به بازار عرضه شده است هم به جنبه زیبایی آن و هم به کیفیت آن اهمیت داده شده است که در بخش جنس بدنه بیشتر در مورد جنس بدنه توضیح خواهیم داد. ای تشک بادی از محصولات برتر بازار به حساب می آید که به نوعی رقیبی برای تشک بادی اینتکس با کد 68797 می باشد اما باید اعتراف کرد که تشک بادی مسافرتی که در حال مطالعه بررسی آن هستید در بخش ظاهر بسیار زیبا تر بوده و برای بسیاری مشتریان نیز از جذابیت خاصی برخوردار است که درانتخاب آنها تاثیر بسزایی داشته است.

بخش بالایی این تشک مشکی رنگ بوده و سطح مواجی دارد که در ضد تعریق بودن نیز موثر می باشد، اما قسمت زیرین و بخشی از کناره های این تشک رنگ بندی شبیه به نارنجی داشته که در برخی محصولات کمی متفاوت بوده و نمی توان رنگ خاصی را به آن نسبت داد، در برخی بسته بندی ها بخش زیرین بدنه سفید بوده، در برخی میان سفید و نارنجی و در برخی دیگر به صورت کامل نارنجی است. لبه های تشک نیز به روش حرارتی متصل شده و تکه های تیزی در ان مشاهده نمی شود و کاملا نرم است.  توضیحات رنگ بندی کالا در تصویر زیر نمایانگر است. 

ابعاد و وزن

نسبت دادن پسوند مسافرتی به عنوان این تشک بی دلیل نیست، این محصول در کنار برخی از سایر تشک های مسافرتی طول و عرض مناسبی دارد که پس از جمع کردن نیز کوچک تر می شود. به هر حال این تشک محصولی است که برای مسافرت ساخته شده و می بایست تمامی مشخصات یک محصول ایده آل برای خارج از منزل را داشته باشد، در کنار بسیاری از مشخصه های کلیدی شاید ابعاد و وزن مهم ترین بخش از این تشک باشد. طول این کالا 184 سانتی متر و عرض آن 67 سانتر متر بوده و ارتفاع ان نیز 17 سانتی متر می باشد که قسمت بالایی کمی از این عدد به خاطر ایجاد یک بالش سرخود افزایش یافته است. وزن بسته بندی این تشک نیز 3 کیلو گرم بوده که کاملا معقول و برای حمل و نقل مناسب می باشد. 

کیفیت و متریال

جنس تمامی تشک های بادی از PVC می باشد اما میزان و نوع استفاده در انها متفاوت می باشد، این تشک نیز مقاومت بسیار خوبی دارد، قسمت زیرین از PVC چهار لایه سری A اینتکس ساخته شده و لایه بالایی از نوع سه لایه این PVC ساخته شده که هر کدام به خوبی می توانند بر اثر ضربات مقاومت کنند. در حالت کلی می توان کیفیت این کالا را بسیار خوب ارزیابی کرد و برای استفاده های درون مسافرت مناسب دانست. 

روش نصب

برای نصب این محصول در خارج از منزل و با استفاده از پمپ دستی ابتدا محل مطمئنی که هیچ شئ تیزی در آن وجود ندارد انتخاب کنید و تشک را در آن محل پهن کنید، سپس با استفاده از پمپ دستی آن را به آرامی باد کنید، عده بسیاری در مورد میزان باد شدن تشک ها سوالات بسیاری دارند، در حقیقت تشک باید تا حدی که به پایه های درونی آن فشار بیش از حدی وارد نشود باد شود، برای این تست دست خود را کمی بر روی تشک فشار دهید تا اگر کمی نرمی وجود داشت و به اندازه کافی نیز باد شده بود می توانید پمپ را از بدنه جدا کرده و به سرعت دریچه تخلیه هوا را ببندید و از تشک استفاده کنید، آموزش های اضافی در این مورد نیز هم هنگام خرید کالا و هم در سایت تهران اینتکس نمایندگی تشک بادی بادی اینتکس و محصولات بادی اینتکس به شما داده خواهد شد. 

 نوعخانگی، سفری، روی آب
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 184 سانتی متر
 عرض 67 سانتی متر
 ارتفاع 17 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه برزنتی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...