تشک بادی مسافرتی اینتکس

intex 68724

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی مسافرتی اینتکس

تشک بادی مسافرتی برزنتی یک نفره برزنتی محصولی بسیار با کیفیت و مقاوم ساخته شده از جنس PVC با روکش برزنتی که مخصوص مسافرت های طولانی و کوتاه ساخته شده است. این تشک دارای ابعاد (طول: 191 سانتی متر، عرض: 102 سانتی متر، ارتفاع: 23 سانتی متر) بوده و توان مقاومت اوزان تا 180 کیلوگرم را دارد. این کالا قابل استفاده در هر مکانی از جمله زمین های خاکی و یا سنگی بوده و از یک پمپ باد برقی بر روی خود بهره می برند.

تشک بادی مسافرتی یکنفره مناسب برای استفاده در کمپینگ ، زمین خاکی ، چمن زار ، صحرا ، داخل چادر مسافرتی ، منزل ، محل کار و ... ، دارای روکش برزنتی ، محص شرکت اینتکس ، با مقاومت بالا ، جنس بدنه از برزنت با کیفیت بالا ، دارای برچسب تعمیرات

تشک بادی مسافرتی از محصولاتی است که به دلیل کارایی بالاتر به ابعاد و ظاهر آن توجه بسیاری شده است. به جز قسمتی از لبه کناری قطر کوچک تشک سایر که به بخش ورود باد اختصاص داده شده است سایر قسمت ها بسیار صاف و یک دست ساخته شده تا شاهد محصولی زیبا، جذاب و دوست داشتنی باشیم. بر روی آن طراح هایی قرار داده شده که حس متفاوتی از تشک های بادی را به شما منتقل می کند. از سایر ویژگی های این محصول قیمت بسیار مناسب آن در برابر کیفیت آن است.

شرکت اینتکس یکی از تولید کنندگان محصولات بادی می باشد که تشک های بادی نیز ارز محصولات این شرکت می باشد که دارای کیفیت بالا و همچنین زیبایی خاصی هستند . تشک بادی مسافرتی نیز محصولی از شرکت اینتکس می باشد که در ادامه به توضیح ویژگی های این تشک خواهیم پرداخت .

طراحی و ارگونومی ساخت 

ارگونوی ساخت و طراحی این تشک بادی مسافرتی همانند اکثر تشک های دیگر به صورت مستطیل بوده و دارای رویه ی برزنتی می باشد که موجب جلوگیری از تعریق بدن می شود . بدنه ای مستحکم ساخته شده از الیاف درجه یک موجب این شده است تا بتوان از این تشک در همه ی مکان ها استفاده کرد . لایه های داخلی این تشک نیز از جنس پی وی سی بوده و موجب بالا رفتن تحمل وزن این محصول می شود . پی وی سی سه لایه ی استفاده شده د بدنه ی این تشک باعث به وجود آمدن تشکی با استحکام و مقاومت بالا شده است . 

جنس بدنه 

جنس بدنه در خرید یک تشک می تواند یکی از مهمترین علت های خرید یک تشک باشد . شرکت اینتکس بدنه ی این تشک را از جنس PVC سه لایه و مستحکم ساخته است تا بتوان از آن در هر شرایط جوی استفاده کرد . از این تشک می توان در چمن زار ، سنگ ، خاک و ... استفاده کرد . رویه ی برزنتی این تشک موجب این شده است تا استراحتی آسوده بر روی آن داشته باشید و همچنین به کمک همین رویه می توان مقاومت تشک را بسیار بالا برد . به دلیل استفاده از پی وی سی سه لایه و روکش برزنتی ، این تشک دارای خاصیت ضدآب بودن می باشد که شما می توانید از این تشک در آب های آرام استفاده کرده و بر روی آن استراحت کنید . دیواره های داخلی این محصول نیز موجب بالا رفتن تحمل وزن این محصول شده اند .  البته باید در استفاده از این تشک توجه داشته باشید که نباید تشک با اشیا تیز برخوردی داشته باشد زیرا موجب آسیب رسیدن به تشک می رود . 

ابعاد و تحمل وزن 

تشک بادی مسافرتی اینتکس دارای ابعاد ( طول : 191 سانتی متر ، عرض : 102 سانتی متر و ارتفاع 23 سانتی متر بوده ) که اندازه مناسب و ایده عالی برای یک تشک یک نفره محسوب می شود . اندازه مناسب این محصول موجب این می شود که شما بتوانید تشک را همراه خود به سفر های طولانی مدت برده و از آن در شرایط مختلف استفاده کنید . تحمل وزن 180 کیلوگرمی این محصول بالاتر از نیاز یک تشک یک نفره بوده و از ویژگی های این محصول محسوب می شود .

سایر ویژگی ها

ویژگی های این تشک به صورت کلی در قسمت های بالا به شما توضیح داده شده است . ضدتعریق بودن تشک به موجب استفاده از رویه ی برزنتی و تحمل وزن بالای این تشک از جمله این ویژگی ها است . وزن تشک 9 کیلوگرم می باشد که جابجایی مشکلی را برای شما به وجود نمی آورد . به همراه این تشک پمپ باد برقی نیز وجود دارد که می توان از آن استفاده کرد و تشک خود را باد کرد . ضدآب بودن نیز از ویژگی های این تشک می باشد همچنین شماور ماندن تشک بر روی آب نیز امتیازی محسوب می شود که می توان از آن بر روی سطح آب استفاده کرد و لذت برد . 

نحوه راه اندازی و مراقبت 

شما می توانید پس از خارج نمودن تشک از جعبه ی خود ، آن را بر روی سطح صافی قرار دهید و آن را به کمک پمپ باد مخصوصی که همراه با محصول به شما تحویل داده می شود باد کنید . در هنگام باد شدن با فقشار دادن سطح تشک می توانید از میزان باد مطلع شوید و به میزان دلخواه آن را باد کنید . در هنگام استفاده از تشک مراقب اشیا تیز باشید تا به تشک برخورد نکنند زیرا موجب آسیب رسیدن به تشک می شوند . البته در صورت بروز مشکل می توانید به کمک برچسب تعمیرات آن را تعمیر کرده و استفاده کنید . 

جمع بندی 

تشک بادی مسافرتی اینتکس یک محصول مقرون به صرفه نسبت به امکانتش می باشد که با توجه به قیمتش یکی از محصولات پرطرفدار اینتکس به شمار می آید . از این تشک می توان در محل های مختلف و شرایط جوی گوناگون استفاده کرد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی این محصول می توانید با همکاران ما تماس گرفته  تا شما را راهنمایی کنند . 

نوعسفری
 تحمل وزن 180 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 102 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 9 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج سطحی
 قابلیت استفاده بر روی خاک و سنگ ریزه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

تشک بادی مسافرتی اینتکس

تشک بادی مسافرتی اینتکس از بهترین و مقاوم ترین تشک های بادی ساخته شده است که می توانید به واسطه کیفیت ساخت بسیار خوبی که دارد ، از آن برای مسافرت ها استفاده کنید . یک ویژگی بسیار خوب در این محصولات بادی ، سبک بودن آن ها و حجم بسته بندی کوچکشان است که می تواند جابجا کردن را برای شما بسیار راحت تر کند . به همین دلیل است که برای سفر ها بسیار مناسب بوده و شما می توانید با به همراه داشتن تشک های بادی ، از آن ها در هر جایی از سفر که دوست دارید استفاده کنید . البته توجه داشته باشید که بیشتر تشک های بادی برای سفر ها مناسب هستند ، ولی مدل هایی همچون تشک بادی مسافرتی اینتکس به دلیل ویژگی بسیار خوبی که دارد ، از بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای خرید خواهد بود . حال در ادامه مطلب بیشتر با این محصول پر فروش آشنا خواهید شد .

تشک بادی مسافرتی اینتکس مهم ترین ویژگی که دارد جنس بدنه آن می باشد . بیشتر تشک های بادی ساخته شده برای استفاده خانگی از پی وی سی ها ساخته شده اند و رویه آن ها معمولا از جیر است . ولی تشک بادی مسافرتی اینتکس از پی وی سی برزنتی ساخته شده است و برای همین کاملا دوام بیشتری نسبت به سایر تشک ها داشته و برای استفاده کردن در سفر ها کاربرد بسزایی دارد . استفاده از برزنت باعث شده است تا سطح تشک ضخیم تر شود و از سوی دیگر در برابر اجسام تیز و برنده مقاوم تر است ، بنابراین اگر از آن ها در سفر ها استفاده کنید ، هیچ آسیب و مشکلی برای تشک بادی به وجود نخواهد آمد . همچنین خود پی وی سی ضد آب است ، ولی برزنت نیز یک پارچه ضد آب است که می تواند تشک بادی را بیشتر در این مورد محافظت کند . بنابراین در طبیعت در صورت خیس بودن محیط و یا استفاده در مکان های شرجی باز هم مشکلی برای تشک بادی به وجود نخواهد آمد . 

نام دیگر تشک بادی مسافرتی اینتکس ، تشک بادی کمپینگ بوده و شما به سادگی می توانید از وزن سبک این محصول نیز استفاده کرده و آن را حتی به صورت دستی نیز حمل کنید . ابعاد این محصول که در بخش ابعاد و مشخصات درج شده است ، آن را مناسب برای استفاده یک نفره کرده و شما می توانید به راحتی از محصول برای استفاده تک نفره خود بهره مند شوید . این تشک دوام بسیار بالایی دارد و می تواند تا 180 کیلوگرم وزن را تحمل کند . به همین دلیل است که گفته می شود تشک های بادی می تواند توسط تمامی سنین به راحتی مورد استفاده قرار بگیرد . برای استفاده کردن از تشک بادی مسافرتی اینتکس در طبیعت بهتر است برای مراقبت بیشتر از تشک بادی آن را بر روی یک زیرانداز ضخیم راه اندازی کنید ، زیرا ممکن است بر روی زمین اجسام تیز و برنده ای وجود داشته باشد و حتی سنگ ریزه ها نیز ممکن است به تشک بادی آسیب وارد کنند . 

این تشک بادی بسیار نرم و راحت است ، یکی از ویژگی های خوبی که تشک های بادی و تخت خواب های بادی دارند این است که انعطاف پذیری در آن ها فوق العاده خوب و عالی می باشد ، برای همین خوابی راحت و بسیار دوست داشتنی را می توانید با استفاده از تشک های بادی تجربه کنید . شما حتی می توانید از این محصولات بادی در خانه نیز به صورت روزانه استفاده کنید . این تشک دارای پمپ باد نیز می باشد که کار شما را بسیار راحت تر کرده است . برای سفارش تشک بادی مسافرتی اینتکس از فروشگاه اینتکس که نمایندگی این برند در ایران است ، می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و حتی تلفنی اقدام کنید . برند اینتکس یکی از معروف ترین برند های سازنده تشک بادی در دنیا می باشد که خرید از آن بسیار توصیه می شود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...