تشک بادی پایه دار یک نفره

mnm 004475

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی پایه دار یک نفره

تشک بادی پایه دار یک نفره محصولی جدید و منحصربفرد بوده که علاوه بر منزل در مسافرت و چادر های مسافرتی نیز قابل استفاده می باشد . این تشک بادی از پی وی سی تهیه شده که علاوه بر انعطاف ، دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار های وارده می باشد . اما به منظور افزایش لطافت این محصول رویه ای از جنس پی وی سی جیر برای آن در نظر گرفته شده که بسیار نرم و راحت بوده و حس آرامش را به شما القا می نماید . علاوه بر این ، این رویه دارای خاصیت ضد تعریق بودن می باشد که می توانید با خیالی آسوده مدت زمانی طولانی از آن استفاده نمایید . این رویه قابل شست و شو بوده و با استفاده از زیپی که برای آن در نظر گرفته شده است می توانید به راحتی آن را از تشک جدا نموده و مورد شست و شو قرار دهید . برای این تشک بادی پایه هایی در نظر گرفته شده که این محصول را تبدیل به تختی راحت می نماید . این پایه ها از جنس آلومینیوم بسیار مقاوم تهیه شده که قابلیت جمع شدن را نیز دارا می باشد . شما می توانید به راحتی آن را جمع نموده و با استفاده از ساک حملی که برای آن در نظر گرفته شده است آن را به راحتی حمل نمایید . در کنار آن نیز یک میز کوچک تعبیه شده که می توانید برای قرار دادن بطری و دیگر اشیاء خود از آن استفاده نمایید . اگر شما هم مجذوب این محصول بی نظیر شده اید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی آن را از طریق فروشگاه تهران اینتکس خریداری نمایید .

نقد و بررسی تشک بادی پایه دار یک نفره

نام محصول : تشک بادی پایه دار یک نفره کد محصول : mmm 004475 تشک بادی پایه دار یک نفره تشکی منحصر به فرد با طراحی بسیار جالب شرکت کلمن می باشد که می توانید از آن استفاده کنید . تشک های بادی نسل جدید و پر طرفداری از تشک ها می باشند که به واسطه طراحی بسیار خوب و همچنین ویژگی ها و مزیت هایی که دارد باعث شده تا مردم استقبال خوبی از آن کنند . تشک بادی پایه دار یک نفره محصولی پرتابل و قابل حمل است و با توجه به وزن و حجم کمی که دارد به راحتی می توانید از آن در سفر ها استفاده کنید ، در واقع شرکت کلمن نیز این تشک بادی را جهت استفاده در مسافرت و کمپینگ ها طراحی کرده است تا بتوانید در محیط های خارج از خانه نیز از تشک بادی خود استفاده کنید .

در این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر ، نوع طراحی ، مزایا ، جنس و ... محصول را معرفی کنیم . تشک بادی همانطور که از نامش مشخص است دارای بدنه بادی بوده و نیاز است تا برای استفاده در ابتدا آن را باد کنید ، مخازن باد شونده تشک های بادی به گونه ای طراحی شده اند که آب به صورت منظم در همه جای تشک پخش شود ، شاید برخی از شما بر این عقیده باشید که تشک های بادی به مانند بادکنک تو خالی بوده و هر آن ممکن است با وارد شدن فشار زیاد بترکند ، اما در واقع این طور نیست چرا که تشک های بادی اورجینال و اصل دارای لایه های داخلی به صورت مشبک و ... هستند که باعث می شود که محصول از حالت تو خالی بودن خارج شود ، وجود این لایه ها باعث می شود تا باد در همه جای تشک پخش شود تا با وارد شدن فشار نیز تشک حالت تخم مرغی به خود نگیرد ، همچنین این نوع طراحی به تشک کمک می کند تا محصول بتواند وزن های بالا را تحمل کند .

به عنوان مثال تشک بادی پایه دار یک نفره که از این طراحی برخوردار است قادر است تا 150 کیلوگرم را تحمل کند ، این وزن به طور حتم بیشتر از وزن یک انسان بالغ می باشد . و اما تفاوت عمده ای میان این تشک بادی با سایر تشک های بادی کمپینگ وجود دارد و آن هم پایه دار بودن محصول است ، همانطور که در بالا تصاویر محصول را نیز مشاهده می کنید ، این تشک بادی دارای پایه فلزی تاشو می باشد که به شما اجازه می دهد با باز کردن آن ارتفاع تشک را بیشتر کنید ، پس اگر به دنبال تشک بادی هستید که ارتفاع بالایی داشته باشد ، تشک بادی پایه دار یک نفره گزینه مناسبی خواهد بود ، به طوریکه احساس می کنید در یک تخت نرم و راحت دراز کشیده اید .

لازم به ذکر است که پایه های این تشک نیز به صورت تاشو طراحی شده و می توانید با جمع کردن آن ، حجمشان را کاهش دهید تا بتوانید آن ها را نیز در سفر ها به همراه خود ببرید . در کنار محصول ساک حمل مخصوصی قرار دارد که می توانید تشک و پایه را در داخل آن گذاشته و در سفر ها به همراه خود ببرید . این تشک بادی نیز به مانند بسیاری از تشک های بادی طبی دارای سطح مواج می باشد ، داشتن رویه مواج به محصول کمک می کند تا فرم دهی بهتری داشته باشند ، از این رو احساس نرمی و انعطاف خوبی را از سوی تشک بادی شاهد خواهید بود ، این نوع طراحی همچنین موجب تهویه هوای بهتر میان شما و تشک شده و می تواند از عرق کردن بدن جلوگیری کند ، رویه های مواج با توجه به اینکه فشار وارده بر روی اندام ها را تا حدود زیادی کمتر می کند باعث می شود تا جریان خون به صورت طبیعی و بهتر از همیشه حتی درحالت خواب در اندام هایی که بیشتر تحت فشار وزن بدن هستند گردش داشته باشد ، بنابراین گرفتگی های عضلانی را نخواهید داشت .

این موضوع حتی در دیگر تشک های بادی خانگی نیز صدق می کند ، به همین دلیل نیز بسیاری از افراد تشک های بادی طبی را جایگزین تخت ها و تشک های ابری و پشمی کرده اند . جنس این تشک بادی از pvc ساخته شده است ، زیرا این جنس کیفیت بسیار بالایی دارد و در برابر سرما ، گرما ، رطوبت ، نور آفتاب و ... مقاوم است و از آن مهم تر ضد حساسیت است ، البته این تشک یک روکش پارچه شمعی دارد که تمامی سطح پی وی سی تشک را پوشانده است ، این جنس نیز به تنهایی تمامی ویژگی های پی وی سی را دارد ، اما علت استفاده از آن به دلیل ضخامت بخشیدن به تشک بادی و همچنین جلوگیری از آسیب دیدن قسمت بادی تشک و بدنه اصلی آن یعنی پی وی سی می باشد . شما می توانید به دلخواه روکش را که به صورت زیپی نیز می باشد ، جدا کنید و بشویید . لازم به ذکر است که تشک های بادی قابلیت تعمیر شدن دارند ، پس اگر تشک شما سوراخ شد نگران نباشید ، زیرا با استفاده از برچسب های تعمیراتی می توانید محصول را تعمیر کنید . برای کسب اطلاعات از موجود بودن محصول و همچنین قیمت تشک بادی خود با فروشگاه اینتکس تماس حاصل فرمایید .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 193 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس تشک PVC طرح چرم
 جنس پایه ها آلومینیوم مقاوم
 پمپ
 نوع پمپ-
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای پایه هایی با قابلیت جمع شدن
 دارای یک میز کوچک سرخود
 قابل استفاده در چادر های مسافرتی
 
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...