تشک بادی چند کاره سرمه ای رنگ

Insta-Bed 8225244

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی چند کاره سرمه ای رنگ

تشک بادی چند کاره سرمه ای رنگ محصولی از شرکت Insta-Bed می باشد که در دسته شرکت های بسیار خاص در تولید محصولات بادی به حساب می آید. این کالا با داشتن ویژگی های منحصر به فردی همچون ابعاد مناسب، وزن مناسب، تحمل وزن خوب و استاندارد، به همراه پمپ باد برقی سرخود در کار ظاهر فوق العاده زیبا و شیک می تواند نظر بسیاری را به سوی خود جلب کند. رویه این تشک بادی از وینیل جیر ساخته شده است که در کنار سطح مواج رویه استفاده از آن را برای مدت زمان بیش از 8 ساعت به صورت مداوم بدون تعرق میسر می سازد. این مشخصه در کمتر محصولی تا کنون دیده شده است و تنها کالا های خاصی از آن بهره مند هستند. شرکت اینستا بد تا کنون محصولات خاص و ویژه بسیاری تولید کرده است که این محصول هم با قابلیت نصب توسط پمپ برقی سرخود در مدت زمان کمتر از دو دقیقه در دسته این محصولات قرار میگیرد. 

نقد و بررسی تشک بادی چند کاره سرمه ای رنگ

تشک بادی چند کاره سرمه ای رنگ محصولی از کمپانی InstaBed می باشد که به صورت تخصصی  در دسته تخت های بادی و تشک های بادی فعالیت می کند. این کالا مشخصه های برجسته بسیاری را همانند سایر تشک ها و تخت خواب بادی بادی کمپانی های بزرگی همچون اینتکس، بست وی، سویلور ، کلمن و ... به همراه دارد و توانسته رضایت بسیاری از مردم را برای خود به همراه آورد. تشک های بادی این شرکت در بسیاری موارد نوآوری های بسیاری به همراه داشته و می توانند نیاز های شما را از یک تشک بادی در حین مسافرت یا در منزل بر طرف کند. در ادامه قصد داریم تا مشخصات آن را در قالب نقد و بررسی به شما عزیزان ارائه کنیم. با ما همراه باشید. 

طراحی

این تشک بادی از ظاهر بسیار زیبا و شکیلی بهره مند است، این ظاهر آن را از سایر محصولات شرکت های دیگر متمایز می کند. رویه آن از رنگ آبی نفتی ساخته شده که جلوه بسیار زیبایی داشته و در حال حاضر در محصولات رده بالا استفاده می شود. این رویه حالت مات داشته تا تشک را برای مصارف مختلفی همچون کمپینگ و مسافرت مناسب کنید.علاوه بر این مات بودن رویه تاثیر بسزایی در ضد تعریق شدن تشک دارد. در کنار این موارد طرح رویه بدنه نیز از مهم ترین عوامل طراحی یک تشک بادی به حساب می آید که در این مدل از نوع مواج می باشد که بر اساس تحقیقات بسیاری که توسط شرکت های مختلف شده است بهترین نوع رویه به حساب می آید. این رویه مواج تعداد 42 حفره بر روی بدنه خود دارد، طبق استاندارد تشک های بادی این تعداد حفره برای یک تشک یک نفره کمی نا معقول و بیش از حد بوده اما با این وجود حین استفاده از تشک حس بدی به شخص منتقل نمی شود. به کناره های تشک که نگاهی بیندازید در قسمت پایینی آن پمپ باد برقی تشک را می بینید که می تواند تشک را به صورت خودکار راه اندازی و آماده استفاده کند که در بخش به تشریح آن خواهیم پرداخت.

ابعاد و وزن 

یک تشک بادی خوب تشکی است که حمل آن نیز آسان باشد و بتوان آن را در شرایط مختلف به سادگی حمل و استفاده کرد. این تشک بادی نیز با ابعاد بسیار خوبی که دارد در دسته تشک های بادی پرتابل قرار می گیرد و ابعاد بسته بندی کوچکی دارد که قابلیت قرار گیری آن در کوله پشتی یا یک ساک حمل کوچم را می دهد، طول تشک پس از باد شدن برابر با 188 سانتی متر و عرض آن نیز برابر با 99 سانتی متر می باشد که برای استفاده یک نفره کاملا مناسب و کافی به نظر می رسد. ارتفاع آن نیز از سطح زمین 23 سانتی متر می باشد که در سطح استاندارد همه تشک های بادی بوده و در صورتی که به محصولی در ارتفاع بیشتر نیاز داشته باشید می توانید از تخت خواب های بادی استفاده کنید. با ابعاد بسیار کوچکی که این تشک دارد توانایی تحمل 136 کیلوگرم وزن را به تنهایی دارد 

جنس و کیفیت بدنه

این تشک بادی از مواد بسیار با کیفیتی تشکیل شده است، رویه، کناره و کف آن از ماده ای به نام وینیل ساخته شده است که طی سالهای گذشته که در بسیاری از محصولات جایگزین پی وی سی شده است. وینیل استفاده شده در این محصول هم انعطاف و هم مقاومت بیشتری دارد و پوسیدگی آن نیز در زمان طولانی تری رخ می دهد که تمامی آنها به کیفیت اعلا تر و طول عمر بالاتر محصول و در نتیجه سود خریدار منتهی می شود. 

روش نصب

برای نصب و راه اندازی این تشک بادی ابتدا می بایست محل مناسبی را برای قرار گیری دائمی آن بیابید، در ادامه نوبت به خارج کردن تشک از بسته بندی و پهن کردن آن می رسد، با پهن کردن تشک بر روی زمین پمپ باد آن را خواهید دید که در قسمت زیرین آن قرار دارد، در کنار آن سیم برقی وجود دارد که می توانید با اتصال آن به پریز برق و روشن کردن پمپ باد در مدت زمان حدود 3 دقیقه تشک را باد کرده و آماده استفاده می نماید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض  99 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 جنس رویه وینیل جیر
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل دولایه
 پمپبله
 نوع پمپ برقی سرخود
ساک حملبله
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 با پمپ برقی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...