تشک بادی چند کاره کمپینگ کلمن

Coleman 2000002842

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی چند کاره کمپینگ کلمن

تشک بادی چند کاره کمپینگ محصولی جدید از شرکت آمریکایی کلمن می باشد که در دسته محصولات پرتابل و قابل حمل قرار می گیرد. این تشک بادی با وزن بسیار کم خود توانسته نظرهای بسیاری را به سوی خود جلب کند. به علاوه با استفاده از ساک حمل متصل به بدنه آن، جابجایی این محصول بسیار ساده تر از سایر کالا های این رده به حساب می آید. قسمت زیرین از پی وی سی دو لایه و بخش کناری از نوع یک لایه این ماده ساخته شده است، به این ترتیب می توان از کیفیت و مقاومت آن اطمینان کامل حاصل کرد، بخش رویه نیز علاوه بر جنس مشابه قسمت زیرین، دارای لایه ای جیر می باشد که عامل اول ضد تعریق بودن این محصول به حساب می آید، عامل دوم آن مربوط به ساختار و طراحی رویه تشک می باشد، با این نوع طراحی جریان هوا از زیر شخص منتقل شده و از تعرق جلوگیری می کند به این ترتیب می توان آن را برای استفاده های طولانی مدت شبانه روزی نیز در انتخاب های خود برای خرید در نظر گرفت.

نقد و بررسی تشک بادی چند کاره کمپینگ کلمن

تشک بادی چند کاره کمپینگ کلمن

تشک بادی کمپینگ چند کاره کلمن اط سری تشک های بادی زیبا و با کیفیت می باشد که مناسب برای استفاده در یک آخر هفته کمپینگی به همراه دوستان می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با این تشک بادی کمپینگ بیشتر آشنا نماییم و همچنین شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی چند کاره کمپینگ کلمن همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

در بخش اول این نقد و بررسی قصد داریم تا اقدام به بررسی ساختار ظاهری این تشک بادی نماییم . در تشک های بادی کمپینگ ارتفاع تضشک بسیار مهم می باشد زیرا باید به گونه ای باشد که به راحت درون چادر های مسافرتی و کمپینگ قرار بگیرد . این تشک بادی از این قاعده پیروی می کند و دارای ارتفاع 22 سانتی متری است که به راحتی هرچه تمام تر می توانید از آن در چادر کمپینگ خود استفاده نمایید . همچنین به همراه این تشک بادی یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که در صورت بروز مشکل در بدنه تشک بادی در کوتاه ترین زمان ممکن و توسط آن می توانید اقدام به رفع مشکل نمایید و بدون دغدغه به سفرخود ادامه دهید . این تشک بادی کمپینگ در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است ک در این بخش برای شما یکی از پرفروش ترین رنگ ها را فراهم آورده ایم . در بخش زیرین این تشک بادی یک عدد ساک حمل متصل به بدنه تشک تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی میتوانید تشک را در ابعادی بسیار کوچک جا به جا نمایید .

جنس بدنه :

جنس رویه این تشک بادی همانند سایر تشک های بادی کمپینگ از نوع پی وی سی جیر یا همان مخملی می باشد که از نرمی و انعطاف پذیری بسیار ایده آلی برخوردار است و در شرایط سفر  برای شما عزیزان تداعی کننده تشک های سنتی نیز میتواند باشد . همچنین برای بالا بردن کیفیت و استحکام این محصول در بخش کف آن از پی وی سی دو لایه استفاده شده است که خیال شما را از بابت مقاومت این محصول به طور کلی راحت می کند .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد تشک بادی چند کاره کمپینگ کلمن به اندازه های ( طول : 188 سانتی متر ، عرض : 99 سانتی متر و ارتفاع : 22 سانتی متر ) است که نشان از فضای ایده آل به وجود آمده در شرایط کمپینگ دارد . همچنین وزن این محصول 2.1 کیلو گرم است که با توجه به تعبیه شدن ساک متصل به بدنه در بخش زیرین این تشک بادی به راحتی هرچه تمام تر قابل جا به جایی می باشد . قابلیت تحمل وزن این محصول نیز 136 کیلو گرم است که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد .

جمع بندی :

تشک بادی چند کاره کمپینگ کلمن یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین تشک های بادی کمپیگ می باشد که به خوبی توانسته است توجه هواداران کمپینگ و کوهنوردی را به خود جلب نماید . تشک بادی چند کاره کمپینگ کلمن با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری نمایید .

 نوع مسافرتی، خانگی
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
ساک حمل
سایر ویژگی ها ضد تعریق
 مناسب مسافرت
 سطح موج دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...