تشک بادی چند کاره یک نفره Therm-a-Rest

Therm-a-Rest B01B5D19MS

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی چند کاره یک نفره Therm-a-Rest

تشک بادی چند کاره یک نفره Therm-a-Rest محصولی جدید و فوق العاده می باشد که از طراحی زیبا و بی نظیری برخوردار است، رویه آن از ماده برزنتی مقاومی ساخته شده است که استفاده از آن را بدون هیچ مشکلی میسر می کند، این تشک بادی را در شرایط مختلفی اعم از مسافرت، کوهنوردی، کمپینگ و یا در منزل می توان استفاده نمود. قسمت کناری و زیرین تشک نیز از PVC برزنتی ساخته شده است تا در صورت قرار دادن تشک بر روی سنگریزه ها و یا خاک صدمه ای نبیند. این تشک به دلیل ابعاد مناسبی که دارد می تواند به عنوان تشک بادی تشک مسافرتی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

نقد و بررسی تشک بادی چند کاره یک نفره Therm-a-Rest

برخی از مدل های تشک بادی در ساختار خود از اجزائ مختلفی بهره می برند که سبب می شود کاربرد متفاوتی به آنها نسبت داده شود. توضیح کلمه تشک بادی امروزه به ابزاری برای استفاده در مسافرت، یا کمپینگ و یا حتی کوهنوردی است و شرکت های مختلف نیز همواره سعی داشته اند تا کالاهای مناسبی را برای استفاده در این شرایط تولید و به بازار عرضه کنند.  Therm-a-Rest یکی از تولید کنندگان محصولات کمپینگ می باشد که برای تکمیل کردن کالا های خود اقدام به تولید چند مدل از تشک های بادی کرده است که برای اولین تجربه این شرکت عالیست. در ادامه قصد داریم توضیحات کاملی را در مورد آن تحت عنوان نقد و بررسی منتشر کنیم. با ما همراه باشید.

ابعاد و وزن

پیش از هر چیزی به دلیل پرتابل بودن این کالا به قسمت ابعاد و وزن آن می پردازیم. این تشک بادی در مقایسه با سایر کالا های کمپ موجود در تهران اینتکس از رده بسیار خوبی برخوردار بوده و ابعاد آن برای حمل و جابجایی کاملا مناسب است. طول تشک برابر با 190 و عرض آن برابر با 99 سانتی متر است که سایز کافی برای یک نفر می باشد، ارتفاع تشک نیز در حدود 20 سانتی متر بوده که در رده تشک های بادی کاملا خوب به شمار می رود. در کنار این موارد مهم ترین مشخصه تشک بادی ترم رست حجم بسته بندی بسیار کوچک آن است، به همین دلیل می توانید آن را در در کوله پشتی و یا ساک حمل قرار داده و در زمان مورد نظرتان استفاده کنید.

جنس و کیفیت بدنه

تشک بادی ترم رست از مواد و جنس متفاوتی در مقایسه با سایر تشک های بادی تولید و عرضه شده است رویه آن برا خلاف لایه های پی وی سی معمولی از یک لایه پلی استری متفاوت نیز بهره می برد که باعث می شود بتوان آن را بر روی شن و یا شاخ و برگ درختان نیز استفاده نمود. جنس بهتر این تشک در مقایسه با سایر تشک های بادی باعث می شود طول عمر بالاتری داشته باشد قست زیرین علاوه بر لایه پلی استری که عنوان شد، از دو لایه پی وی سی و قسمت رویه و کناره از یک لایه پی وی سی ضخیم برزنتی ساخته شده که فرم استاندارد آن می باشد و در اغلب کالا های این دسته بندی از این نوع ساختار استفاده می کنند.

طراحی

ساده و شکیل کوتاه ترین توضیحی است که می توان در مرد این تشک توضیح داد. تمامی قسمت های آن از رنگ آبی نفتی ساخته شده و لبه های آن تیز بوده و حالت بیضی شکل یا گرد ندارد. زیر تشک و کناره های آن دارای گیره های پارچه ای بسیار مستحکم و قدرتمندی هستند که برای محکم کردن تشک در جای خود و جلوگیری از تکان خوردن مناسب هستند. میخچه هایی که برای چادر های مسافرتی مناسب هستند می توانند یکی از گزینه های مناسب برای استفاده در شرایط نا مساعت و باد می باشد. دریچه تخلیه هوا آن نیز در قسمت بالایی می باشد که از نوع دابل لاک بوده و در مدت زمان حدود 2 دقیقه توسط پمپ باد دستی و یا برقی قابل انجام است.

روش نصب

محصولات بادی پس از باد شدن قابل استفاده هستند و نیاز به راه اندازی ندارند. با این وجود بهتر است به نکاتی که در ادامه به آنها اشاره می کنیم توجه کنید. مورد اول باد کردن تشک در محلی است که عاری از هر گونه شئ تیز باشد و رویه آن نیز کاملا مسطح باشد. در ادامه از دریچه تخلیه تشک بخش پیچی را باز کرده و با استفاده از تبدیل متوسط پمپ باد برقی-فندکی و یا دریچه بزرگ پمپ باد دستی اقدام به باد کردن تشک کنید. باد کردن به صورت استاندارد حدود 2 دقیقه زمان می برد. دقت داشته باشید که فشار آوردن به یک قسمت از تشک همانند ایستادن بر روی تشک ممکن است به آن صدمه وارد کند و بهتر است وزن شخص بر روی آن و قسمت های مختلف توزیع شود تا موجب از هم گسستگی لایه های داخلی آن نشود.

نوعکوهنوردی، سفری، روی آب
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 180 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 19 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه برزنتی
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC برزنتی چندلایه
 پمپبله
 نوع پمپ برقی همراه
ساک حملبله
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...