تشک بادی کمپینگ با عرض 59 با طرح جنگلی

Klymit B00GUOSK8O

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمپینگ با عرض 59 با طرح جنگلی

تشک بادی کمپینگ با عرض 59 با طرح جنگلی محصولی جدید و فوق العاده می باشد که با طرح متفاوتی از سایر تشک های بادی تولید شده است، طرحح رویه آن از ترکیب شاخ و برگ درختان تشکیل شده است و طراحی بسیار مناسبی و پیچیده ای دارد که باعث خاص تر شدن این تشک بادی می شود. جنس و کیفیت محصول نیز باعث شده تا آن را در دسته تشک های بادی کمپینگ ویژه قرار دهید. جنس آن از پی وی سی برزنتی بوده که مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار و ضربه دارد و می تون آن را بر روی شن، خاک و سنگریزه استفاده نمود تشک بادی کمپینگ با عرض 59 دارای ابعاد مناسب و استانداردی برای استفاده در مسافرت می باشد و بسته بندی آن نیز بسیار کوچک می باشد و می توان آن را به سادگی حمل کرده و در مدت زمان بسیار کوتاهی نصب و استفاده کرد.

نقد و بررسی تشک بادی کمپینگ با عرض 59 با طرح جنگلی

تشک بادی کمپینگ با عرض 59 با طرح جنگلی یکی دیگر از تشک های مناسب برای استفاده در شرایط کمپینگ می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . این تشک بادی کمپینگ دارای رویه ای مقاوم از جنس برزنت می باشد که از کیفیت و استحکام بسیار بالایی برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی کمپینگ با عرض 59 با طرح جنگلی همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این تشک بادی کاملا مهندسی شده و متناسب برای استفاده توسط افراد درکمپینگ ها می باشد و از وزن بسیار پایینی برخوردار است که به راحتی قابل حمل و نقل در طی مسافت های طولانی می باشد . این تشک بادی دارای رنگ بندی های گوناگونی می باشد که در این بخش برای شما عزیزان یکی از پر فروش ترین رنگ ها را فراهم آورده ایم که در همان ابتدای ورود به فروشگاه توانسته است به خوبی توجه افراد را به خود جلب نماید . همچنین به همراه این تشک بادی و در صورتدرخواست شما پس از خرید برایتان یک عدد برچسب تعمییرات نیز ارسال می شود که در صورت بروز مشکل و توسط آن به راحتی می توانید اقدام به رفع مشکل نمایید و روز زیبای خود را بدون نگرانی سپری کنید .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در ساخت این محصول از مرغوب ترین اجناس می باشد که خیال شما را بابت استفاده در شرایط مختلف جوی راحت می کند در همین راستا و در بخش رویه این تشک بادی کمپینگ از پی وی سی برزنتی ضد آب استفاده شده است که این قابلیت را برای شما فراهم آورده تا بتوانید در شرایط جوی مختلف از آن استفاده نمایید . همچنین در بخش کف این محصول از ساختار دولایه استفاده شده است که استحکام این تشک بادی را دو چندان کرده است و با خیالی راحت می توانید از آن در محیط های ناهموار استفاده نمایید .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

همچنین ابعاد این تشک بادی برابر با ( طول : 183 سانتی متر ، عرض : 59 سانتی متر و ارتفاع : 8 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده شما عزیزان فراهم می آورد . همچنین وزن 700 گرمی آن باعث شده است که به راحتی هرچه تمام تر قابل حمل باشد و مناسب برای استفاده در مکان هایی می باشد که نیاز به پیاده روی است . قابلیت تحمل وزن این محصول نیز برابر با 100 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد .

جمع بندی :

این محصول یکی از تشک های کمپینگ با کیفیت و محبوب می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت مهندسی شده و بالایی نیز برخوردار است . تشک بادی کمپینگ با عرض 59 با طرح جنگلی با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعخانگی، سفری، روی آب
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 183 سانتی متر
 عرض 59 سانتی متر
 ارتفاع 8 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی ضد تعریق
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج
 قابلیت استفاده بر روی آب
وزن 700 گرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...