تشک بادی کمپینگ با عرض 99 با رنگ نسکافه ای

Klymit B00N5FAMGE

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمپینگ با عرض 99 با رنگ نسکافه ای

تشک بادی کمپینگ با عرض 99 با رنگ نسکافه ای محصولی از کمپانی کلایمیت می باشد که طبق رسم محصولات این شرکت به صورت پرتابل تولید شده و حجم بسته بندی بسیار کوچکی دارد که باعث می شود بتوان آن را به سادگی و توسط ساک حمل موجود در بسته بندی منتقل کرد. حجم بسته بندی این تشک بادی از یک تبلت 10 اینچی نیز کوچکر تر بوده و می تواند قسمت کوچکی از کوله پشتی شما را اشکال کند. با توجه به حجم باد بسیار کمی که این تشک دارد می توان آن را در مدت زمان حدود 30 ثانیه و توسط پمپ باد دستی یا برقی باد کنید. ابعاد این تشک بادی کمپینگ با عرض 99 سانتی متر بزرگ تر از سایر تشک های بادی کلایمیت بوده و فضای راحت تری را برای استفاده طولانی مدت به ارمغان می آورد.

 

نقد و بررسی تشک بادی کمپینگ با عرض 99 با رنگ نسکافه ای

تشک بادی کمپینگ با عرض 99 با رنگ نسکافه ای از سری لوازم ضروری برای کمپینگ و کوهنوردی می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . این تشک بادی مواج از جنس پی وی سی برزنتی می باشد که از یفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی با برترین قیمت راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی کمپینگ با عرض 99 با رنگ نسکافه ای همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این تشک بادی به صورت مواج و دارای استاندارد های جهانی می باشد و یکی از مهمترین خصوصیت های تشک های بادی مواج می توان به ضد تعریق بودن آن ها اشاره کرد زیرا به خوبی جریان هوا را به گردش در آورده و مانع از تعریق بدن می شوند . همچنین اندازه های این تک بادیدر مقایسه با سایر تشک های بادی خانگی کمی کوچکتر می باشد اما با توجه به قابلیت استفاده آن در کمپینگ ها و همچنین وزن پایینی که دارد می توان از آن به عنوان بهترین گزینه برای استفاده در سفرها و کمپینگ ها نام برد . در بخش بالایی این محصول یک عدد محفظه باد نیز تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی با استفاده از پمپ های باد دستی و یا برقی می توانید اقدام به راه اندازی این محصول نمایید . این تشک بادی کمپینگ و کوهنوردی و همچنین کویر نوردی در رنگبندی های گوناگونی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما عزیزان یکی از برترین و پر روش ترین رنگ ها را فراهم آورده ایم ا با خیالی راحت خریدی لذت بخش را تجربه نمایید . 

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در این تشک بادی از پی وی سی برزنتی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد و می توانید از آن با خیالی راحت بر روی سطح های نا مسطح استفاده نمایید . برزنت از سری جنس ها در تولید محصولات بادی می باشد که از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد . همچنین در بخش هایی از این محصول که فشار بیشتری را متحمل می شود از پی وی سی دو لایه استفاده شده است تا مقاومت این محصول را بیش از پیش افزایش دهد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد تشک بادی مواج کمپینگ به اندازه های ( طول : 191 سانتی متر ، عرض : 99 سانتی متر و ارتفاع : 9 سانتی متر ) می باشد که در مقایسه با تشک های بادی خانگی از فضای کمتری برخوردار می باشد اما با توجه به قابلیت استفاده آن در فضاهای باز می توان گفت که از فضای بسیار ایده آلی نیز برخوردار می باشد . قابلیت تحمل وزن نیز یکی از نکاتی می باشد که در هنگام خرید تش بادی به آن توجه ویژه ای داشته باشید ، قابلیت تحمل وزن این محصول 100 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . همچنین وزن خود محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 1.1 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو می توان بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان به شمار بیاید زیرا به راحتی قابل جا به جایی و جمل و نقل می باشد .

جمع بندی :

تشک بادی کمپینگ با عرض 99 با رنگ نسکافه ای می تواند بهترین گزینه برای اشخاصی که علاقه شدیدی به کمپینگ و کوهنوردی دارند به شمار بیاید . جنس بدنه این محصول از پی وی سی برزنتی می باشد که از کیفیت و استحکام بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد و به همین خاطر می تواند بهترین گزینه برای استفاده بر روی محیط های نا هموار به شمار بیاید . تشک بادی کمپینگ با عرض 99 با رنگ نسکافه ای با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

 نوعخانگی، سفری، روی آب
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 9 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی ضد تعریق
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج
 قابلیت استفاده بر روی آب
وزن 1100 گرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...