تشک بادی کمپینگ مسافرتی تاشو 2018

bestway 69013

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمپینگ مسافرتی تاشو 2018

تشک بادی کمپینگ مسافرتی تاشو مدل 2018 محصولی جدید و بسیار کاربردی از شرکت بست وی یکی از بهترین گزینه ها برای سفر های کمپینگ بوده که از قابلیت تاشو و چند کاره بودن برخوردار می باشد. این تشک بادی بدنه ای طراحی شده به صورت سه تکه بوده که توسط قفل و بند های سرخود امکان تغییر حالت و ایجاد تکیه گاه را دارد. این تشک بادی در واقع ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر داشته و از پارچه ای با حالت بافت بر روی خود بهره مند است. این بدنه انعطاف بسیار بالایی داشته به همین دلیل در حجم و اندازه های بسیار کوچکتر قابل جمع شدن می باشد تا به راحتی در هر مکان حتی به وسیله کوله های پشتی قابل حمل باشد. طراحی سطح رویه نیز به صورت مواج بوده تا در زمان نشستن یا دراز کشیدن اعضای بدن را برای راحتی بیشتر پوشش دهد. از دیگر ویژگی های خوب این محصول می توان به رویه ضد تعریق آن اشاره کرد. این کالا در رنگبندی مختلفی تولید شده که توسط فروشگاه اینتکس ایران با 48 ساعت مهلت تست و تعمیر قابل عرضه به تمامی نقاط ایران در کمترین زمان ممکن خواهد بود.

نقد و بررسی تشک بادی کمپینگ مسافرتی تاشو 2018

تشک بادی کمپینگ مسافرتی تاشو 2018 از دیگر محصولات پرطرفدار و پرکاربرد است که توسط شرکت بست وی تولید شده است . با توجه به ساخت و طراحی باعث شده  این محصول بسیار مناسب برای سفر ها و کمپینگ های تفریحی باشد . در ادامه ی این مطلب قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر این محصول و معرفی ویژگی های آن شما را در امر خرید تشک بادی محبوبتان یاری کنیم . پس در ادامه با ما همراه باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

این محصول در شکل مستطیل طراحی شده است که قابلیت تا  شدن از دو قسمت را دارد و بسیار مناسب برای مسافرت و اردوهای تفریحی دارد چرا که کاملا قابل حمل بوده و فضای کمی را اشغال می کند . با توجه به نوع طراحی می توان این تشک را به عنوان تشک پشتی دار استفاده کرد چون این محصول چند کاره بوده و می توان از آن هم به عنوان تشک هم پشتی استفاده کرد . این محصول دارای سطحی مواج و نا هموار است که به شکل موازی در کنار هم قرار گرفته اند و علاوه بر زیبایی موجب می شود تا جریان هوا بین بدن فرد و تشک وجود داشته باشد تا از عرق کردن جلوگیری کند . همچنین وجود این موج های ناهموار باعث می شود تا سطحی نرم تر را بر روی تشک داشته باشیم چرا که انعطاف پذیری ان به مراتب بیشتر از تشک های عادی با سطح هموار است.

جنس بدنه و کیفیت

جنس بدنه ی این تشک از مواد بسیار مقاوم pvc  ساخته شده است چرا که این جنس یکی از بهترین و باکیفیت ترین ها در میان اجناس دیگر است و بسیاری از تولید کنندگان محصولات بادی نیز از این مواد برای تولیدات خود بهره می برند . جنس رویه ی این تشک از پی وی سی جیر ساخته شده است که علاوه بر زیبایی تشک باعث نرم تر سدن و لطیف تر شدن سطح تشک شده است و خاصیتی ضد تعرق را دارد . جنس بخش کناری نیز با طرح چرم ایجاد شده است که زیبایی چشم گیری به تشک داده است. قسمت کف تشک نیز از دو لایه ی ضخیم pvc تشکیل شده که ماقومت زیادی را دارد و وزن افراد را به خوبی تحمل میکند .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این محصول (طول : 159 سانتی متر ، عرض : 53.5 سانتی متر و ارتفاع : 14 سانتی متر) می باشد که ابن اندازه از ابعاد جزء استاندارد جهانی در تولید تشک های تک نفره ی بادی تبعیت می کند و فرد به راحتی  می تواند در ان جای بگیرد و از استراحت بر روی آن لذت ببرد . وزنی که این تشک با بسته بندی های کوچک و زیبا دارد به  1.1 کیلوگرم می رسد که با این تعاریف این محصول را می توان کاملا پرتابل و قابل حمل دانست . چرا که هم حجم کمی را اشغال می کند و هم وزن زیادی ندارد . وزنی که این محصول می تواند  تحمل کند 90 کیلوگرم است پس به راحتی وزن یک فرد بالغ  را نیز می تواند تحمل کند .

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این محصول بسیار ساده است و به راحتی می توان آنرا آماده کرد . بهتر است قبل از راه اندازی تشک ابتدا محل استقرار ان را معین کنید و محل را  از هر گونه کثیفی و اشیاء نوک تیز و برنده پاک کنید چرا که این محصولات در برابر این اجسام بسیار آسیب پذیر خواهند بود . اگرچه خواه یا ناخواه تشک شما آسیب دید نگران نباشید شما می توانید به راحتی با برچسب های تعمیرات که شرکت اینتکس با عنوان بسته ی تعمیرات اراِئه کرده اقدام به تعمیر قسمت آسیب دیده بکنید . بهتر است در هنگام باد کردن ، تشک بادی یک نفره را به طور کامل پهن کنید تا روند باد شدن سریع تر شود . 

سخن پایانی

با مطالبی که در بالا گفته شد و مطالعه نمودید به این موضوع پی میبریم که تشک های بادی تاشو از محبوبیت بسیار زیادی بر خوردار می باشند چرا که حجم کمی را اشغال می کنند و وزن کمی دارند و بسیار مناسب برای سفر ها و کمپینگ ها می باشد و نیز با توجه به چند کاره بودن این محصول می توان به عنوان تشک پشتی دار نیز استفاده کرد. با وجود ویژگی های مهم این محصول ، فروشگاه اینترنتی اینتکس تشک بادی کمپینگ مسافرتی تاشو 2018 را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا با خیالی راحت از کیفیت و قیمت مناسب آن اقدام به خرید محصول محبوبتان کنید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 طول 159 سانتی متر
 عرض 53.5 سانتی متر
 ارتفاع 14 سانتی متر
 جنس رویه PVC جیر
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
 قابلیت تاشو و چند کاره بودن
 مناسب سفر های کمپینگ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...