تشک بادی کمپینگ یک نفره اینتکس

intex 68798

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمپینگ یک نفره اینتکس

تشک بادی کمپینگ یک نفره مناسب کمپ از جمله جدیدترین تشک های بادی اینتکس از جنس PVC با روکش طرح چرم که ساختار موازی بر روی سطح نشیمنگاه خود بهره می برد. تشکی که با ابعاد (طول: 189 سانتی متر، عرض: 70 سانتی متر، ارتفاع: 20 سانتی متر) و تحمل وزن 110 کیلوگرمی قابلیت استفاده را بر روی آب، خشکی، در منزل و همچنین مسافرت برای کاربران به ارمغان می آورد. این تشک از بهترین تشک های بادی شرکت اینتکس می باشد.

تشک بادی یک نفره با ابعاد کوچک جهت حمل و نقل راحت و کیفیت فوق العاده مناسب که می تواند در شرایط مختلف خارج از منزل دوام بیاورد. از کاربرد های ویژه این تشک بادی به استفاده از آن بر روی آب اشاره کرد که به دلیل استحکام بالای آن می باشد، به علاوه این محصول از زیبا ترین تشک های بادی چرمی اینتکس بوده که در سال 2014 تولید و عرضه شده است. به علاوه در قسمت بالایی آن یک بالش سر خود وجود دارد که تا حدودی پاسخگوی نیاز های شما خواهد بود. به همراه طرح شبکه ای سطحی برای افزودن ویژگی ضد تعریق به آن.

نقد و بررسی تشک بادی کمپینگ یک نفره اینتکس

شرکت اینتکس یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات بادی در سراسر جهان می باشد . تشک های بادی نیز یکی از محصولات این شرکت می باشد که با توجه به کیفیت بالای محصولات این شرکت ، یکی از پرطرفدارترین تشک ها می باشد . تشک بادی کمپینگ اینتکس نیز یکی از محصولات شرکت اینتکس می باشد که کیفیت بالایی داشته و یکی از محصول محبوب می باشد .

طراحی و ارگونومی ساخت 

طراحی این تشک یک طراحی لوکس و زیبا می باشد به گونه ای که توجه اکثریت را به خود جلب می کند . ارگونومی ساخت این محصول همانند بسیاری از تشک های دیگر به وصرت مستطیلی بوده و بدنه ی مواج آن موجب این می شود تا بدن شما در اثر استفاده ی طولانی مدت عرق نکرده و استراحتی لذت بخش داشته باشید . دیواره های داخلی این تشک نیز مستحکم بوده و وظیفه ی خود ، که ایجاد تحمل وزن بالا می باشد را به خوبی انجام می دهد . 

جنس بدنه 

شما باید در خرید یک تشک بادی به جنس بدنه ی آن توجه کافی داشته باشید تا بعدا دچار مشکل نشوید . تمای محصولات شرکت تهران اینتکس اصل بوده و دارای ضمانت می باشند به همین دلیل از بالاترین کیفیت برخوردار می باشند . جنس رویه ی این محصول پی وی سی طرح چرم می باشد زیبایی خاصی به تشک بخشیده است و استفاده از آن لذت بخش خواهد بود . جنس بدنه ی کناری این تشک نیز از جنس پی وی سی می باشد که دارای استحکام و قدرت بالایی می باشد . جنس کف این محصول نیز از جنس پی وی سی دولایه تشکیل شده لاست که تحمل وزن تشک را بالا می برد . الیاف استفاده شده در این محصول موجب این شده است تا شما عزیزان بتوانید از این محصول در همه ی شرایط جوی استفاده کنید . همچنین به کمک وزن کم این محصول می توانید این تشک را جابجا کرده و به مکان دلخواه انتقال دهید . 

ابعاد و تحمل وزن 

تشک بادی یک نفره اینتکس دارای اندازه ای مناسب برای استفاده ی یک نفر می باشد که دارای 189 سانتی متر طول ، 72 سانتی متر عرض و 20 سانتی متر ارتفاع می باشد . با احتساب این ابعاد ، یک نفر به صورت بسیار راحت می تواند از این تشک استفاده کند . تحمل وزن این تشک 110 کیلوگرم می باشد که وزن مناسبی برای تشک یک نفره می باشد . البته در صورت نیاز می توانید با کم کردن کمی از باد تشک ، تحمل وزن آن را کمی افزایش داده و از آن استفاده کنید .

سایر ویژگی ها 

از ویژگی های این تشک می توان به ضدتعریق بودن رویه ی این محصول اشاره کرد که در قسمت های بالا نیز توضیح داده شده است . همچنین این تشک همراه خود پمپ دستی مجزا دارد که می توانید از آن برای باد کردن تشک خود استفاده کنید . وزن مناسب این محصول نیز یکی دیگر از ویژکی های تشک محسوب می شود که موجب این می شود تا تشک را به هر مکانی که میخواهید انتقال دهید و یا حتی در سفر همراه خود حمل کنید . ضدآب بودن نیز یکی دیگر از ویژگی های این محصول است که به کمک آن می توانید از این تشک در آب استفاده کنید و از آن لذت ببرید زیرا این تشک قابلیت شناور ماندن بر روی آب را دارد . البته استفاده این تشک در آبهای عمیق و مواج همانند دریا توصیه نمی شود . 

نحوه راه اندازی و مراقبت 

شما پس از دریافت محصول و باز کردن جعبه ی آن و خارج نمودن آن ، می توانید آن را بر روی سطح صافی قرار دهید و با کمک پمپ باد آن را باد کرده و از آن استفاده کنید . در هنگام باد شدن می توانید با فشار دادن دست خود از میزان باد داخل تشک آگاه شوید و به میزان دلخواه آن را باد کنید . در استفاده از تشک های بادی نیز باید مراقب برخورد اشیا نوک تیز با تشک باشید زیرا موجب آسیب رسیدن به تشک و یا حتی سوراخ شدن آن می شود . 

جمع بندی 

تشک های بادی اینتکس از محصولات با کیفیت و پرفروش می باشد که با توجه به مشخصات و ویژگی های خود یکی از محصولات پرطرفدار می باشد . شما می توانید از توضیحات بالا کمک گرفته تا در خرید خود به یک محصول مناسب برسید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی محصولات می توانید با ما تماس بگیرید . 

 نوعخانگی، سفری، روی آب
 تحمل وزن 110 کیلو گرم
 طول 189 سانتی متر
 عرض 70 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...