تشک بادی کمپینگ یک نفره با طرح ارتشی

Klymit B00BLIGW2U

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمپینگ یک نفره با طرح ارتشی

تشک بادی کمپینگ یک نفره با طرح ارتشی پس از تولید سری تشک های فوق العاده کمپینگ شرکت کلایمیت طراحی و تولید شده است، رویه آن جنس PVC با کیفیت ساخته شده است که مقاومت بسیار خوبی داشته در برابر فشار داشته و می توان آن را بر روی شن و یا جنگل نیز به سادگی استفاده نمود. در تست های انجام شده مقاومت و کیفیت این محصول بیش از حد استاندارد بوده و می توان آن را در شرایط بسیاری استفاده نمود. طراحی تشک بادی کمپینگ یک نفره نیز بسیار زیباست با با ترکیب طرح مواج و موازی تولید شده است که آن را به یکی از بهترین های بازار در دسته تشک بادی کمپینگ تبدیل می کند. یکی از مشخصه های فوق العاده تشک های کلایمیت ابعاد بسته بندی انهاست، این کالا نیز از این قائده مستثنی نبوده و پس از خالی کردن باد تشک ابعادی بسیار کوچک (در حدود تبلت های 7 اینچی) تبدیل خواهد شد.

نقد و بررسی تشک بادی کمپینگ یک نفره با طرح ارتشی

تشک بادی کمپینگ یک نفره با طرح ارتشی یکی از برترین و با کیفیت ترین تشک های کمپینگی می باشد که به صورت متداول مورد استفاده کوهنوردان و هواداران کمپینگ قرار میگیرد و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . جنس بدنه استفاده شده در این محصول از پی وی سی برزنتی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی کمپینگ یک نفره با طرح ارتشی همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

از این تشک بادی می توان به عنوان یکی از اصلی ترین گزینه ها برای استفاده در کمپینگ ها و کوهنوردی ها نام برد  . همچنین این تشک بادی در تست های انجام شده توسط برند تولید کننده بر رویش از خود مقاومت و استحکام بسیار بالایی را نشان داده است . همچنین رویه این تشک بادی علاوه بر مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه از خود نشان می دهد دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز می باشد که بهترین حالت را برای قرار گیری بدن فراهم می کند تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن دست ندهد . این تشک بادی کمپینگ در رنگبندی متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما یکی از پر فروش ترین رنگ ها را فراهم آورده ایم تا با خیالی راحت خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در این محصول از پی وی سی برزنتی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است  و خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمراین محصول راحت می کند . پی وی سی از جنس های رایج استفاده شده در تولید تشک های بادی می باشد و از هواداران بسیاری برخوردار است . همچنین رویه استفاده شده در این تشک بادی کمپینگ به صورت مواج می باشد که یکی از مهمترین خصوصیت های آن ضد تعریق بودن می باشد و به خوبی در جهت گردش هوا میان بدن فرد مصرف کننده و سطح تشک بادی عمل می کند .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد تشک بادی کمپینگ یک نفره با طرح ارتشی به مشخصات ( طول : 180 سانتی متر ، عرض : 65 سانتی متر و ارتفاع : 7 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را در کمپینگ ها و مسافرت های آخر هفته برای شما در طبیعت فراهم می آورد . وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 3 کیلوگرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای به همراه داشتن در سفرها باشد . یکی دیگر از ویژگی هایی که در هنگام خرید تشک بادی به ویژه تشک های بادی کمپینگ باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید قابلیت تحمل وزن می باشد که این تشک بادی قابلیتی بالغ بر 100 کیلو گرم دارد .

جمع بندی :

تشک بادی برند کلایمیت یکی از برترین و با کیفیت ترین تشک های بادی می باشد که به صورت مکرر توسط کوهنوردان و هواداران کمپینگ مورد استفاده قرار می گیرد . این تشک بادی دارای بدنه ای برزنتی می باشد که از استحکام بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را به طور کلی بابت طول عمر این محصول راحت می کند . تشک بادی کمپینگ یک نفره با طرح ارتشی با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

 نوعخانگی، سفری، روی آب
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 180 سانتی متر
 عرض 65 سانتی متر
 ارتفاع 7 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه برزنتی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...