تشک بادی کمپینگ یک نفره گل‌بهی

Klymit B00MJCZ930

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمپینگ یک نفره گل‌بهی

تشک بادی کمپینگ یک نفره گل‌بهی محصولی جدید و بسیار زیبا از شرکت کلایمیت می باشد که طراحی بسیار زیبایی داشته و می توان آن را برای استفاده در کوهنوردی یا مسافرت استفاده نمود. رویه این تشک بادی از PVC ضخیم ساخته شده است که استفاده از آن را در شرایط مختلفی اعم از کوهستان، جنگل، کویر و ... میسر می کند. رویه این تشک به حدی ضخیم است که با برخورد شاخ و برگ درختان در جنگل نیز صدمه ای نمییند. در کنار کیفیت و جنس خوب این تشک بادی ابعاد آن نیز برای استفاده یک نفره کاملا مناسب بوده و با وجود طراحی زیبایی که دارد نظر بسیاری از افراد به ویژه بانوان را به سوی خود جلب خواهد کرد.

نقد و بررسی تشک بادی کمپینگ یک نفره گل‌بهی

تشک بادی کمپینگ یک نفره گل‌بهی

اگر شما در انتخاب یک تشک بادی به مشکل بر خوردید و دوست دارید تا محصول شما ساده و یکنواخت نباشد پیشنهاد می کنیم تشک بادی کمپینگ یک نفره گل‌بهی را حتما مشاهده کنید. این تشک بادی به گونه ای طراحی شده که نیاز شما از بابت داشتن یک تشک بادی با کیفیت را برطرف کرده و فوق العاده شکیل و زیبا ساخته شده است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی کامل این محصول بپردازیم.................

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدای این مطلب باید عنوان کرد که وجه تمایز این محصول با دیگر محصولات این است که شکل ظاهری و رنگ بندی فوق العاده جذابی دارد. در همین خصوص اید عنوان کرد که رویه اصلی این محصول دارای خطوطی است که در جهات مختلف قرار گرفته است و کیفیت بسیار بالایی دارد. این خطوط باعث شده تا سطح اصلی این تشک بادی بسیار نرم و لطیف شود. همین شرایط است که باعث شده تا رویه اصلی این کالا با دیگر محصولات هم نامش بسیار متفاوت باشد. ارگونومی ساخت این محصول هم به صورت مستطیلی طراحی و تولید شده است که از این بابت شبیه به تشک های بادی دیگر است. در رابطه با ظاهر و رنگ بندی این محصول هم باید عنوان کرد که این کالا از رنگ گل بهی ساخته شده و در رویه اصلی این محصول تصاویری از گل های مختلف در رنگ بندی های متفاوت نقش بسته اند که به زیبایی این محصول کمک شایانی کرده است. هم چنین در بخش بالایی و سمت راست این محصول هم دریچه باد این کالا قرار گرفته است که از طریق ان می توانید این محصول را باد کرده و استفاده کنید.

جنس بدنه

یکی دیگر از نقاط قوت این محصول جنس بدنه ان است که باعث شده تا مصرف کننده بتواند به ان اطمینان کند. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا ساخته شده از جنس PVC است با این تفاوت که رویه این کالا برزنتی بوده و کف این محصول هم به صورت دو لایه طراحی و تولید شده است. در کنار این موارد باید گفت که این کالا به قدری ضخیم است که در سفرها می توانید به راحتی از ان استفاده کرده و نگران خرابی ان نباشید.

ابعاد و وزن

طول این تشک بادی 180 سانتی متر است. هم چنین عرض این محصول 65 سانتی متر و ارتفاع ان هم تنها 7 سانتی متر می باشد. تمام این موارد طبق استاندارد طراحی و تولید شده است. هم چنین این کالا قادر است تا 100 کیلو گرم وزن را هم بر روی خود به راحتی تحمل کند که مقدار قابل توجهی است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای راه اندازی این محصول شما کار سختی در پیش نخواهید داشت. در ابتدا شما نیاز است این کالا را بر روی زمین قرار داده و دریچه باد موجود بر روی ان را پیدا کنید. سپس به راحتی و با استفاده از پمپ باد دستی مجزا این محصول که در داخل بسته بندی ان قرار دارد به راحتی اقدام به باد کردن این کالا کنید. این عمل در مجموع 5 دقیقه هم وقت شما را نخواهد گرفت که بسیار مناسب است. هم چنین برای تخلیه باد این محصول هم تنها کافی است دریچه باد را باز کرده تا باد داخلی به راحتی خارج شود. در کنار این موارد باید به راهکارهای مراقبتی از این محصول هم اشاره کرد. در گام اول شما باید سعی کنید این محصول را بیش از اندازه باد نکنید چون این عمل باعث می شود تا از تحمل وزن این کالا کاهش یافته و هم چنین امکان اسیب دیدن این محصول هم بیشتر شود. هم چنین از ضربه زدن به این محصول و وارد کردن اشیا نوک تیز هم به داخل این تشک بادی خودداری کنید. نکته اخر هم عدم جامپینگ و پریدن بر روی این محصول است که می توانید با رعایت ان ها این کالا را همیشه سالم و سلامت حفظ کنید.

جمع بندی

تشک بادی کمپینگ یک نفره گل‌بهی یک محصول با کیفیت و حذاب است که می توانید از ان بر روی اب هم استفاده کنید. هم چنین این محصول دارای سطح مواج بوده که بسیار جذاب و خاص است و محیطی نرم و راحت را برای شما به ارمغان اورده است. در کنار این محصول هم یک عدد ساک حمل قرار دارد که جا به جایی این کالا را راحت کرده است. جهت خرید این محصول می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

 نوعخانگی، سفری، روی آب
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 180 سانتی متر
 عرض 65 سانتی متر
 ارتفاع 7 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه برزنتی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...