تشک بادی کمپینگ Klymit با عرض 59

Klymit B01MRT8D5F

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمپینگ Klymit با عرض 59

تشک بادی کپینگ Klymit با عرض 59 یکی از بهترین و جدید ترین تولیدات شرکت کلایمیت می باشد که با ابعادی متفاوت و کامپکت تر از سایر محصولات این شرکت تولید شده است تا بتوان آن را به سادگی بیشتری باد کرده و استفاده کرد. حجم باد این تشک بسیار کم می باشد و می توان آن را در مدت زمان کمتر از 20 ثانیه توسط پمپ باد دستی یا برقی باد کرده و استفاده کرد که از این حیث در میان تمامی تشک های بادی رقیبی ندارد. رویه آن از پی وی سی برزنتی می باشد که با طرح رویه موازی انحنا دار آن در قسمت های مختلف بدنه باعث ضد تعریق شدن آن می شود. با توجه به تمامی این مشخصه ها و ابعاد باریک این تشک بادی می توان آن را به سادگی و با استفاده از ساک حمل بسیار کوچک آن حمل کرده و استفاده کرد. 

نقد و بررسی تشک بادی کمپینگ Klymit با عرض 59

تشک بادی معمولا در استفاده از سفرها و همچنین برای اطراق در جنگل و یا کوهستان باید یک وسیله ای را به عنوان تشک با خود حمل کنید تا بتوانید به راحتی بر روی ان به استراحت بپردازید. در همین ارتباط باید گفت که این روز ها دیگر کسی از تشک های قدیمی استفاده نمی کند چون هم وزن بالایی دارند و هم جای زیادی را اشغال می کنند. در همین ارتباط باید عنوان کرد که تشک بادی کپینگ Klymit با عرض 59 یک محصول فوق العاده جذاب می باشد که مناسب برای این کار است و به همین دلیل طراحی و تولید شده است. این مطلب را دنبال کنید تا با این محصول به صورت کامل اشنا شوید......

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول از نظر طراحی و ارگونومی ساخت بی نظیر بوده و تقریبا همانندی در بازار ندارد. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا ارگونومی مستطیلی شکلی دارد. این بدین معناست که مناسب برای استفاده یک نفر بوده و ظاهری دراز و بلند دارد. سطح مرکزی این محصول از بالا تا پایین به صورت خطوط موربی تولید شده است که شکلی شبیه به عدد هفت داشته و درون یکدیگر قرار گرفته اند. هم چنین لبه های کناری این محصول هم همین شیار ها را دار می باشد با این تفاوت که به صورت مربعی شکل بوده و در کنار هم از بالا تا پایین و دور تا دور این محصول قرار گرفته اند. هم چنین در گوشه بالایی این تشک دریچه باد این محصول با رنگ مشکی به سادگی قابل رویت است که راه اندازی این کالا از این طریق صورت می گیرد. در کنار این موارد و مقداری پایین تر از این دریچه نام شرکت سازنده این محصول هم نوشته شده است که با خیال راحت می توانید به ان اتکا کنید. در رابطه با رنگ بندی این محصول نیز باید گفت که تمام نقاط این محصول به صورت یکدست ساخته شده از رنگ کرم می باشد که فوق العاده زیباست.

جنس بدنه

همان طور که می دانید حساسیت ها در ارتباط با جنس بدنه محصولات بادی بسیار زیاد است و اکثر این حساسیت ها ناشی از ورود محصولات تقلبی به بازار است که باعث شده تا نتوانید محصول اصلی را خریداری کنید. اما در ارتباط با این محصول باید گفت که بدنه ای مقاوم از جنس PVC ضد تعریق دارد که فوق العاده با کیفیت و با مقاوم بوده و به راحتی اسیب نخواهد دید. هم چنین بخش های این محصول هم برزنتی بوده و کف ان هم دو لایه است که هر دوی ان ها هم از نوع PVC ساخته شده اند. این بدین معناست که با خیال راحت می توانید به این محصول اطمینان کرده و ان را خریداری نمایید و با رعایت یک سری اصول که در بخش مراقبت و نگهداری به ان اشاره خواهیم کرد می توانید از این محصول سال های سال استفاده کنید.

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن هم از موارد مهمی است که قبل از خرید باید راجب ان اطلاعات کامل و جامع را داشته باشید. این محصول دارای ابعاد ( طول : 183 سانتی متر ، عرض : 59 سانتی متر و ارتفاع : 8 سانتی متر ) می باشد که تقریبا از این حیث نیاز افراد قد بلند را هم رفع کرده است. هم چنین خود این تشک تنها 700 گرم وزن دارد که نشان از سبک بودن ان داشته و مزیت ان در استفاده در سفرهای شما می باشد. علاوه بر این ها این محصول می تواند یک نفر را بر روی خود جای داده و تا 100 کیلو گرم وزن را تحمل کند که مقدار بالایی است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

یکی از مزیت های خوب این تشک دارا بودن پمپ دستی باد می باشد که برای راه اندازی ان کار شما راحت کرده است. همان طور که می دانید معمولا در کوهستان و یا جنگل پیدا کردن پریز برق کار سختی است که بتوانید از پمپ باد برقی استفاده کنید به همین دلیل این پمپ دستی بیشتر به کمک شما خواهد امد. در همین ارتباط باید عنوان کرد که باد کردن این محصول کاری فوق العاده اسان و راحت می باشد و تنها کافی است این محصول را از طریق دریچه باد موجود بر روی این محصول به سادگی باد کرده و استفاده کنید. نکته مهم این است که نباید بیش از اندازه این محصول را باد کنید چون از تحمل وزن ان کاسته و احتمال اسیب دیدن را هم افزایش می دهد. هم چنین باید عنوان کرد که برای مراقبت از این محصول بهتر است در زیر و روی این تشک ملافه ای را پهن کنید که اسیب ندیده و همین طور کثیف نشود. علاوه بر این ها باید از پریدن بر روی این محصول هم جدا خودداری کنید چون این کار احتمال اسیب دیدن و ترکیدن این محصول بادی را هم افزایش می دهد. هم چنین هرگونه شی نوک تیز و یا وسیله دیگری هم که امکان اسیب رساندن به این محصول را دارا می باشد را هم از کنار این تشک دور کنید تا در سلامت کامل بتوانید از این محصول سال ها استفاده کنید.

جمع بندی

تشک بادی کپینگ Klymit با عرض 59 یک محصول بی نظیر می باشد که به دلیل شکل ظاهری و هم چنین مقاومت و بدنه فوق العاده اش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این محصول بسیار شکیل قابلیت استفاده بر روی اب را هم دارا می باشد که از خصوصیات خوب ان به شمار می رود. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری، روی آب
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 183 سانتی متر
 عرض 59 سانتی متر
 ارتفاع 8 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی ضد تعریق
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج
 قابلیت استفاده بر روی آب
وزن 700 گرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...