تشک بادی کمپ با طول زیاد

Therm-A-Rest B00B006634

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمپ با طول زیاد

تشک بادی کمپ با طول زیاد محصول شرکت ترمِ رست می باشد که برای ورزشکاران و کوهنوردانی ساخته شده که قد بسیار بلندی داشته باشند. طول این تشک برابر با 220 سانتی متر بوده و عرض آن نیز 90 سانتی متر می باشد که ابعادی کاملا مناسب و معقول برای افراد بلند قد باشد. از مشخصه های اصلی این کالا می توان به رویه فوق العاده نرم و راحت آن اشاره کرد که باعث می شود در صورت استفاده طولانی مدت از تشک خستگی همراه شما نباشد. به دلیل وزن کم تشک حمل کردن آن برای مسافت های طولانی توسط کوله پشتی یا ابزای های مشابه کاملا ساده است و بدون هیچ مشکلی می توان آن را جابجا کرد. 

نقد و بررسی تشک بادی کمپ با طول زیاد

تشک بادی کمپ با طول زیاد یکی از تشک های بادی زیبا و با طول بلند می باشد که مناسب برای استفاده کوهنوردان و افراد هوادار کمپینگ می باشد که از قد بلندی برخوردار هستند . در ادامه ین مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی کمپ با طول زیاد همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این تشک بادی به صورت مواج می باشد که به خوبی در جهت گردش هوای میان بدن و سطح تشک بادی عمل کرده و مانع از تعریق بدن می شود . همچنین طول این تشک بادی 220 سانتی متر است که مناسب برای استفاده توسط افرادی می باشد که از قد بلندی برخوردار هستند . همچنین به همراه این تشک بادی یک عدد برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکل در کمپینگ و یاد استفاده در مکان های مختلف می توانید از آن در جهت رفع مشکل استفاده نمایید و به روز زیبای خود بدون دغدغه ادامه دهید . همچنین رویه این تشک بادی به صورت کامل ضد آب می باشد و از همین رو می توانید از آن در زیر بارش باران و یا همچنین بر روی آب استفاده نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در ساخت این تشک بادی کمپیگ از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و علاوه بر آن به خوبی می تواند فشار وارده که توسط وزن افراد متحمل می شود را مهار نماید . همچنین برای بالاتر بردن استحکام این محصول در بخش کف آن از پی وی سی دولایه استفاده شده است که نشان از مهندسی ساز بودن آن دارد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد تشک بادی کمپ با طول زیاد به مشخصات ( طول : 220 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر و ارتفاع : 13 سانتی متر ) است که نشان از فضای بالای ایده آلی که برای شما فراهم می آورد دارد . همچنین قابلیت تحمل وزن این محصول 145 کیلو گرم می باشد که از نکات کلید است و در برآورده کردن نیاز های شما عزیزان نقش بسزایی را ایفا می کند . همچنین وزن این تشک بادی به همراه بسته بندی که دارد 0.85 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی هر چه تمام تر قابل جا به جایی است .

جمع بندی :

این تشک بادی می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در شرایط کمپینگ باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه نیز برخوردار است . تشک بادی کمپ با طول زیاد با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 145 کیلو گرم
 طول 220 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 13 سانتی متر
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -----
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...