تشک بادی کمپ ALPS Mountaineering

ALPS Mountaineering B007X

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمپ ALPS Mountaineering

تشک بادی کمپ ALPS Mountaineering یکی از زیبا ترین کالا های تولید شده برای استفاده در مسافرت می باشد که از رنگ بندی بسیار شاد و جذابی بهره می برد. این تشک بادی از رویه جیر با 28 حفره بهره می برد که باعث شده که به صورت کامل مواج باشد و در میان تشک های بادی ضد تعریق قرار بگیرد. جنس بخش کناری و زیرین تشک نیز از PVC چند لایه می باشد که باعث می شود بتوان تشک را در شرایط سخت تری از حالت عادی استفاده نمود. البته در صورتی صدمه دیدن نیز می توانید با استفاده از بسته تعمیرات موجود در تهران اینتکس آن را ترمیم کرده و دوباره استفاده کنید. این تشک دارای پمپ باد برقی همراه می باشد که می توان آن را به دریچه تخلیه آن نیز متصل کرد تا تشک را در مدت زمان کمتر از 2 دقیقه به صورت خودکار باد کرده و آماده استفاده کند. این پمپ باد هم با برق 220 ولت شهری و هم با برق 12 ولت (فندکی) اتومبیل قابل استفاده است. 

نقد و بررسی تشک بادی کمپ ALPS Mountaineering

تشک بادی کمپ ALPS Mountaineering

تشک بادی کمپ ALPS Mountaineering محصولی با کیفیت و جدید می باشد که طراحی خارق العاده ای دارد. این محصول رنگ بندی بسیار شاد و جذابی داشته که این عامل تاثیر زیادی بر روی انتخاب مشتری دارد. قصد داریم در این مطلب به بررسی کامل این محصول پرداخته و نقاط ضعف و قدرت ان را برای شما بازگو کنیم پس با ما همراه باشید......

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول از نظر نوع ساخت و ظاهر بی شباهت به دیگر تخت های بادی موجود در بازار نیست. این کالا ظاهری مستطیلی دارد که کناره های ان خاکستری رنگ بوده و رویه ان نیز به صورت یکدست نارنجی طراحی و تولید شده است. در کناره این محصول یک عدد دریچه باد قرار گرفته است که مشکی رنگ بوده و باد کردن و راه اندازی این تخت از طریق ان صورت می گیرد. هم چنین بر روی همین کناره ها نکات ایمنی و نام و برند این محصول نیز با رنگ مشکی حک شده است که بسیار واضح است. هم چنین بر روی بدنه اصلی و رویه این تخت هم شیارهایی قرار گرفته است که به صورت فرو رفته و در فواصل معین و یکسان از یکدیگر قرار گرفته اند که باعث نرمی و لطافت بیشتر این تشک بادی شده است. هم چنین کناره های این محصول هم به صورت گرد طراحی شده که باعث شده تا این تخت از سادگی خارج شود. تمام این موارد نشان از کیفیت بالای ساخت و تولید این محصول دارد.

جنس بدنه

یکی از موارد مهم دیگر در انتخاب این تشک ان است که با توجه به جنس بدنه و کیفیت ان اقدام به خرید یک محصول کنید. در همین خصوص باید عنوان کرد که این محصول ساخته شده از رویه ای با جنس PVC مخملی بوده و بخش های کناری این تشک هم همگی از نوع PVC طراحی و تولید شده اند. هم چنین کف این تشک نیز از نوع PVC دو لایه ساخته شده که از کیفیت ساخت قابل قبولی برخوردار می باشد.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد و وزن این محصول هم باید به این نکته اشاره نمود که این محصول می تواند تا 136 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند که همین مقدار وزن باعث شده تا افراد سنگین وزن هم بتوانند به سادگی به این محصول اطمینان کرده و بر روی ان به استراحت بپردازند. هم چنین این تشک در طول 191 سانتی متر ، عرض 99 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 23 سانتی متر طراحی و تولید شده است. 

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این کالا کاری فوق العاده ساده و اسان بوده که در عرض کمتر از چند دقیقه انجام می شود. در همین خصوص باید عنوان کرد که در کنار این تشک یک عدد پمپ برقی و فندکی موجود می باشد که با استفاده از ان و از طریق دریچه باد تعبیه شده بر روی این محصول به سادگی می توانید این کالا را به دو روش مختلف باد کرده و از ان استفاده کنید. هم چنین برای تخلیه و جمع اوری این محصول هم شما نیاز دارید تا این دریچه باد را باز کرده و سپس با مقداری فشار به این محصول باد را به سادگی از داخل ان خارج کنید. در رابطه با مراقبت از این محصول نیز رعایت چند نکته بسیار حائز اهمیت است. نکته اول این است که نباید بر روی این محصول وسایل سنگین وزن را قرار دهید. هم چنین هرگونه شی نوک تیز را هم از کنار این کالا دور کنید تا باعث سوراخ شدن و اسیب دیدن ان نشود. نکته مهم دیگر هم این است که می توانید بر روی این کالا ملافه ای را پهن کنید تا از کثیف شدن این محصول جلوگیری به عمل اورید.

جمع بندی

تشک بادی کمپ ALPS Mountaineering یک تشک بسیار زیبا و جذاب و در عین حال با کیفیت است که از قیمت فوق العاده مقرون به صرفه ای بهره می برد. هم چنین این کالا قابل استفاده برای تمام سنین می باشد. علاوه بر این ها شما می توانید حتی از این تشک بر روی اب هم استفاده کنید که از دیگر خصوصیات خوب این تشک به شمار می رود. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپبله
 نوع پمپبرقی و فندکی
ساک حملخیر
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...